جاسم جادری استاندار هرمزگان و محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس و عضو هیئت رئیسه مجلس با صدور پیام های جداگانه ای، شهادت آتش نشان فداکار، برکت جوذری که در حادثه آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس جان خود را از دست داد، تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، در متن پیام استاندار هرمزگان آمده است:

فداکاری و رشادت آتش نشان شهید برکت جوذری که با از جان گذشتگی، موجب نجات همنوعان خود شد بار دیگر حقیقت ایثارگری و وظیفه شناسی را به اثبات رساند.

این شهید بزرگوار با این حرکت فداکارانه به همه درس ایثار و از خود گذشتگی آموخت و نام شهید بزرگوار برکت جوذری در کنار دیگر ایثارگرانی که در راه خدمت به مردم و میهن اسلامی از جان مایه گذاشتند، بلند آوازه گشته است.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم شریف و ولایتمدار هرمزگان و همکاران خدوم وی و خصوصا خانواده شهید بزرگوار جوذری، از خداوند متعال برای بازماندگان اجر و صبر خواستارم و امیدوارم همه ما از این شهید تاسی گرفته و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را ترویج کنیم.

همچنین محمد آشوري نماينده مردم بندرعباس و عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي طي پيامي شهادت آتش نشان فداكار "بركت جوذري" و در گذشت سه تن از شهروندان بندرعباسي را به خانواده هاي اين عزيزان، جامعه بزرگ و ايثارگر آتش نشانان و امدادگران و مردم هرمزگان تسليت گفت.

متن اين پيام بدين شرح است:

سرزمين اسلامي ما به خود مي بالد كه امدادگراني غيور و ايثارگر همچون شهيد بركت جوذري را در دامان خود پرورش داده كه براي نجات همنوع خود، جان خويش را فدا كرده و امنيت و آرامش را به ارمغان مي آورند. بي ترديد خدمات ارزنده اين عزيزان و تلاش هاي صبورانه و مجاهدانه آتش نشانان غيور بندرعباس در دو حادثه اخير و ديگر حوادث گذشته گواهي بر تجلي روحيه ايمان و انسانيت در وجود اين قشر پر تلاش و بي ادعاي جامعه است.

اينجانب ضمن ابراز همدردي با خانواده و فرزندان اين عزيزان از دست رفته و طلب صبر از درگاه خداوند متعال براي آنان، آرزو مي كنم روح بلند شهيد جوذري در بالاترين مراتب بارگاه قدسي پروردگار همنشين با صالحان و پاكان عالم باشد.

از مسئولين محترم نيز مي خواهم دلايل اصلي وقوع دو حادثه تلخ اخير را بررسي و جوانب مختلف مسئله را براي پيگيري از مجاري مشخص قانوني تا رسيدن به نتيجه اصولي با جديت دنبال كرده و جزئيات در اين باره را به مردم اطلاع رساني نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =