شهرداری برای برخورد بهتر کارکنان و پیمانکارانش با مردم چه کرده؟

برخوردهای گازانبری شهرداری تهران در سالهای اخیر، خبرسازی های زیادی داشته، از جمله برخوردی که توسط برخی از پیمانکاران شهرداری با یک دستفروش به نام مرحوم چراغی و پس از آن با خانواده او شد. معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران درباره عملکرد این نهاد درفرهنگسازی برای کارکنانش توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخوردهای شدید برخی از کارکنان و پیمانکاران شهرداری با مردمی که احیانا به قانون آشنا نیستند، دستفروشانی که سد معبر کرده اند و برخی از مشاغل که مزاحم قلمداد می شوند، در ماه اخیر اخیر باعث خبرسازی های زیادی شده.

از جمله مرگ یک دستفروش به نام چراغی که توسط پیمانکاران شهرداری تهران رقم خورد یا اعتراض معصومه آباد عضو شورای شهر تهران در صحن علنی این نهاد به کتک زدن یک سرهنگ بازنشسته ناجا توسط عوامل شهرداری که باعث شکستن مهره گردن او شد یا درگیری عوامل شهرداری تهران با هادی ساعی و عموی او که باعث سکته و مرگ عموی این عضو شورای شهر شد اخباری بود که در ماه های اخیر باعث شد این پرسش در ذهن شهروندان به وجود بیاید: شهرداری تهران برای بالا بردن سطح فرهنگی عوامل و پیمانکاران خود چه کرده است.

این پرسش را در آخرین شبهای ماه مبارک رمضان، در حاشیه ضیافت افطاری شهرداری منطقه یک تهران در دار آباد با حجت الاسلام میثم امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران طرح کردیم.
امرودی در این باره گفت: عائله شهرداری، عائله ای بسیار زیاد است و بیش از 60 هزار همکار در شهرداری تهران برای ارائه خدمت به مردم زحمت می کشند. این را نیز در نظر داشته باشید که تنوع مشاغل مرتبط با شهرداری تهران، بسیار زیاد است. ما از رانندگان زحمتکش تاکسی، اتوبوس، کارکنان مترو، پیمانکاران رفع سد معبر، کارکنان حریم بان و شهربان، اجرائیات، خدمات شهری و دستگاه ها و نهادهای بسیار زیادی را زیر پوشش داریم.
او در ادامه گفت: طبیعی است اگر تعداد اندکی از همکاران یا پیمانکاران مرتبط با شهرداری در برخورد با مردم، آنچه شایسته و بایسته شهروندان است را اجرا نکنند، مردم ناراضی شوند. برای همین در ماه های اخیر به صورت ادواری برای افزایش سطح رضایتمندی مردم و شهروندان از کارکنان و پیمانکاران شهرداری تهران، دوره هایی را برگزار کرده ایم.
امرودی با اشاره به اینکه در این دوره ها، سعی شده تا سطح برخورد کارکنان و همکاران شهرداری تهران با مردم افزایش یابد، توضیح داد: البته این را نیز باید در نظر داشت تنوع وظایف و اموری که به عهده شهرداری تهران گذاشته شده، بسیار زیاد است و انتظار داریم مردم و شهروندان نیز در راستای انجام این وظایف، شهرداری را یاری کنند. اگر هم در این زمینه کمی و کاستی ای مشاهده کردند، به بزرگواری خود بر خادمانشان در شهرداری ببخشند.
او در ادامه گفت: در همین راستا، سعی شده تا با تنظیم دستورالعمل هایی، نحوه برخورد کارکنان و همکاران شهرداری تهران با مردم نیز اصلاح شود و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقای سطح فرهنگی برخورد کارکنان و همکاران شهرداری تهران با شهروندان باشیم.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    4 0
    عوارضشو زیاد کرده :