نشست «زیست جنسی در ایران» در ادامه نشست‌های آزاد اندیشی و گفتگوهای انتقادی، ۱۶ مرداد برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سرچشمه، ششمین نشست آزاد اندیشی و گفت و گوهای انتقادی با موضوع «بحران جنسی» با اکران مستند پژوهشی و آسیب شناسانه دراین باره در سالن همایش یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه» برگزار خواهد شد.

بخواهیم یا نخواهیم، یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی که در حال حاضر جامعه ایران با آن درگیر است، "بحران جنسی" است؛ چنان که رهبر انقلاب نیز در یکی از صحبت‌های اخیر به این موضوع اشاره داشتند: «هرچه که ما بتوانیم در جامعه مسئله‌ی مشکل جنسی جوانها را حل کنیم، این به نفع دنیا و آخرت جامعه‌ی ما است؛ به نفع دنیا و آخرت کشور ما است.» طبعا برای حل یک مشکل، ابتدا باید آن را به رسمیت شناخت و درباره آن گفتگو کرد و سپس از بین گفتن‌ها و شنیدن‌ها، راه اقدام را انتخاب کرد و پیمود.

این موضوع مهم‌ترین آسیب تلقی می‌شود که طبقات مختلف اجتماعی را به شکلی گسترده درگیر خود کرده و بسیاری از افراد، سنین پایین تا بالا و اقشار مختلف جامعه ایرانی، به نحوی درگیر مسائل و مشکلات جنسی هستند. بحران جنسی می‌تواند بحران‌های دیگر نظیر بیکاری، طلاق و مسائل اقتصادی را به ‌دنبال داشته باشد. 

این نشست جمعه ۱۶ مرداد از ساعت ۱۶ در مجموعه فرهنگی سرچشمه واقع در پایین‌تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور برگزار می شود و حضور برای علاقه مندان آزاد است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =