دوقلوهای تیم ملی در روستوف هم به هم پیوستند؛ سعید عزت اللهی و سردارآزمون.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته بود که سعید با روستوف قرارداد بست تا از این پس، در لیگ حرفه ای روسیه توپ بزند. هافبک دفاعی تیم ملی پس از پایان قراردادش با تیم C اتلکتیکو، توانست شانس بازی در چنین لیگی را به دست بیاورد. با انتقال او به روستوف، دیگر پرسپولیسی ها هم نتوانستند چنین بازیکنی را جذب کنند.
 درباره انتقالت به روستوف صحبت کنیم. چه شد که این تیم را انتخاب کردی؟
با توجه به اینکه دوست داشتم در لیگ دسته اول یک کشور اروپایی بازی کنم، از پیشنهاد باشگاه روستوف استقبال کردم. من سال گذشته در تیم c اتلتیکو حضور داشتم و انتقال به لیگ دسته اول روسیه برایم می توانست اتفاق خوبی باشد. از طرفی آقای بردیف سرمربی این تیم هم شناحت خوبی داشت، به همین دلیل راه برای همکاری ما هموارتر شد. حضور سردار آزمون هم در روستوف بسیار تاثیر گذار بود.

حالا دو قلوهای ایرانی روستوف هستید.
(خنده) شاید این لقب را به ما بدهند ولی ما می توانیم زوج خوبی برای هم در بازی ها باشیم. قطعا این همکاری در روستوف می تواند به حضور بهتر ما در تیم ملی هم کمک زیادی کند. امیدوارم خدا به ما کمک کند و بتوانیم موفق باشیم.

فکر می کنی چقدر شانس بازی در لیگ روسیه داشته باشی؟
من تمام تلاشم را می کنم و بقیه به تصمیم سرمربی بستگی دارد. به امید خدا موفق خواهم بود.

به حرف های کارلوس کروش هم گوش کردی و در اروپا ماندی.
بله، من 100 درصد به حرف کارلوس کروش گوش می دهم چون او مربی با تجربه ای است و همیشه صلاح بازیکنان را می خواهد. کروش تجربیاتش را به بهترین شکل به ما منتقل می کند. او در اردوی تیم ملی به من گفت که به ایران برنگرد و در اروپا بمان. من همانجا گفتم هدفم همین است و اصلا فکر بازگشت به لیگ برتر را ندارم.

البته حرف از حضور تو در پرسپولیس بود. در این مدت با پرسپولیسی ها دوباره مذاکره کردی؟
نه، با پرسپولیسی ها دیگر حرف نزدم. قرار شد اگر با روستوف به توافق نرسیدم، به صورت حضوری به باشگاه بروم و با آنها پای میز مذاکره بنشینم. ولی قسمت نبود و در اروپا ماندم. یک پیام برای هواداران پرسپولیس دارم؛ اینکه کوچکتر از آن هستم که به این باشگاه بزرگ نه بگویم. من هیچوقت نگفتم که به این تیم پاسخ منفی داده ام. باز هم تاکید می کنم که پرسپولیس بزرگتر از این حرف هاست. برای پرسپولیس و طرفداران خوبش آرزوی موفقیت می کنم.

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    31 16
    سعید عزت اللهی که میگفت میخوام برم بارسلونا آخرش رفت تیم آخر روسیه ؟