پیام تبریک دکتر آقازاده به مناسبت روز خبرنگار

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،متن پیام به شرح ذیل است :

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرش ، ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه ها را به وسع بینایی دل تعمق بخشید.

در عصر انفجار دانش ، ارتباطات عرصه ای یافته است سترگ ، تا آنجا که وسعت بخشیدن به دروازه های معظم پیشرفت و ترقی را عهده دار گردیده و در این وادی، قلم به دستان با مناعت هنرمندانی سپرده شده است که گوهر وجودی خویش را در زلال اندیشه ای ناب، تطهیر نموده و صداقت و سلامت را بعنوان دری ارزنده سرلوحه امور قرار داده اند و با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

طلایه داران این سلسله ، راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

ازاینکه در عرصه سلامت و در راه رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزید؛ تشکر نموده و تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار ، تقدیم شما تلاشگران عرصه خبر می نمایم.

از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت ، سلامتی ، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه شما خبرنگاران محترم مسئلت دارم .


دکتر جواد آقازاده

قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی

و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =