شیطنت روزنامه‌های زرد و ادعای حضور تیمی با نام جعلی در مسابقات فوتسال آسیا

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: ادعای حضور تیمی با نام جعلی در مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا از شیطنت روزنامه‌های زرد است و این مطلب را با قاطعیت تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان علی‌اکبر ابرقوئی‌نژاد، درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر حضور تیمی با نام جعلی در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به تسنیم  گفت: هیئت فوتبال اصفهان با قاطعیت این موضوع را تکذیب می‌کند.

وی افزود: در آستانه برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان، متاسفانه برخی روزنامه‌های زرد براساس ادعایی بی‌پایه و اساس اعلام کردند که تیم الخلیج امارات با نامی جعلی در مسابقات شرکت کرده و صدا و سیمای اصفهان هم اعلام کرد که مسابقات این تیم را پخش نخواهد کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد و نام این تیم خلیج است و ربطی به نامی که ما بر روی آن حساسیت داریم، ندارد و ماجرای نام جعلی مطلبی بوده که این روزنامه زرد بی‌مورد اعلام کرده است.

وی درباره واکنش صدا و سیمای مرکز استان هم بیان کرد: صدا و سیمای استان به هیچ عنوان چنین مطلبی اعلام نکرده است و مسئولان صدا و سیما هم این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =