هم اکنون 168 فروند هواپیما در ناوگان هوایی کشور فعال هستند.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: با ایجاد ظرفیت های جدید طی یک سال گذشته، از 257 فروند هواپیمای موجود هم اکنون 168 فروند آن در ناوگان هوایی کشور فعال است که این مساله در تاریخ هوانوردی کشور بی سابقه است.

حمید حبیبی، تعداد ناوگان هوایی کشور را 257 فروند عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 251 فروند مسافری شامل 41هزار و 218 صندلی و 6 فروند باری است.

وی گفت: در سال جاری با تلاش مراکز تعمیر و نگهداری شرکت های هواپیمایی در حدود 14 فروند هواپیما از نوع ایرباس و بوئینگ به ناوگان هوایی کشور ملحق شده اند.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: با فعال شدن 168 فروند هواپیما، در حال حاضر 67.63 درصد ناوگان هوایی کشور فعال و این در حالی است که تا چندی پیش فقط حدود 60 درصد ناوگان هوایی کشور فعال بود.

حبیبی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرکت های هواپیمایی متقاضی ورود 14 فروند هواپیمای مسافری هستند که در صورت تطبیق با دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشوری، برنامه ورود آنها تا پایان سال جاری اجرایی می شود.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در نظر دارد ناوگان جدید برای انجام عملیات پروازهای تابستانی و حج تمتع مورد استفاده قرار گیرد.

هم اکنون 168 فروند هواپیما در ناوگان هوایی کشور فعال هستند.

3535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    14 1
    آخر ایران چند بوئینگ و چند ایرباس دارد؟؟؟؟؟ جواب تیترتون رو بدید حداقل