نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع به راه‌ انداختن جنگ‌های نیابتی از سوی تکفیری‌ ها در مرزهای ایران، سبب شکست و زیان تروریست‌‌های تکفیری می‌ شود.

سید سعید حیدری طیب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس فرمان تاریخی امام راحل(ره) است و راهپیمایی پرشور مردم در این روز حرکتی سیاسی علیه رژیم صهیونیستی و نیز پاسخی به حرکات تکفیری‌های دست‌نشانده کشورهای مرتجع عربی و جنایات آنان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را بیانگر آگاهی و شناخت از سیاست‌ های ضد اسلام ناب محمدی دانست و افزود: تکفیری‌ های دست نشانده صهیونیست جنگ‌ های نیابتی در مرزهای ایران را آغاز کردند اما تروریست‌ ها بدانند که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که به آنها اجازه این کار را بدهد.

حیدری طیب افزود: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۳۰ سال سابقه مبارزه با رژیم‌های گردن کلفت و در راس آنان رژیم بعثی عراق را دارد و و قطعا جنگ‌های نیابتی به ضرر تکفیری‌ ها تمام می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گروهک‌های تکفیری در قد و قواره‌ای نیستند که بخواهند برای جمهوری اسلامی ایران قد علم کنند.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور آگاهانه در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم باید با حرکتی آگاهانه در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند و تکفیری‌ ها بدانند که اقدامات آنان مقطعی و کوتاه مدت بوده و در نهایت شکست خواهند خورد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =