مرگ پدر و فرزند 4 ساله در تصادف موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اعلام این خبر که بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در یکی از روستاهای بخش باغبهادران، دو نفر کشته شدند، گفت:یکی از عوامل مهمی که بعد از حادثه، منجر به مرگ راکبین موتور سیکلت می‌شود، عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

به گزارش خبرگزری خبرآنلاین در اصفهان، رضا عرب‌عامری در این ارتباط به فارس گفت: شامگاه دوشنبه در پی اعلام گزارشی مبنی برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در یکی از روستاهای بخش باغبهادران، بلافاصله ماموران پلیس راه لنجان به همراه اکیپ‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه دلخراش راکبین موتورسیکلت که جوانی 16 ساله و پدر 37 ساله و فرزند 4 ساله‌اش بودند به‌ شدت از ناحیه سر، دست و پا مصدوم شده و به بیمارستان شهدای لنجان اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش، پدر و فرزند 4 ساله‌اش به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و تلاش کادر پزشکی برای نجات جان این افراد کارساز نبود.

عرب عامری اضافه کرد: راکب موتورسیکلت دیگر که جوانی 16 است نیز تحت درمان قرار گرفته و حال وی رضایت‌بخش اعلام شده است.

وی ادامه داد: کارشناس تصادفات پلیس راه شهرستان لنجان که از صحنه حادثه بازدید کرده بود علت وقوع حادثه را انحراف به چپ یکی از موتورسیکلت‌ها اعلام کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان متذکر شد: یکی از عوامل مهمی که بعد از حادثه، منجر به مرگ راکبین موتور سیکلت می‌شود، عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

عرب عامری با اشاره به اینکه کارایی کلاه ایمنی در کاهش صدمات وارده به ناحیه راکبین موتور سیکلت در تصادفات، به راکبان موتورسیکلت بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: راکبین موتور سیکلت باید حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند، حتی برای تردد در مسیر کوتاه، چرا که اگر این افراد به توصیه‌های پلیس توجه می‌کردند شاهد چنین اتفاق ناگوار و دردناکی برای این افراد و خانواده‌شان نبودیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =