رد رشوه 200 میلیونی قاچاقچی زیتون  به پلیس

با صحت عمل ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز قاچاقچی مقادیر زیادی زیتون که به جهت رهایی از مجازات قانونی قصد دادن 200 میلیون ریال رشوه به ماموران را داشت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز: پايگاه خبري پليس، سردار «کامراني صالح» فرمانده انتظامي استان البرز با اعلام اين خبر گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ به محض اطلاع از دپوي مقاديري کالاي قاچاق در انباري در اين شهرستان رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .
وي اظهار داشت : با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران مشخص شد که فردي با تهيه مقادير زيادي زيتون قاچاق و دپو آن در انباري در شهرستان ساوجبلاغ قصد عرضه آن را به بازار فروش دارد .
سردار کامراني صالح افزود : با توجه به اهميت موضوع ، با هماهنگي مقام قضايي انبار مذکور مورد بازرسي قرار گرفت و از آن مقدار قابل توجهي زيتون قاچاق کشف و در اين رابطه يک نفر متهم دستگير شد .
فرمانده انتظامي استان البرز تصريح کرد : متهم در زمان دستگيري و انتقال به پليس آگاهي به منظور رهايي از مجازات قانوني پيشنهاد رشوه به مبلغ 6 هزار دلار (60برگ اسكناس 100 دلاري) معادل200 ميليون ريال به ماموران را داد که با صحت عمل ماموران پليس رشوه پيشنهادي رد و موضوع صورتجلسه و به همراه شاکي و اقلام مکشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
لازم به ذکر است انبار مذکور نيز پلمپ شد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =