مهر نوشت:

محمدرضا سراج القوم مدیرعامل شرکت دخانیات ایران پس از گذشت نزدیک به دو هفته از آغاز به‌کار خود در این شرکت از کار برکنار شد.

محمدرضا سراج القوم که با تصمیم هیات مدیره در ابتدای تیرماه جاری به عنوان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تعیین شده بود، به طور ناگهانی از کار برکنار شد.

با تصمیم جدید هیات مدیره شرکت دخانیات ایران، محمدحسین برخوردار (رئیس مجمع واردات ایران و رئیس هیات مدیره شرکت سام سرویس) به سمت مدیر عاملی این شرکت منصوب شد تا سراج القوم نیامده با این پست خداحافظی کند.

پیش از آن نیز سرپرستی شرکت دخانیات ایران برعهده محسن شهباززاده بود که دوران سرپرستی او هم به دو هفته نرسید. البته محسن شهبازده جایگزین نعمت الله شهبازی شد که او نیز در دولت یازدهم به این سمت منصوب شده بود.

براساس این گزارش در جلسه ظهر امروز هیات مدیره شرکت دخانیات ایران و با تصمیم اعضاء ، محمدحسین برخوردار به سمت مدیر عامل این شرکت منصوب شد.

برخوردار مدیرعامل شرکت دخانیات ایران دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق - الکترونیک از دانشگاه صنعتی فرانکفورت آلمان است و در کارنامه کاری خود عضویت در هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ، عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ، ریاست هیئت مدیره گروه واردکنندگان و نمایندگان شرکت های خارجی(مجمع واردات) ، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سام الکترونیک(سهامی عام) ، رئیس هیئت مدیره شرکت سام سرویس ، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان لوازم صوتی وتصویری ، عضو هیئت رئیسه سندیکای تولید کنندگان فن آوری اطلاعات ایران ، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کارخانجات رادیو شهاب را دارد.

 

 

3535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    27 3
    قدرت مافیا رواینجا میشه دید.
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    24 0
    اینها همه دردسرهای خصوصی سازیه.از روزی که دخانیات خصوصی شد کل سیستم بهم ریخت.مثل شرکت مخابرات و ...
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    10 7
    متاسفانه فقط در ایران یک نفر می تواند این همه سمت داشته باشد. کاش مثل آلمانی ها یک سمت داشته باشیم ولی به نحو احسنت در آن سمت خدمت کنیم