رئیس پلیس فتا استان ایلام: پلیس راز خرید شارژ تلفن همراه توسط دختر 12 ساله‌ را فاش کرد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: پلیس راز خرید شارژ تلفن همراه توسط دختر 12 ساله‌ای را فاش کرد.

علی عباسی‌کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام از دستگیری نوجوان 12 ساله‌ای خبر داد که حساب مربی آموزشگاه خود را از طریق دسترسی به حساب اینترنتی او خالی کرد.

وی افزود: به دنبال شکایات یکی از شهروندان که مربی یکی از مراکز آموزشی در شهر ایلام بود مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی‌اش موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

عباسی‌کسانی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی سرنخ‌هایی از اقدام یکی از شاگردان این فرد در دسترسی به حساب بانکی او به دست آمد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: متهم که دختربچه‌ای 12 ساله بود با اطلاع از شماره کارت و رمز عبور حساب بانکی مربی‌اش اقدام به برداشت از حساب بانکی او کرده و در چندین مرحله نیز با استفاده از حساب مالباخته شارژ تلفن همراه خریداری کرده بود.

عباسی‌کسانی عامل وقوع چنین جرایمی را اعتماد بیش از حد به دیگران خواند و گفت: برای پیشگیری از جرایم مشابه مردم باید در حفظ اطلاعات حساب‌های بانکی خود دقت کنند و رمز کارت‌های بانکی را در اختیار دیگران قرار ندهند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =