آیت الله واعظ موسوی:کسب موفقیت های هسته ای در سایه تدابیر رهبری

نایب رئیس کمیسیون پاسداری و حراست ولایت فقیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توافق اخیر هسته ای یادآور شد: موفقیت ما در مذاکرات اخیر در سایه ی تدابیر مقام معظم رهبری محقق شده است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، آیت الله سید محمد واعظ موسوی در جمع خبرنگاران با انتقاد از مخالفان مذاکرات و توافق اخیر تصریح کرد: عده ای برخلاف ادعای تبعیت از ولی فقیه، جلوتر از رهبری حرکت می کنند!

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موضوع تحریم برای عده ای منافعی به همراه داشت گفت: کاسبان تحریم از فعالیت های گذشته خود سودهای کلانی به جیب زده و امروز مخالف رفع تحریم هستند.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان در جریان مذاکرات قرار داشته است گفت: در این خصوص آقایان ظریف و عراقچی بارها به مجلس خبرگان فراخوانده شده و در موارد گوناگون پاسخگوی سئوالات و موارد مطرح شده بوده اند.

آیت الله موسوی با اشاره به حضور مقتدرانه و عزتمندانه هیئت ایرانی در طول 23 ماه مذاکرات نفس گیر گفت: این عزت و اعتماد به نفس بالای تیم مذاکره کننده ناشی از رهنمودها و حمایت های قاطع معظم له بود بطوریکه تیم ایرانی هرگز معطل طرف غربی نبوده و حتی به وقت نماز، مذاکرات را قطع می کردند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات ما حتی قطع مذاکرات در وقت نماز در ابتدا با ناراحتی مخالفت برخی طرف های غربی مواجه می شد اما در طول زمان، به این قضیه عادت کرده بودند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =