محمد باژیان رئیس هیات هندبال استان کرمان گفت : مسابقات هندبال استان برای اولین بار در رده نونهالان به میزبانی سرچشمه برگزار شد.

وی ادامه داد : بر اساس گزارش کمیته برگزاری ، تيم ها در 2 گروه چهار تيمي طبق قرعه كشي قرارگرفتند.

رئیس هیات هندبال استان افزود : در گروه يك این مسابقات تيم هاي هيات هندبال كرمان،سيرجان،جيرفت وبم و در گروه 2 تيم هاي شهرداري كرمان،زرند،نرماشيروكانون هندبال كرمان قرار داشتند.

وی ادامه داد: این مسابقات از روز چهارشنبه سی و یک تیرماه تا جمعه دوم مردادماه ادامه داشت و در پايان دور مقدماتي تيمهاي كرمان وجيرفت ازگروه يك وتيمهاي زرند وشهرداري كرمان از گروه 2 به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.

رئیس هیات هندبال استان افزود: در دیدار رده بندی که عصر روز جمعه دوم مردادماه جاری بین تیم های شهرداری کرمان و جیرفت برگزار شد ، تیم شهرداري كرمان با نتیجه 11 بر 5 توانست تیم جیرفت را شکست و مقام سوم راكسب نماید.

باژیان ادامه داد : در ديدار فينال که بین تیم های هیات هندبال کرمان و زرند برگزار شد ، تيم هيات هندبال كرمان با نتیجه 14 بر 10 بر تیم هیات هندبال زرند پیروز شد و مقام اول را کسب نمود.

رئیس هیات هندبال استان گفت : در پایان این مسابقات تيم هيات هندبال كرمان با مربيگري اميد محمدي و علی نژاد صاحبي مقام اول ، تيم زرند با مربيگري حسن جعفري وابراهيمي مقام دوم وتيم شهرداري كرمان با مربيگري مجتبي بينا ومحمود رضا جاهد مقام سوم راكسب نمودند.

باژیان ضمن قدردانی از همه ی کسانی که در برگزاری این مسابقات زحمت کشیده اند ، گفت : خانواده هندبال کرمان ظرفیت زیادی دارد که اگر با همدلی و کار گروهی بتوانیم از تمام این پتانسیل استفاده نماییم روزهای خوبی در انتظار رشته هندبال استان خواهد بود.

وی ضمن تشکر از شهردار سرچشمه به خاطر میزبانی این دوره از مسابقات از تمامی افراد و اعضای هیات که در برگزاری این دوره از مسابقات نقش داشتند ، تشکر و قدردانی نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =