۱ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

نحوه خودکشی دانش آموز بوکانی پس از اعلام نتیجه کنکور سراسری اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،رئیس آموزش‌وپرورش بوکان امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهر در مورد خودکشی دانش‌آموز بوکانی که بعد از اعلام نتیجه کنکور اتفاق افتاد تصریح کرد: این دانش‌آموز که برای دومین سال متوالی در رشته تجربی در کنکور شرکت کرده بود.

احمد رحمانی افزود: متأسفانه بعد از آمدن جواب کنکور و عدم کسب نتیجه دلخواه وی اقدام به خود کشی کرد.

وی تصریح کرد:  رتبه او 18 هزار بوده و رتبه قابل قبولی به شمار می آید.

رئیس آموزش‌وپرورش بوکان افزود: هنگامی‌که پدر و مادر او خانه نبوده‌اند از راه‌پله طبقه سوم خانه خود را پرت و اقدام به خودکشی کرده است.

وی گفت: 35 نفر در این شهر رتبه زیر 1000 را کسب کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این آمار پس از اعلام رسمی به 50 نفر هم برسد.

رحمانی اظهار داشت: تاکنون 37 هزار دانش‌آموز در سامانه الکترونیکی آموزش‌وپرورش ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود مثل پارسال تعداد ثبت‌نام کنندگان به 43 هزار نفر برسد.

فرماندار بوکان نیز در این جلسه اظهار داشت: معضل خودکشی در ارتباط با کنکور معضل کشوری است و فضای فشار آور کنکور این فاجعه را به وجود آورده است به‌طوری‌که هرساله حتی در تهران هم ‌ده‌ها نفر را از نعمت بزرگ حیات محروم می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و بیکار A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    22 5
    منم هنوز فراموش نمیکنم که شب قبل از کنکور چه حالی داشتم. چنان سردرد و تپش قلبی گرفته بودم که فکر میکردم توو خواب میمیرم و به کنکور نمیرسم ولی یه رشته و دانشگاه عالی قبول شدم و الان که بهش فکرمیکنم میبینم اون همه حرص خوردن ارزشش رو نداشت. اونم وقتی دانشگاه تهرانکه فکرمیکنیم چقدر عالیه رتبه ی 570رو داره توو دنیا.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    3 0
    من پشیمونم اصلا رفتم دانشگاه رتبه 800 شدم آخرش هم پیش بابام بنگاه املاک کار میکنم وقتی کارمورد نظرم پیدا نشد یا حقوق کم بود