مسوولان و ادارات دولتی استان کرمانشاه و قهرمانان ورزشی استان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین از عموم مردم استان خواستند تا در روز جهانی قدس حضوری پرشور و دشمن شکن داشته باشند.

به گزارش ایرنا در بیانیه فرمانداری کرمانشاه آمده است: روز جهانی قدس در جمهوری اسلامی به عنوان نماد رویکرد انقلابی مردم ایران در مقابل رژیم صهیونیستی محسوب می شود که با تدبیر معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال برگزار می شود.

این بیانیه می افزاید: بدون شک راهپیمایی روز قدس که در کشورهای مختلف اسلامی برگزار می شود بزرگترین کابوس رژیم نامشروع صهیونیستی و استعمارگران می باشد و با توجه به شرایط حاکم بر خاورمیانه و دنیای اسلامی روز جهانی قدس امسال از حساسیت های بیشتری برخوردار شده است.

** روز قدس، تجلی وحدت جهان اسلام علیه صهیونیسم و استکبار است

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در آستانه روز جهانی قدس، با صدور بیانیه ای این روز را روز تجلی وحدت جهان اسلام علیه صهیونیست و استکبار نامید و از مردم برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بیانیه این اداره کل آمده است: روز قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

** روز قدس یادآور تکلیف اسلامی و انسانی مسلمانان جهان نسبت به مردم فلسطین است

اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در بیانیه خود روز قدس را یادآور تکلیف اسلامی و انسانی مسلمانان جهان نسبت به مردم فلسطین دانست و از مردم برای حضور هرچه پرشورتر در این مراسم دعوت کرد.

در بخشی از بیانیه این اداره کل آمده است: امسال در حالی شاهد برگزاری مراسم روز جهانی قدس خواهیم بود که از یکسو شاهد تداوم و گسترش تجاوزها و اقدامات ددمنشانه رزیم اشغالگر صهیونیستی و استمرار شهرک سازی و یهودی سازی سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف در سایه سکوت و حتی حمایت کشورهای حامی آن رژیم و از سوی دیگر تقویت و گسترش گروه های تروریستی نظیر داعش به منظور ایجاد نفاق در میان کشورهای مسلمان منطقه هستیم.

** روز قدس روز برافراشتن پرچم عدالت خواهی امت های اسلامی است

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه خود آورده است: روز قدس روز تجلی آزادگی و روز برافراشتن پرچم عدالت خواهی امتی به پاخاسته که قلوبشان 'عرش الرحمن' است، روزی که نماد ظلم ستیزی ابدی و عدالت جویی ازلی امتی مسلمان است که همه جهانیان را به حضور در رزمگاه ستیز بی امان با همه کفر و طغیان دعوت می کند.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: روز قدس، میراث حضرت امام خمینی (ره) و تأکید بر مقابله مستضعفان با مستکبران دارد و روزی است که همه مسلمانان جهان یکصدا بر آزادی انسانیت فریاد می زنند تا از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابر قدرت ها رها شوند. امام جمعه و فرماندار قصرشیرین هم با صدور پیامی مشترک مردم مومن و روزه دار این شهرستان را برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

حجت الاسلام علی ملکی و افشین رضایی در این پیام افزودند: مردم خداجو و انقلابی قصرشیرین امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور باشکوه آگاهانه و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و در صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا با مسلمانان عالم و همه آزادگان جهان، خشم و نفرت و انزجار خود را بر سر نظام سلطه، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل فریاد خواهند زد.

در ادامه این پیام آمده است: تمامی دشمنان اسلام به رهبری آمریکا و کشور صهیونیستی اسراییل در شرایط کنونی و در جهت انحراف افکار عمومی گروهک تروریستی داعش را خلق کرده اند و آن ها را به جان کشورهای اسلامی انداخته اند تا به کشتار مردم بیگناه بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ؛ مهدی حمیدیه عضو تیم ملی هندبال در گفتگو با مرصاد اسپرت ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: اهمیت حضور در این راهپیمایی از آنجایی بر ما آشکار، روشن و واجب می شود که رهبر معظم انقلاب مساله قدس را مساله اول اسلام و مسلمین اعلام می کنند.

حمیدیه رسیدن مردم مظلوم فلسطین به صبح پیروزی را نزدیک اعلام کرد و گفت: ورزشکاران ایرانی و کرمانشاهی همواره در تمامی میادین ورزشی جهان رژیم اشغالگر را به رسمیت نشناخته و با رد مبارزات خود با آنها؛ حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده اند.

عضو تیم ملی هندبال جوانان در ادامه خاطر نشان کرد: ما ورزشکاران به نمایندگی از مردم مسلمان با حضور در این راهپیمایی نه تنها اعلام می کنیم پیرو دستورات رهبری هستیم بلکه حمایت و پشتیبانی از فلسطینیان اعلام می داریم.

*ورزشکاران کرمانشاهی با حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف خود را ادا کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ؛ وحید ناصری مربی کرمانشاهی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در گفتگو با مرصاد اسپرت اظهار داشت: از همه هموطنان مسلمانم می خواهم تا با حضور هر چه باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل پیمانی دوباره بسته و فریاد رهایی از ظلم و جور اسرائیل در حق مردم بی دفاع فلسطین سر دهند.

ناصری حضور در این راهپیمایی را تکلیف و وظیفه ای برای تمام مردم علی الخصوص ورزشکاران کرمانشاه اعلام کرد و گفت: امیدوارم با حضور خود بتوانیم این تکلیف را به نحوی شایسته ادا کنیم.

*ورزشکاران با حضور در راهپیمایی روز قدس مظلومیت فلسطینیان را به گوش جهانیان برسانند

سجاد نجفی قهرمان کرمانشاهی بوکس ایران در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت اظهار داشت: بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی استان کرمانشاه و کشور عزیزمان ایران از تمام مردم همیشه قهرمان و در صحنه علی الخصوص ورزشکاران و قهرمانان در خواست می کنم تا در راهپیمایی روز قدس همانند دیگر سال ها حضوری با شکوه داشته باشند.

نجفی حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس را موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: به یاری خداوند ورزشکاران و قهرمانان با حضور خود در این راهپیمایی صدای مظلومیت مردم بی گناه فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

*مردم غیور کرمانشاه همیشه با قدمی استوار در صحنه های حق علیه باطل حضور می یابند

سامان حیدری قهرمان کاراته ایران در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت ضمن دعوت از مردم غیور کرمانشاه جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: در این برهه از زمان که فریاد مسلمانان مظلوم ما در دیگر کشورهای اسلامی که مورد ظلم قرار گرفته اند به گوش می رسد، مردم مسلمان ایران نباید از خواهران و برادران دینی خود غافل شده و باید با حضور در راهیپمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را به گوش همگان برسانند.

این کاراته کا قهرمان کرمانشاهی حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه انسانی هر مسلمان دانست و گفت: مردم و علی الخصوص ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در راهپیمایی روز قدس امسال نه تنها خواهان آزادی فلسطین بلکه خواهان آزادی مردم مسلمان یمن نیز باشند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران ظالم بزنند.

*حضور در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت وحدت اسلامی در جهان می شود

 سعید احمدی قهرمان کاراته کرمانشاهی و عضو تیم ملی کاراته ایران در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از مهمترین وظایف مردم روزه دار مسلمان است چرا که تمام نمودن این تکلیف الهی تنها با حضور در این صحنه همدلی و همبستگی میسر می شود.

احمدی در ادامه گفت: حمایت از فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان مورد ظلم واقع شده راهی است که خود موجب تقویت وحدت اسلامی در جهان می شود.

این قهرمان کاراته کرمانشاهی در پایان از مردم همیشه در صحنه کرمانشاه خواست تا با حضور در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم مسلمان در برابر کفر و ظالمان حق ستانی کنند.

*ورزشکاران با حضور در راهپیمایی روز قدس در راستای تعالی ارزش های اسلامی گام بردارند

علی مظاهری قهرمان کرمانشاهی بوکس ایران در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت ضمن دعوت از عموم ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی وظیفه تمام اقشار جامعه است و همگان علی الخصوص ورزشکاران با حضور پرشور صحنه زیبایی از همبستگی و همدلی خود با مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

مظاهری در ادامه انجام این تکلیف الهی را وظیفه هر فرد مسلمان دانست و گفت: به طور قطع ورزشکاران کرمانشاهی نیز به تبعیت از فرمان رهبر کبیر انقلاب در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و فریاد مرگ بر اشغالگر سر می دهند.

*حضور ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس نشانه همدلی با مردمان بی دفاع فلسطین است

میلاد رشیدی قهرمان وزنه برداری جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس نشانه همدلی با مردمان بی دفاع فلسطین است و ورزشکاران همیشه در صحنه کرمانشاهی نیز باید همانند دیگر اقشار جامعه در خلق این صحنه حماسی نقش آفرینی کنند.

رشیدی از مردم کرمانشاه خواست تا با تجمع و راهپیمایی در این روز بار دیگر سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی مزدور ایشان بزنند.

*حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس راه آزادی را برای قدس فراهم می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی و قهرمان ووشو جهان در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت اظهار داشت: ورزشکاران به عنوان نمادهای غیرت و استواری با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین مقابل استکبار جهانی فریاد مرگ بر اشغالگران را سر می دهند.

هاشمی از مردم علی الخصوص ورزشکاران و قهرمانان استان و ایران خواست تا همدوش با دیگر مسلمان جهان خواستار آزادی و رهایی قدس شریف شوند.

*حضور ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مظلومان فلسطینی می شود

 فرزاد ایزد کاپیتان تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپرت ضمن دعوت از عموم مردم کرمانشاه جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور در اهپیمایی روز قدس که به عنوان یک عمل خداپسندانه محسوب می شود، راهی برای حمایت آزادگان جهان از مردم بی گناه و مظلوم فلسطین است.

این ورزشکار افزود: مطمئنا حضور در راهپیمایی روز قدس راهی برای خشنود کردن مردمان مسلمان مورد ظلم واقع شده جهان است و در کنار آن روشی برای بر ملا کردن افکار پلید و شناساندن چهره های ظالمان در سراسر جهان محسوب می شود.

کاپیتان تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در پایان اعلام آمادگی خود را به عنوان نماینده ای از جامعه ورزشی استان جهت حضور در این راهپیمایی عظیم اعلام کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =