روحانی: انرژی هسته‌ای کجا و انرژی ملت ایران کجا؟/ چه حرف باطلی است که دختران نیازی به کار ندارند!/2/

رئیس جمهور گفت: اگر تا امروز دستاوردی داشتیم، از راه امید و استقامت شما مردم بوده است، انرژی اصلی، انرژی ملت بزرگ ایران است، انرژی هسته ای کجا و انرژی ملت سرزمین ایران کجا؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان گفت: اگر تا امروز دستاوردی داشتیم، از راه امید و استقامت شما مردم بوده است، و اگر فردا دستاوردی داشته باشیم که من به آن تردید ندارم، باز هم از استقامت شماست. از آغاز کارم لحظه ای امیدم را از دست ندادم. هیچگاه تردیدی به استقامت و حضور شما پیدا نکردم، انرژی شما مردان، بانوان و همه مردم این مرز بوم بوده است که با آن می توانیم به قله های بزرگ فتح وپیروزی به امید حق دست پیدا کنیم، انرژی اصلی، انرژی ملت بزرگ ایران است، انرژی هسته ای کجا و انرژی ملت سرزمین ایران کجا؟

اهم سخنان رئيس جمهور را در ادامه بخوانيد:

  • من در اینجا در حضور شما مردم خونگرم و عزیز اسلامشهر و رباط کریم و بهارستان که در این روز گرم تابستان اجتماع کرده اید تا به خادم خودتان لطف و محببتان را نشان دهید و از جمهوری اسلامی تشکر کنید، به عرض شما و همه ملت ایران می رسانم که از طرف شما ملت، اول از همه دانشمندان هسته ای که از زمستان 76 که این حرکت را آغاز کرده و تا امروز ادامه دادند و تا فردا ادامه خواهند داد، به خاطر ایثار، تلاش و ایستادگی شان و همچنین از شهدای عزیزشان تقدیر و تشکر مي کنم.
  • {در واکنش به شعار حضار در حمايت از ظريف} تشکر دوم از همان کسی که شما برايش شعار می دهید ، تشکر از دیپلملات های ورزیده و هنرمندمان. کار آسانی نبود که در برابر آن همه قدرت جهانی با منطق و استدلال به پیروزی رسیدند. چون دکتر ظریف نیست، اگر همین جا شما تشکر کنید، جا دارد.
  • همان قطع نامه سازمان مللی که به دروغ می گفت ایران حق ندارد فناوری هسته ای داشته باشد، امروز می گوید فناوری هسته ای حق ملت ایران است. همان سازمان مللی که در قطعنامه 1929 می گفت در فناوری موشکی هر فعالیتی باشد، دنیا باید با آن مقابله کند، امروز در قطعنامه 2231 در سایه تلاش سیاستمداران دلاور این سرزمین می گوید که فناوری هسته ای بومی ایران را به رسمیت می شناسیم.
  • شما مردم بزرگ، کار بزرگی انجام دادید، با قدرت خودتان سایه شوم جنگ را از سر این ملت برداشتید.
  • از امروز به بعد در شرایط پس از توافق در فضایی که ایجاد شده همه باید دست به دست هم دهیم. خداوند به کشور ما نعمت های فراوان داده است که مهمترین نعمتش مردم فهیم و اخلاق مدارمان است. ما به پیامبرمان، امامان مان به ایران مان افتخار می کنیم.
  • برخی می پرسند که ما چرا پای میز مذاکره نشستیم، غم ما بیکاری جوانان ایرانی بود. ما برای تولید و اشتغال پای میز مذاکره نشستیم، من به عنوان رئیس جمهور منتخب شما نمی توانم بپذیرم که جوان ما که مدرک مهندسی گرفته، بعد از سه سال هنوز بیکار باشد. برخی می گویند که برای پسران کار تولید کنیم، دختران نیازی ندارد، این چه حرف باطلی است؟ فرزندان ایرانی زن و مرد ندارد. شما فکر می کنید دختران مهندس ما از پسران مهندس ما کمترند، همه در صف واحدند، همه پای درس یک استاد بوده اند، همه استعداد و هنر ایران را دارند.

گفتني است رئيس جمهور در پايان سخنانش از 15 طرح و پروژه براي اسلامشهر و جنوب غربي استان تهران با 877 ميليادر تومان اعتبار خبر داد. به گفته وي، قطار سريع السير چهار خطه از پرند و اسلام شهر به تهران با اعتبار 400 ميليارد تومان، بخشي از اين پروژه است که انشالله تا اوايل سال 96 اجرايي خواهد شد. رئيس جمهور تاکيد کرد که تمام وعده هايش را تا پايان عمر چهار ساله دولتش اجرايي خواهد کرد. تسهيل پروژه مخابراتي و نسل هاي سه و چهار شبکه تلفن همراه با 45 ميليارد تومان اعتبار نيز ديگر طرح دولت براي اين منطقه بود. روحاني از ايجاد يک جاده کمربندي با اعتبار 100 ميليارد توماني نيز خبر داد اما با توجه به تشويق حضار براي طرح قطار شهري با خنده گفت: مثل اينکه از کمربندي به اندازه قطار خوشحال نشديد!

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    3 43
    ههه..... نمیدونم به این جمله بخندم گریه کنم "انرژی هسته‌ای کجا و انرژی ملت ایران کجا؟" تفسیر این جمله تو این شرایط میدونین یعنی چی؟؟