والیبالی ها دیشب هم مثل بازی‌هایشان دل مردم را شاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اين بار در جشن رمضان و با گره گشايي از مشكلات يك خانواده. شهرام محمودي پشت خط زن و مهدي مهدوي پاسور تيم ملي واليبال پنجشنبه شب مهمان جشن رمضان بودند. آن هم به نمايندگي از خانواده واليبال. اين بار آنها لبخند را به خانواده اي هديه كردند كه به خاطر آتش سوزي و فوت پدر خانواده با مشكلات زيادي دست به گريبان بودند. خانواده اي كه بعد از پدر، پسر نان آور شده بود اما او هم به خاطر برخورد با برق فشار قوي در محل كارش اختلال ذهني پيدا كرده و ديگر نان آور نيست. شرايط سخت زندگي اين خانواده، دو ملي پوش واليبال را خيلي ناراحت كرد تا حدي كه شهرام محمودي مي گويد: خیلی به ما سخت گذشت. اين خانواده گرهي داشت كه خيلي بد و ناراحت كننده بود.

محمودي و مهدوي همان ديشب بعداز برنامه جشن رمضان سري به اين خانواده زدند. در حالي كه غافلگير شده بودند: من واقعا با رفتن به خانه اين خانواده غافلگير شدم. وقتي آقاي احمد زاده گفت برويم جايي. من قبلا با آقاي احمدزاده دو، سه تا برنامه رفته بودم. سري به اين خانواده زديم صحنه تلخ و دردناكي بود.اميدوارم كه با كمك دوستان بتوانيم گره آنها را باز كنيم.
او تهيه خانه را مهمترين كار براي اين خانواده مي داند: قول داده ايم اول خانه اي را براي آنها تهيه كنيم. چرا كه اجاره نشين هستند و به خاطر اينكه هزينه هايشان بالاست و از طرفي پسر خانواده هم به خاطر اختلال ذهني بعداز برخورد با برق فشار قوي سر و صداي زيادي به راه مي اندازد و با عقب افتادن اجاره خانه شان هر چهار، پنج ماه يك بار صاحبخانه جوابشان مي كند. مي خواهيم خانه اي براي اين خانواده بگيريم تا سقفي بالاي سرشان باشد و ديگر آواره كوچه و خيابان نباشند.
او خودش و مهدوي را براي گره گشايي تنها نمي داند: ما قول گره گشايي را از طرف بچه هاي واليبال و مربيان داده ايم. سيد همان موقع برنامه اس ام اس داد كه منم هستم. عباس برقي مربي هم بعداز برنامه تماس گرفت و گفت روي كمك منم حساب كن. خيلي از دوستان خودم در تماسي آدرس را خواستند تا خودشان كمك ها را به آنها برسانند اما قرار شد همه كمك ها را به ما بدهند تا يك جا به آنها برسانيم.
پشت خط زن تيم ملي واليبال بعداز استراحت دو هفته اي حالا خودش را آماده حضور در اردو براي ورلد كاپ ژاپن مي داند: استراحت خوبي بود. بعداز فشاري كه در تمرينات و مسابقات ليگ جهاني تحمل كرديم خيلي استراحت لازم داشتيم. با شروع اردو از سه شنبه ٣٠ تيرماه، آماده آماده تمرينات را براي ورلد كاپ شروع مي كنيم.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساعی A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    44 3
    دست شما عزیزان درد نکنه ولی من موندم اونا که میلیاردها میلیارد پول مملکتو خوردن چه جوری سر راحت رو بالش میذارن وبا دیدن این صحنه ها که اینروزا الحمدالله یکسره تو صدا و سیمایشان پخش میشه عین خیالشون هم نیست اسمشونم گذاشتن مسلمان
  • مریم A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    4 0
    تلاشهای همه این عزیزان بسیار جای تقدیر دلرد. اما همه این تلاشها نمیتواند جای نهادهای اجتماعی تعریف شده را که وظیفه شناسایی و حل مشکل این افراد در هر نقطه کشور را دارند بگیرد. این نهادها باید دولتی و منسجم باشند. و علاوه بر داشتن ردیف بودجه کمکهای مردمی هم جذب کنند. این نهادها در کشورما ضعیف عمل میکنند.
  • z A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    8 1
    زاقعا کار خوبی کردید که دارید بهشون کمک میکنید