زنگ ها را برای جوانمردان به صدا درآورید/ بیت اله عباسپور فهمید که تنها نیست

پهلوان سالهاست که برای افتخارآفرینی رنج ها و مرارت ها را به جان می خرد و با تحمل رژیم غذایی سنگین و همچنین فشار ناشی از جا به جا کردن روزانه چند صد کیلو آهن و فولاد، خود را در معرض آزمایش های سنگین توسط مردم و مسئولان قرار داده تا بلکه در هر مسابقه مهمی بتواند پرچم مقدس کشور عزیزمان را روی بالاترین سکوها به اهتزاز درآورد.

به گزارش خبرآنلاین البرز: آنهایی که در ورزش بدنسازی و پرورش اندام تجربه و آگاهی دارند می توانند شهادت بدهند که کار سخت بیت اله برای افتخارآفرینی با هیچ پول و پاداشی قابل جبران نیست چرا که او عشق به وطن را با هیچ پاداشی معاوضه نکرده و نخواهد کرد و تنها لحظاتی می تواند آرام بگیرد که سرود ایران در مسابقات مهم جهانی پخش شود و پرچم مقدس کشورمان بالای همه پرچم ها به اهتزاز درآید. پهلوان حالا بیمار است و دلتنگ. آنهم برای تکرار روزهایی که می داند تنها از عهده او و دیگر پهلوانان این مرز و بوم بر می آید.

امروز که بیت اله روی تخت بیماری انتظار تکرار روزهای خوش افتخارآفرینی را می کشد باید زنگ ها را برای جوانمردان به صدا درآورد.
***
جوانمردانی که نه چشم انتظار حضور دوربین های عکاسی و فیلمبرداری را می کشند و نه می خواهند حضورشان در این کار خیر و خداپسندانه انعکاسی در مطبوعات و رادیو و تلویزیون و سایت ها داشته باشد. آنها فقط به یک نکته مهم می اندیشند و آنهم دلجویی از پهلوان و قهرمانی که به جبر روزگار روی تخت بیماری است. دست یاری جوانمردان به سوی قهرمان ارزنده پرورش اندام دراز است و این وظیفه مرشد است که زنگ ها را برای همه آنان به صدا درآورد.
خبر بسیار تلخ و ناگوار بود: بیت اله عباسپور قهرمان ارزنده بدنسازی و پرورش اندام ایران و جهان بر اثر بیماری نادر «واسکولیت» یا همان التهاب ورم رگ های خونی در بستر بیماری است و چون از بضاعت مالی کافی برای درمان خود برخوردار نیست آینده مبهمی در انتظار این پهلوان و قهرمان ارزنده وجود دارد.
خوشبختانه در همان ساعات اولیه درج این خبر، شاهد واکنش مثبت ورزشکاران، مسئولان و مردم و به ویژه اهالی استان البرز بودیم که خالصانه و بدون اینکه انتظار خاصی داشته باشند آستین همت را برای یاری رساندن به این قهرمان محجوب و با اخلاق بالا زدند.
در این میان برگزاری مراسمی تحت عنوان حمایت مادی و معنوی از عباسپور با حضور جمعی از مسئولان ورزشی و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، اولین اقدام مهمی بود که بانی آن کسی نبود جز رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز که معمولا برای کارهای خیر و عام المنفعه پیش قدم است. خوشبختانه به محض اعلام برگزاری چنین مراسمی، بلافاصله چهره هایی چون ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حمید حیدرخانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، علی داداشی نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، اعضای شورای اسلامی شهر کرج، اعضای مجمع امور صنفی و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران خود را به تالار آرش کرج محل برگزاری مراسم فوق رساندند تا گل محمدی را در این راه خیر و کار خداپسندانه یاری رسانند.
جمع آوری مبلغ 430 میلیون تومان در همین زمان محدود برگزاری مراسم چنان عجیب و بهت آور بود که بیت اله عباسپور روی تخت بیماری دارای روحیه ای چندین برابر گردد و حالا بیش از هر زمان دیگری خود را برای غلبه بر این بیماری آماده می کند.
رضا گل محمدی مدیر کل ورزش استان البرز با ابراز تاسف از بیماری پیش آمده برای عباسپور گفت: حمایت از ورزشکاران افتخارآفرین وظیفه ای است که بر عهده همه اقشار جامعه قرار دارد و حال که می بینیم بیت اله عزیز در بستر بیماری گرفتار شده وظیفه خود می دانیم به یاری او بشتابیم. وی حضور پرشور مسئولان، مردم و هنرمندان و ورزشکاران در این مراسم را اتفاق بی سابقه ای دانست که با جمع آوری مبلغ 430 میلیون تومان توسط آنان، تلحی بیماری عباسپور را به دست فراموشی سپرد و این نشان دهنده وحدت میان مردم و مسئولان جهت یاری رساندن به چهره های شاخص و افتخارآفرین است. بیت اله عباسپور قهرمان البرزی پرورش اندام ایران، آسیای جهانی که بیش از 23 عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف جهانی و بین المللی در کارنامه دارد به بیماری واسکولیت دچار و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =