سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه از برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان و معرفی روابط عمومی های برتر استان در این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، امیر بابایی به برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان در 12 مردادماه اشاره کرد و گفت: مطمئناً برگزاری این جشنواره گام بلندی در راستای توسعه روابط عمومی های استان است که اگر مورد توجه مدیران استان نیز قرار بگیرد باعث تقویت روابط عمومی ها جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در شعار "همدلی و همزبانی میان دولت و ملت" خواهد بود.

بابایی گفت: در این جشنواره، روابط عمومی های برتر استان در 10 بخش با حضور استاندار و دکتر قدیمی استاد ارتباطات معرفی خواهند شد.

وی یادآوری کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته بر این اساس است که در روز برگزاری جشنواره دوره آموزشی "شناخت افکار عمومی در روابط عمومی" توسط دکتر اسماعیل قدیمی از اساتید مطرح علم ارتباطات کشور نیز برگزار می شود .

دبیر ششمین جشنواره روابط عمومی های استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه توسعه و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها مستلزم بگارگیری نیروهای هوشمند و توانمند در این زمینه است، افزود: نگاه مدیران به روابط عمومی ها باید در راستای ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان باشد.

وی گفت: روابط عمومی هر سازمانی موتور محرک فکری و مشاوره ای یک سازمان محسوب می شود که این موضوع از نگاه مدیران نباید مغفول بماند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید به سمت قوام و افزایش سرمایه اجتماعی سازمان ها حرکت کنند و نصب پلاکارد و بنر نگاه سنتی و غیرمدرنی است که هنوز متاسفانه در سازمان ها اولویت دارد و روابط عمومی ها را به واحد برگزاری مراسم و پشتیبانی تقلیل می دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =