روابط عمومی سازمان صدا و سیما می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی ۷۵/۵ درصد مخاطبان تلویزیون از عملکرد رسانه ملی در ماه رمضان رضایت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی رسانه ملی بر اساس تماسهایی که مخاطبان با شمارههای واحد ۱۶۲ داشتهاند نوعی نظرسنجی درباره سریالها و برنامههای صدا و سیما انجام داده است.

این گزارش میگوید که آمارهای ثبت شده در سیستم تلفنی امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما نشانگر آن است که در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد ۸۰۹۰۱ نفر با این واحد تماس گرفته‌اند كه از این تعداد حدود ۷۱ درصد آن ها نسبت به ویژه برنامه های ماه مبارك رمضان اظهار نظر كرده اند و مابقی نیز در ارتباط با دیگر برنامه ها و موضوعاتی مختلف نظرات خود را بیان کرده اند. از این میان ۷۵.۵ درصد رضایت خود را نسبت به برنامه‌ های ماه مبارک رمضان (اعم از برنامه های تركیبی و نمایشی) اعلام كرده اند.

این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که عمده دلایل رضایت تماس گیرندگان نسبت به برنامه‌های رمضان پرداختن به مضامین اجتماعی، اخلاقی و دینی در ساختارهای نمایشی و ترکیبی بوده و بیشترین تماس‌های مردمی در ارتباط با ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان به سریال‌ها و برنامه‌های ویژه افطار شبکه‌ها اختصاص داشته است.

بر اساس این گزارش از بین برنامه های تركیبی ویژه افطار «ماه عسل» و «ماه سپید» از شبكه سوم سیما، «جشن رمضان» و «عقیق» از شبكه پنج سیما، بیشترین تماس ها را به خود اختصاص داده اند که در مجموع حدود ۷۲ درصد تماس گیرندگان از تماشای برنامه های مذكور احساس رضایت داشته اند. در این میان برنامه «ماه عسل»، علیرغم انتقادهایی كه نسبت به دو قسمت برنامه شده بود، بیشترین میزان رضایت یعنی حدود ۷۷ درصد را به خود اختصاص داده بود و ۶۹ درصد تماس گیرندگان نیز نسبت به برنامه «جشن رمضان» اظهار رضایت داشته‌اند.

اما دلیل رضایت تماس‌گیرندگان از این برنامه چه بوده است؟ این گزارش می‌گوید که از عمده ترین دلایل رضایت تماس گیرندگان نسبت به برنامه «ماه عسل» می توان به مواردی نظیر پرداختن به موضوعات اجتماعی و سوژه‌های جذاب، آموزنده بودن مطالب، ارائه ایده‌های نو، بیان داستان‌های واقعی و تاثیرگذار، انتخاب مهمانانی از متن جامعه، اجرای مسلط و صمیمی مجری، به چالش كشاندن مخاطب نسبت به موضوع، اجرای طرح محسنین و جریان سازی در مورد كودكان كم‌توان مالی و نیازمند محبت، و... اشاره كرد.

در نظرسنجی پیامكی برنامه حدود سه میلیون نفر نظر خود را نسبت به برنامه اعلام كرده بودند، كه حاكی از رضایت مخاطبان نسبت به «ماه عسل» است.

برنامه «ماه سپید» از دیگر برنامه‌هایی بوده كه توجه برخی‌ها را به خود جلب كرده بود، میزان رضایت از این برنامه در میان كسانی كه تماس گرفته بودند و برنامه را پیگیر بودند، بیش از ۶۰ درصد بوده است و گفتگوها و اجراهای موسیقی از جذابیت‌های برنامه اعلام شده بود. 

تماس‌گیرندگان در خصوص دیگر برنامه‌های مذهبی شبكه‌های سیما نظیر «نوسفران»، «شب‌های قدر»، «مداحی ها»، «كوی محبت»،  «نیاز»، «ماه خدا»، نظرات خود را ارائه كرده‌اند.

برنامه «خندوانه» شبكه نسیم یكی دیگر از برنامه های پربیننده در ماه مبارك رمضان بوده است.

از دیگر برنامه های ماه مبارك رمضان كه از شبكه های سیما پخش شد، برنامه «عقیق» بود كه به داستان زندگی افرادی كه در جستجوی حقیقت، مجذوب معارف اسلامی شدند و به دین اسلام گرویدند، می‌پرداخت.

«ویژه برنامه های سحر»، «جمع خوانی قرآن كریم»، و «تلاوت قرآن» از شبكه های مختلف، باقی تماس های مردمی را به خود اختصاص داده اند كه اغلب شامل درخواست های مختلف برای بهترشدن برنامه ها بود. در این تماس ها بیان شده بود كه پخش برنامه جمع خوانی قرآن از سیما، توانسته نهضت جمع خوانی قرآن را در مساجد كشور پدید آورد.

اجرای «ویژه برنامه سحر» شبكه اول سیما توسط حسن سلطانی و مباحثی كه به صورت تلفنی با مهمانان مطرح می شد و نیز اجرای اذان در سكوی نفتی از موارد مورد توجه مخاطبان بود.

پخش زنده مراسم شب قدر از حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) از شبكه سه سیما نیز از مواردی بود كه توجه علاقمندان به برنامه های سحر سیما را به خود جلب كرده بود و مردم نسبت به آن واکنش نشان می دادند. 

از دیگر برنامه هایی كه مورد توجه قرار گرفت پخش موسیقی و سرود زنده در ویژه برنامه های بعد از افطار بود كه از شبكه های سیما پخش می شد، برنامه هایی نظیر «ماه سپید» و «جشن رمضان» كه با اجرای موسیقی به گفته برخی از تماس گیرندگان، نشاط را برای روزه داران و مخاطبان برنامه فراهم کرده بود. هر چند كه پخش برخی از موسیقی ها انتقادهایی را نیز به همراه داشت اما به دلیل نحوه اجرا، بدیع بودن و تصویربرداری مناسب، توجه و رضایت برخی تماس گیرندگان را نیز به همراه داشته است.

از میان سریال های ویژه رمضان، «پایتخت ۴» از شبكه اول سیما موضوع اول تماس گیرندگان بوده است. نشاط بخشی، آموزش غیرمستقیم نكات اخلاقی، ایجاد روحیه همكاری میان اعضای خانواده، توجه به روابط بین زن و مرد، توجه همزمان به وظایف همسری و مادری شخصیت هما در كنار فعالیت های اجتماعی، بازی خوب بازیگران، نمایش زندگی‌های ساده و بی‌آلایش، كارگردانی خوب و... از مهم ترین نظرات ارایه شده در خصوص این سریال بود و براساس تحقیقات مركز پژوهش و سنجش افكار صداوسیما ۷۸ درصد نسبت به آن رضایت داشته اند.

همچنین سریال های «دردسرهای عظیم» و «گاهی به پشت سر نگاه كن» در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سریال «دردسرهای عظیم» با حدود ۶۴ درصد توانسته رضایت مخاطبان را به خود اختصاص دهد. محتوای آموزنده، نمایش اختلاف طبقاتی، طنز اجتماعی و... از موارد مورد تأكید مخاطبان بوده است.

مهم ترین انتقادها در ماه مبارك رمضان به تداخل و همپوشانی برخی برنامه های پرمخاطب نظیر «خندوانه»، «ماه عسل»، «محله گل و بلبل» و «مسابقات والیبال» با یكدیگر بوده است.

همچنین حدود ۱۰ درصد مجموع تماس گیرندگان نسبت به برنامه های رادیویی ماه مبارك رمضان اظهار نظر كرده‌اند كه از این بین، برنامه های لحظه افطار و مناجات بیشترین قدردانی ها را به همراه داشته است.

پخش تلاوت قاریان منتخب مردم از سوی شبكه قرآن نیز از جمله برنامه هایی بوده كه درصدی از رضایت تماس گیرندگان را به همراه داشته است.

پخش زنده مراسم شب های لیالی قدر نیز از شبكه های سیما و شبكه های رادیویی از دیگر ویژه برنامه های صداوسیما بوده كه رضایت افرادی كه مراسم احیا را در منازل خود برگزار می‌كردند، به همراه داشته است.

 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 51
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    : مشک آن است که ببوید، نه آنکه عطار بگوید
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    سوال اینجاست که چند درصد از مردم اصولا مخاطب صدا و سیما هستند؟
    • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      52 13
      احسنت
    • ارمان GB ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      74 15
      سوال اصلی اینجاست که این امارو از کجا دراوردن ؟ از کی نظرسنجی کردن ؟
    • بی نام RO ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      31 7
      ما از ماه عسل راضی هستیم نه از کل صداوسیما که مخصوصا از خبرهای صدا وسیما شاکی هستیم
    • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      34 4
      یکی از ابزارهای نظر سنجی که عینا قابل رویت است میزان آنتن های ماهواره بر پشت بام منازل است
  • احسان A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    منظورشوناینه 75 درصد ناراضی هستند؛یاد گرفتیم همه چیز رو وارونه جلوه بدیم
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    نظر سنجیش هم مثل تحلیل ها و اخبار یک طرفه وجنا حیش است.پول مردم را خرج یک اقلیت میکند و نظر سازی از محبوبت خود باز از پول مردم.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    چه امار جالبی چطوری ساختن این آمارو
  • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    اگه مردم راضی بودن 95 درصدشون ماهواره نداشتن.به همین مسئول روابط عمومی صدا و سیما بگین توی روستاها مردم ماهواره دارن.اسباب کشی میکنن قبل از وصل کردن یخچال باید دیش وصل باشه.به شخصه والیبال رو هم از تلویزیون ایران ندیدم.فیلم و سریالم از نت میگیرم.حالا خودتون رو راضی کنین که مخاطبا 75 درصد راضی اند.همین نظرسنجی رو برای بازیای والیبال بذارین تا شاهد نتایج تاریخی باشین.
    • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      56 25
      اونایی که ماهواره ندارن یا پول ندارن یا یه پدر یا مادر متحجر دارن
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    مخالفان برنامه های تلویزیون برن ماهوارشونو نگاه کنند تا بنیان خانوادشون از هم بپاشه.................................
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      55 6
      پس نتیجه می گیریم برای حفظ بنیان خانواده توقع خود را پایین بیاوریم برای خودت شخصیت قائل باش دوست عزیز صدا و سیما وظیفه داره کیفیتشو بالا ببره
    • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      65 13
      عزیز دل اگه با تماشای ماهواره خونه ها ویران می شداز امریکا تا اسیا و افریقا و تا اروپا و اقیانوسیه همه باید بنیان زندگی شون از هم می پاشید یا ایرانی ها اصولا استثنان؟
    • با نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
      1 0
      این نشان دهنده عمق فاجعه در افکار شماست
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    38 5
    عجب این روش آمار گیری جدید ابداع شده جامعه آماری کل ملت ایران و نمونه فقط کسانی که تماس گرفته و اعلام رضایت کردند.به نظرم مسئولین صداسیما بایستی یک دوره تحلیل آماری بگذرونند . این روش به معنی اینه که صدا سیما فقط با موافقین خودش سروکار داره و شما به شرطی که موافق باشید . نظرتون لحاظ میشه و اگر مخالف باشید کلا"حذف میشید.
  • بی نام DE ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    26 9
    نظرسنجی کی و کجا بود؟
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    38 5
    فقط ببخشید،چند درصد مردم مخاطب رسانه شما هستند؟ با وجود پارازیت و تبلیغات منفی گسترده علیه اینترنت و شبکه ها ی تلویزیونی دیگر
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    53 9
    رضايت مردم از صدا و سيما جك سال بود
  • بی نام RO ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    29 5
    معلومه که میگه ماست من ترشه
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    27 7
    خود گویی و خود خندی بس مرد هنرمندی
  • ali IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    32 6
    این جمله خیلی جالبه: "هر چند كه پخش برخی از موسیقی ها انتقادهایی را نیز به همراه داشت اما به دلیل نحوه اجرا، بدیع بودن و تصویربرداری مناسب، توجه و رضایت برخی تماس گیرندگان را نیز به همراه داشته است" منظور ایشان از برخی موسیقی ها انتقادهایی به همراه داشت معدود کارهای شادی بود که از دو برنامه نام برده شده پخش شد واقعا آنهایی که از پخش موسیقی شاد در جشن رمضان انتقاد می کنن چه کسانی می تونن باشن؟ اصلا چرا باید نظر اونها مهم باشه نه نظر حداقل 60 میلیون ایرانی که موسیقی گوش می کنند؟ ضمنا نشان ندادن سازهای موسیقی و قایم کردن نوازندگان شد بدیع بودن و تصویربرداری مناسب اونهم تو سال 2015 تو رو به خدا یکی به اینها بگه حداقل کاری که می تونن بکنن اینه که با حرفهاشو روی اعصاب مردم راه نرن.
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    37 8
    هفتاد و پنج درصد از پنج درصد مخاطب صدا و سیما
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    31 6
    فکر کنم درصد به ریال درج شده
  • وحید IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    22 8
    خود گویی و خود خندی . . .
  • زهرا IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    12 43
    مرسی ... برنامه های ماه رمضان از جمله سریالها و برنامه های ویژه سحر و افطار ماه رمضان امسال از نظر محتوا و کیفیت در سطح بالایی پیشرفت کرده بودند .. سریال پایتخت 4 / دردسرهای عظیم 2 / سمت خدا ویژه سحر و نیم روزی آن / برنامه ماه عسل / ماه سپید بنظرم بهترینهای ماه رمضان 94 بودند ...
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    26 4
    یه چیز دیگه هم هست مثلا زیرنویس سریال دردسرهای عظیم می نویسه علاقمندان به این سریال عدد 2 رو پیامک کنند.دیگه نه برای مخالفاش جا داره نه برای بی طرفاش.خب معلومه صددرصد پیام زده گان موافقن دیگه.این که نشد نظر سنجی.یا مثلا بلی خیر اینم نظر سنجی نیست.بعدشم معمولا موافقا زنگ می زنند و مخالفا یا برنامه رو رد می کنند یا ماهواره و فیلم می بینند
  • زهرا A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    22 49
    هههههههه ههههههههههه مردم ما خواب نیستن باچرندیات فضای مجازی قید یه برنامه عالی رو بزنند ماه عسل واسه سال ها تو قلبمون جا داره صدبارم نظرسنجی بزارن باز ملت راضین ولی حسودا همیشه بهونه دارن دردروازه رو میشه بست دهن مردمو نمیشه بست به همین راحتی
    • مجید A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      15 10
      ملت راضین؟ شما از کجا میدونی؟ جای مردم هم نظر میدی؟ البته که مثل رسانه مورد علاقه تون هستی.
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    16 5
    فقط لیگ جهانی والیبال و بهزاد کاویانی و جواد محتشمیان در ماه رمضان بیننده کامل داشتن بقیه رو اصلا نمیتونم قبول کنم
  • ریتا IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    55 18
    تو برنامه ماه عسل اومدن یه شماره دادن می گن اگر راضی هستید به این شماره عدد فلان اگر ناراضی هستید عدد بهمان رو بفرستید. به این می گن نظرسنجی بی غرض؟ واقعا که . خوب کسی که از این برنامه خوشش نمیاد که اصلا این برنامه رو نمیبینه که بخواد از نظرسنجی این برنامه مطلع بشه که بخواد اون شماره رو بدونه و بهش پیامک بفرسته. یعنی این نظرسنجیشون منو هلاک کرده.
    • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      23 8
      خنده دار این است اکثر مخالفان ماه عسل برنامه را تا اخر مبینند بعد می گویند هیچ کس برنامه نگاه نمی کند خدارا شکر با این نظر سنجیکه درماه عسل انجام شد معلوم شد ماه عسل بر طرفدارترین برنامه ست
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      14 3
      دوشت عزیز مثل یک مجله که از خوانندگانش نظرسنجی میکنه که از محتواش راضی هستن یا نهمسلما منی که اصلا مجله رو نمیخونم نمیتونم نظری داشته باشم چون من کلا مجله دوست ندارم و نظرم این که مجله چیز بیخودیه مثلا.این برنامه هم از بیننده هاش نظر سنجی کرده.بعضی هام مثل شما برنامه رو دوست نداشتن ولی نظرسنجیشو دیدن و شرکت کردن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    33 6
    برنامه های صدا سیما فقط نظر پنج در صد مردم را جلب می کند
  • بی نام TR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    11 2
    رضایت 75 درصدی از کلیت صدا و سیما که به شوخی شبیه است و به مشاهدات من و دوستان و اطرافیانم نمی خورد. اما ماه عسل انصافا پرطرفدار و محبوب است.یک بار هم در همین خبرآنلاین نوشتم که بر خلاف جوی که در فضای مجازی علیه این برنامه راه افتاده است، حداقل مشاهدات من از یک نمونه آماری چند ده نفری متشکل از دوست و آشنا و اقوام با تفکرات و باورهای متفاوت نشان می دهد که هنوز برنامه پرطرفداری است، هر چند خودم هم انتظار حمایت 96 درصدی را نداشتم.
  • بی نام A2 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    9 7
    همچین میگن محبوب ترین برنامه انگار که شب و روز دارن سریال های پربیننده امریکائی رو پخش می کنن
  • مانی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    18 6
    به نظر من که هیچ کدوم از برنامه های ماهواره به پای خندوانه و ماه عسل نمی رسن ای کاش صدا و سیما یکم بودجه بیشتر صرف این مدل برنامه ها می کرد.
  • nasim IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    10 7
    اگر صداوسیما 10 درصد مخاطب داشته باشه بی شک درست گفتن از اون 10 در صد 75 درصدشون که به شبکه های دیگه دسترسی ندارن مجبورن راضیند
  • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    20 5
    بله نظرسنجی سه میلیونی ماه عسلم اینو نشون داد 96 درصد بیننده ها از ماه عسل راضی بودن...دست مریزاد به عوامل سازنده این برنامه علی الخصوص مجری محبوب آقای علیخانی
  • داود A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    9 4
    مگه داریم .....مگه میشهبگید 7.5 در صد شاید قبول کنن مردم
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    6 16
    اصلاً برنامه خوبي نبود
    • سپهر A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      13 4
      اشتباه مثبت دادم.. اتفاقا خیلیم برنامه ى خوبی بود
  • مجید A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    14 5
    75 درصد از چقدر؟ از 5 میلیون مخاطب؟ چرا نمیگید چند درصد مخاطب رسانه مثلا ملی نیستن؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    4 3
    در اين آمار رضايتمندي اعلام شده که فقط شامل حدود 60000 نفر يا کمتر از 0.1 از جمعيت کل کشور مي شود، بحثي نيست اما مسئله اينجاست که آن سازمان چه اقدامي براي جلب رضايت 78 ميليون نفر مابقي که نظرشان را به سمع روابط عمومي سازمان سيما نرسانده اند، نموده است؟
    • سپهر IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      4 3
      خخخخ 60000 نفر؟ فقط سه و نیم میلیون نفر تو نظر سنجی ماه عسل شرکت کردن که این تعداد، بخش کوچیکی از مخاطبین برنامه هستن اون وقت شما میگی 60000 نفر؟ این امارو شما از کجات در اوردی بی نام عزیز؟
  • علی A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    11 3
    احسان علیخانی و ماه عسل ، عادل فروسی پور و نود ، شاهین صمدپور و مستند شوک رو دوست دارم
  • sobhan A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    4 3
    یه عده توهم اینو دارن که هیچکس برنامه ها و سریالهای صدا وسیما رو نمیبینه ولی جالبه کافیه اسم فلان سریال یا برنامه رو بگی همه از الف تا ی رو از برن .. خیلی سخت نیست که متوجه بشین همیشه نظر سنجی ها از یه جمعیت آماری گرفته میشه .. نکنه انتظار دارین عین هشتاد میلیون زنگ بزنن روابط عمومی صدا و سیما و نظر بدن ... شماها تحصیل کرده هم هستین؟ منطق هم دارین؟؟ من نه طرفدار این برنامه ام نه مخالف مشکلم این منطق مزخرفیه که تا یه چیزی برخلاف نظرات ماست میگیم دروغه اگه همین نظر سنجی برعکس بود همه اینایی که به صدا وسیما انگ دروغگو بودن میزنن میگفتن درست ترین نظر سنجیه .. خدا کمی منطق عطا کنه ... بعضیا دارن خفه میشن از این همه منطقی بودن
  • sobhan A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    4 4
    در ضمن جمعیت آماری صدا و سیما دروغ .. نظر سنجی خود برنامه دروغ نظر سنجی سایت ها هم دروغ بود ... تو همین سایت خبر آنلاین یادتون رفته که درصد رضایت بیشتر بود ... بابا دست بردارین از این تز های کارشناسی که تا نوک دماغتونم نمی بینید و به جای کل عالم نظر میدین
    • مهتاب A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
      0 1
      اخ حسودیت گل کردماه عسل احسان جونم بهترینه
  • يه نفر A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    4 0
    اشتباه شده....ما از برنامه ماه عسل راضي هستيم فقط و فقط و به جز رمضان و اين برنامه ساعت 7 ديگه تلويزيون نميبينيم....لطفا مسوولينو روشن كنيد فقط ماه عسل و احسان عليخاني در صداوسيماي ايران و ديگر هيچ
  • بی نام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام وخسته نباشید اقای احسان علی خانی خیلی برنامه اش حرف زیاد می زند نمی زیاد مهنانش حرف بزند من از اقای احسان علی خانی راصی نیستم