مدیر کل اموزش فنی وحرفه ای چهارمحال وبختیاری گفت :بمناسبت هفته ملی مهارت ، قرارداد آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و شرکت بین المللی نگارنصر منعقد گردید.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین محمود تقی پور افزود این قرارداد به استناد تفاهم نامه فیما بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و شرکت بین المللی نگارنصر و پیرو هماهنگی های به عمل آمده منعقد گردید.
به گفته وی  موضوع این قرارداد آموزشی اجرای آموزش رشته های مختلف معرفی شده توسط شرکت نگار نصر بمدت یکسال می باشد.
تقی پور هدف از انعقاد این قرارداد را ارائه خدمات آموزشی و پشتیبانی به منظور ارتقای سطح دانش علمی ، فنی و مهارتی اقشار مختلف جامعه به ویژه بسیجیان ، ایجاد زمینه حضور افراد جویای کار و کارآفرینان در دوره های آموزشی و ترویج فرهنگ کاردانست.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای از وظایف این اداره کل در قالب این قرارداد آموزشی به برگزاری دوره های آموزشی ، برگزاری آزمون و اعطاء گواهینامه های مهارتی به آموزش دیدگان در صورت کسب حدنصاب آزمون های تئوری و عملی ، بیمه نمودن کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش اشاره نمود.
وی معرفی افراد متعهد و کارآفرین جهت شرکت در دوره های آموزشی ، راهنمایی افراد جویای کار به ویژه در روستاها و نقاط محروم جهت حضور در دوره ها ، همکاری در تامین فضا ، امکانات و مربی آموزشی مورد نیاز ، نیاز سنجی و تعیین سهمیه برای هرشهرستان براساس ظرفیت ها را ، از وظایف شرکت نگار نصر طبق این قرارداد عنوان کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =