معاون استاندار ایلام: نظام اسلامی از حذف نیروهای توانمند خسارت دیده است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه دولت تدبیر و امید روش های حذف نیروهای توانمند را نمی پذیرد، گفت: نظام اسلامی از حذف نیروهای توانمند خسارت زیادی دیده است.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کتابخانه های عمومی استان ایلام در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: شعار دولت یازدهم اعتدال گرایی بوه و از فعال ترین یاران و کسانی که برنامه ها و سیاست های دولت را قبول داشته و به آن پایبند هستند، حمایت می کند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید از توانمندترین ها، متعهدترین ها، پر انرژی ترین ها، با انگیزه ترین ها و مردمی ترین نیروها در بدنه اجرایی کشور بکار گیری کرده و همه ملزم به اجرای سیاست های دولت هستند.

کلانتری با بیان اینکه مدیران در مقابل تغییرات باید دولت را با عقلانیت همراهی کنند، تاکید کرد: دولت یازدهم روش های حذف را نپذیرفته چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حذف نیروهای توانمند و با تعهد در دولت گذشته خسارت دیده است.

وی یادآور شد: دولت نیازمند یاری مردم بوده و باید میدان برای نیروهایی که دارای دانش، تعهد و تخصص بوده فراهم تا به خواسته های مردم پاسخ داده شده و مطالبات آنها برآورده شود.

وی همچنین به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشور اشاره کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار ایستاده و پیروز عرصه سخت و پیچیده عالم دیپلماسی است.

وی این موفقیت را مرهون ایستادگی ملت ایران، رعایت خطوط قرمز ولایت فقیه و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از رییس جمهور دولت تدبیر و امید دانست که در تاریخ دیپلماسی این کشور نظیر ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام همچنین از مسوولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور خواست به وضعیت معیشتی، رفاهی و استخدامی نیروهای اداره کل کتابخانه های عمومی این استان توجه ویژه داشته و اعتبارها و امکانات بیشتری به این استان اختصاص دهند.

در این آیین که با حضور مدیرکل استان ها و معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد، مراد جلیلیان بعنوان مدیرکل جدید نهاد کتابخانه های عمومی استان ایلام معرفی شد.

همچنین از علی حیدر مظفری سرپرست قبلی نهاد کتابخانه های عمومی استان ایلام که بمدت 20 ماه عهده دار این مسوولیت بود، تجلیل شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =