10 بازیکن برتر اروپا معرفی شدند/ بهترین بازیکن را شما انتخاب کنید!

امسال هم مانند هرسال، سایت رسمی یوفا، اسامی 10 بازیکن برتر این قاره در سال گذشته را انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس این اعلام، باشگاه یوونتوس با 5 نماینده رکورد دار است. بعد از آن‌ها، آبی‌واناری‌های کاتالان با 3 نمایده و رئال و چلسی هر کدام با یک نماینده در رده‌های بعدی هستند.
اسامی این 10 نامزد بدین شرح است.
- آرتورو ویدال: مرد اول تیم ملی شیلی در کوپا آمه ریکا بود. او به خوبی از عهده وظایف خود در میانه میدان یوونتوس و تیم ملی شیلی برآمد و به نحو احسن، کار های خود را به سر انجام رساند. ویدال با یوونتوس به دو قهرمانی سری‌آ و کوپا ایتالیا و همچنین با تیم ملی کشورش، موفق به فتح کوپا آمه ریکا شد.
- ادن آزار: بهترین بازیکن بهترین تیم بهترین لیگ جهان. او موفق شد بیشترین تعداد دریبل موفق در لیگ جزیره را ثبت کند. قهرمانی با آبی‌های لندن و حضور در جمع 16 تیم برتر قاره اروپا از افتخارات تیمی او در فصل کذشته هستند.
- پائول پوگبا: الماس فرانسوی باشگاه یوونتوس. او ثابت کرد بازیکنی نیست که توسط رسانه ها بزرگ شده باشد. درخشش او در تیم ملی وباشگاهش از او یک غول در نقل و انتقالات ساخته است. یوونتوس حاضر نشد او را با 80 میلیون یورو به بارسلونا بفروشد.
- لوییز سوارز: مردی که 4 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم بود، به زودی با باشگاه جدیدش اخت شد و به راحتی با این باشگاه سه گانه را کسب کرد. هر چند او به دلیل محرومیت کوپا آمه ریکا را از دست داد، اما عملکرد او در باشگاهش فوق العاده بود.
- آندرا پیرلو: مهندس 35 ساله فوتبال ایتالیا. او یکی از درخشان ترین فصل‌های فوتبالی خود را در آخرین حضورش در فوتبال اروپا به نمایش گذاشت. این بازیکن فوق العاده یوونتوس، توانست با رهبری فوق العاده خود در میانه میدان، بیانکونری را را به دوگانه ارزشمند خود برساند.
- نیمار جونیور: فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا. به ناکامی نسبی خود در فصل اول حضورش در این تیم با یک سه گانه رویایی پایان داد. مثلث او همراه با مسی و سوارز، بهترین شرایط ممکن را فراهم کرد تا تیم لوییز انریکه تبدیل به اولین تیمی شود که دومین بار به سه گانه رسیده است.
- کارلوس توز: موتور گلزنی خط آتش بیانکونری، آپاچی آرژانتینی بود. او در موفقیت تیمش خصوصا در لیگ قهرمانان و سری‌آ، نقشی کلیدی داشت. توز نتواسنت جایگاهی ثابت در تیم ملی آرژانتین داشته باشد و همین شانس او را کم می کند.
- کریستیانو رونالدو: دارنده توپ طلای فوتبال جهان و کفش طلای فوتبال اروپا. او برای دومین فصل پیاپی کفش طلا را از آن خود کرده است. با این وجود به دلیل عدم موفقیت باشگاهش، به نظر نمی رسد او شانس چندانی برای دفاع از عنوان بهترین بازیکن اروپای خود را داشته باشد.
- جان لوئیجی بوفون: مسن ترین بازیکن این لیست، دروازه بان افسانه ای یوونتوس است. فینال لیگ قهرمانان، می‌توانست آرزوی این مرد ایتالیایی را به حقیقت تبدیل کند تا برای اولین بار به این جام ارزشمند بوسه بزند. اما این امر محقق نشد تا بوفون با دوگانه ای که در فوتبال داخلی کسب کرده بود، به عنوان یکی از جدی ترین نامزدها مطرح باشد.
- لئو مسی: فصلی فوق العاده که با کسب سه گانه به کمال رسید. او شانس فتح کوپا آمه ریکا را هم داشت، اما هم تیمی هایش قدر موقعیت ها را نداستند تا او به همان سه گانه اکتفا کند. او شانس اول کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل 2014-15 است.
لازم به ذکر است شما هم می توانید با رفتن به سایت رسمی یوفا (uefa.com) به بازیکنی که به نظرتان بهترین بازیکن فصل است رای بدهید.
یوفا لیست اولیه (3 نفر برتر) را 21 مرداد، و بهترین بازیکن را در مراسمی در شهر موناکو فرانسه در تاریخ 6 شهریور ماه معرفی می کند.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shaki IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    7 7
    فقط بیانکونری. فورزا یووه
  • مصطفی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    6 16
    فقط مسی و هازارد
  • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    7 16
    مسی