امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه سلاح هسته‌ای براساس فتوای مقام معظم رهبری در فرهنگ و دین ما جایی ندارد، گفت: مجلس و دولت باید قاطعانه پاسخ مجلس و دولت آمریکا را بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: آگاهی امروز مردم مومن به کشور اقتدار و عظمت بخشیده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر خطرناک بودن آمریکا، خاطرنشان کرد: مسئولان، به‌ویژه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان باید سخنان امام(ره) را به‌خاطر داشته باشند و از آمریکا غفلت نکنند.

وی بیان کرد: هر روز آمریکایی‌ها این جمله غلط که جلوی بمب هسته‌ای ایران را گرفته‌اند تکرار می‌کنند، این در حالی است که براساس فتوای مقام معظم رهبری، سلاح هسته‌ای در فرهنگ و دین ما جایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه برخورد قاطع با آمریکا از جمله سیاست‌های کلی امام راحل بود، گفت: مجلس و دولت باید قاطعانه و با قدرت پاسخ مجلس و دولت آمریکا را بدهند.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، انقلاب حاصل هدایت امام(ره) بود و اگر هدایت امام راحل نبود، پیروزی‌های امروز انقلاب اسلامی در جهان میسر نمی‌شد.

علما تصریح کرد: پیروزی‌های امروز کشور ناشی از هدایت امام راحل است و امروز نیز به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری ما با اقتدار کامل موضوع‌گیری می‌کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه بالاترین سرمایه را در زندگی هدایت بیان کرد و افزود: ما حق نداریم این هدایت را از هر کسی بگیریم و باید به‌دنبال هدایتی برویم که پشتوانه الهی داشته باشد.

این مسئول آگاهی امروز مردم را به‌دست آمده از اسلام ناب محمدی دانست و متذکر شد: همین آگاهی موجب شده آمریکا سردرگم شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به قدرت علمی هسته‌ای کشور، خاطرنشان کرد: اگر ما به این قدرت دست نیافته بودیم، اکنون قدرت‌های بزرگ با ما هم‌صحبت نمی‌شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یکی از پایه‌های اصلی کشور را گفتمان‌های علمی دانست و گفت: تربیت علمی و رشد علمی دانشگاه‌های کشور از وظایف اساتید است.

این مسئول با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران از افرادی هستند که وظایف سنگین اجتماعی بر دوش آنان است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =