خراسان نوشت:


 ۳ جوان پرايد سوار که با شگرد مسافرکشي، شهروندان را طعمه زورگيري هاي خشن خود قرار مي دادند با تلاش مأموران کلانتري خواجه ربيع مشهد دستگير شدند. رئيس پليس مشهد در تشريح عمليات دستگيري متهمان اين پرونده گفت: از مدتي قبل گزارش هايي به پليس مي رسيد که نشان مي داد: سرنشينان يک دستگاه پرايد از مسافران عبوري با تهديد به مرگ زورگيري مي کنند.

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: در برخي از موارد نيز زورگيران با تهديد به گروگانگيري از طعمه خود مي خواستند با خانواده اش تماس بگيرد تا پول بيشتري بياورند. وي اضافه کرد: در پي دريافت اين گزارش ها تحقيقات پليس با استفاده از شگردهاي پوششي آغاز شد تا اين که روز گذشته مأموران کلانتري خواجه ربيع به سرنشينان يک دستگاه پرايد در حالي مظنون شدند که آنان جواني را به عنوان مسافر سوار کردند. بنابراين مأموران به طور نامحسوس خودرو را تعقيب کردند که در همين حال متوجه درگيري بين سرنشينان و مسافر جوان شدند و بلافاصله خودرو مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ نيکمرام گفت: با دستگيري راننده و ۲ سرنشين خودرو که يکي از آنان يک زن جوان است مشخص شد آنان مبلغ ۲۸ هزار تومان وجه نقد و گوشي تلفن همراه مسافر را با تهديد چاقو زورگيري کرده اند و سپس از او خواسته اند تا با خانواده اش تماس بگيرد تا پول بيشتري براي آن ها بياورند وگرنه او را به گروگان مي گيرند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =