نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک با صدور بیانیه ای ادعاهای جدید در رسانه های آمریکایی مبنی بر عملیات پاکسازی در پارچین، این ادعاها را مضحک خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در نيويورك با صدور بيانيه اي در پاسخ به برخي ادعاهای جديد در رسانه هاي آمريكايی مبني بر عمليات پاكسازي در پارچين، اين ادعاها را مضحك و تكرار همان سناريوهاي تكراري و پوسيده اي دانست كه در گذشته بارها تكرار شده و هر بار واهي بودن آنها به اثبات رسيد. 


نمايندگی كشورمان در اين بيانيه آورده است:

منطقه نظامي پارچين منطقه گسترده و وسيعي است كه مشتمل بر بخش هاي مختلف نظامي، صنعتي، اداري و مسكوني است و لذا انجام عمليات ساخت و ساز در آن امري طبيعي و جاري است. از سوي ديگر در يك هفته گذشته به دليل نشست جاده در مقابل سد ماملو، كه در جوار پارچين بوده ولي ارتباطي با آن مجموعه ندارد، اقدامات مهندسي گسترده اي به منظور ترميم جاده صورت گرفته كه مستلزم تردد ماشين آلات سنگين راهسازي بوده است.

نمايندگي كشورمان در پايان از فضاسازي گسترده اي كه با اختصاص صدها ميليون دلار از سوي جريانات لابي عمدتا صهيونيستي، براي تخريب فضاي مثبت جهاني كه در پي برجام (JCPOA) ايجاد شده است، صورت مي گيرد اظهار تاسف نموده و تاكيد نموده است جمهوري اسلامي ايران بر اساس آموزه هاي ديني و دكترين هاي امنيتي خود هرگز به دنبال فعاليت هاي نظامي هسته اي نبوده و نيست و هيچ گاه به اقدامات غيرمتعارفي كه اكنون بخواهد آنها را با اين تعجيل جمع آوري نمايد دست نزده است. چنين ادعاهايي كه پيش از اين بارها تكرار شده و هر بار بي اساس بودن آنها اثبات شده است، بيش از آنكه توجه كسي را جلب نمايد نشانگر عصبانيت و دست پاچگي مدعيان و در نتيجه بي اعتباري آنها مي باشد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    5 0
    کشورهای غربی که فروش نفت و گاز ندارند و با مالیات اقتصادشان را میچرخانند اما مالیات بر ارزش افزوده از مواد غذایی نمیگیرند اما در ایران میگیرند و دستمزد کارگران و سایر اقشار کمتر از یک پنجم متوسط جهانی میدهند دولت دوبست درصد قیمت دلارهای خودش برده بالا حاضر نیست یه ریال کمتر بدهد نرخ انرژِی اب برق بنزین مالیات و انواع خدمات خودش چند ده برابر کرده و اصلا بفکر قدرت خرید مردم و افزایش روز بروز فاصله طبقاتی نیست تا قدرت خرید قشر متوسط به پایین درست نشود و این اقشار از استعمار دولت و کارفرماها خارج نشوند از رکود خارج نخواهیم شد باید مردم بتوانند حد اقل نصف دستمزد جهانی بگیرند یا نه؟؟ مردمی که دارند همه مایحتاج خودشان را بالاتر از قیمت جهانی میخرند...
  • بی نام IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    البته رسانه های امریکایی در خدمت مرداک
  • بی نام A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    1 0
    از الان شرو کردن.بابا حداقل تابلو نکنین.اونا با ماهواره همه چی مارو میبینن