استاندار: اعتبارات استان ایلام امسال سه هزار و 820 میلیارد ریال است

استاندار ایلام سر جمع اعتبارات استان را در سال جاری بیش از سه هزار و 820 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بودجه امسال 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: از این میزان اعتبار دو هزار و 500 میلیارد ریال از محل اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ایی و یک هزار و 320 میلیارد ریال نیز اعتبارات جاری است.

وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته میان 26 دستگاه اجرایی توزیع می شود، اظهار کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه جاری استان به مدیریت بحران اختصاص یافته است.

وی افزود: برنامه محوری متعادل و متوازن و توزیع منابع بر اساس عدالت و با رویکرد توجه به شهرستان های کمتر توسعه یافته و محروم از رئوس برنامه های مدیریت ارشد استان برای سال 94 است.

مروارید یادآور شد: قانون گرایی و نگاه فرا دستگاهی باید در برنامه های مدیران ارگان های اجرایی لحاظ شود و توجه به مسایل کلان استان از رویکردهای اساسی در توسعه ایلام است.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی از فرصت های بسیار خوبی است که فراروی مدیران اجرایی بویژه در حوزه های منابع طبیعی و مبارزه با بیابان زایی است که باید از این امکان بهره لازم را ببرند.

استاندار ایلام بخش قابل توجهی از موفقیت دستگاه ها را مرهون تلاش مدیران دانست و گفت: مسوولان نهادهای مختلف برنامه ریزی برای جذب اعتبارات ملی را از مهم ترین رویکردهای خود قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: پروژه های مهم و کاربردی استان باید پیوست رسانه ای داشته باشند.

بهمن جلیلیان افزود: دستگاه ها باید 2 در هزار بودجه خود را در اختیار روابط عمومی ها قرار دهند تا نسبت به انعکاس اقدامات و اطلاع رسانی مطلوب خدمات دولت به مردم برنامه ریزی کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =