۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از احراز هویت 6 شهید غواص استان خبر داد.

عبدالرضا فرجيان در گفت​وگو با ايسنا اظهار كرد: پیش از این اعلام شده بود که 7 شهید غواص خوزستانی شناسایی شده‌اند ولی در آخرین اطلاع از ستاد مرکز، نام 6 شهید غواص خوزستانی شناسایی شده از میان شهدای غواص اعلام شده است.

 وی افزود: شهدا يوسف عقيلي​زاده فرزند ناصر از رامشير و عبدالامير رمي فرزند سالم از دزفول و همچنین شهدا منوچهر تنگسيري فرزند ابوالقاسم، عيسي جابري فرزند احمد، علي نبوي فرزند مرتضي و حسين‌علي بايماني‌نژاد فرزند قربان‌علي از شهرستان اهواز، شهداي غواص خوزستانی هستند كه تعيين هويت شده‌اند. 

فرجیان با بیان این که شهداي غواص در عمليات كربلاي 4 به شهادت رسيده‌اند، ادامه داد: امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان استاني و امام جمعه موقت اهواز، خبر شناسايي اين شهداي گرانقدر را به اطلاع خانواده​هاي چشم انتظار ايشان رسانديم. شهيد حسين‌علي بايماني​نژاد، سومين شهيد خانواده بايماني​نژاد است، اين خانواده دو شهيد ديگر نيز تقديم اين مرز و بوم كرده است.

 مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان گفت: پيش از اين اعلام شده بود كه 38 شهيد در خوزستان تشييع مي​شوند كه بر اساس آخرين تغييراتي كه از معراج شهداي كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح دريافت شد، 37 شهيد تشييع خواهد شد كه 6 شهيد با نام و از شهدای غواص هستند. 31 شهيد دیگر که در این مرحله تشییع و خاکسپاری می‌شوند، شهید گمنام هستند. 

فرجيان عنوان کرد: شهداي داراي نام و هويت مشخص در گلزار شهدا به خاك سپرده مي​شوند و شهداي گمنام نيز بر اساس مصوبات كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح، در شهرهاي مختلف در مكان​هاي تعيين شده، خاكسپاري مي​شوند. به گزارش ايسنا؛ 6 شهيد غواص خوزستاني به همراه 31 شهيد گمنام هشت سال دفاغ مقدس سه​شنبه 20 مردادماه مصادف با روز شهادت امام صادق(ع)، در خوزستان تشييع مي​شوند. پیش از این اعلام شده بود 7 شهید غواص خوزستانی شناسایی شده‌اند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =