نصیری قیداری هم از وزارت علوم رفت/ معاون پارلمانی جدید وزارت علوم کیست؟

محمد فرهادی، وزیر علوم، طی حکمی محمد روشن را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم منصوب کرد. پیش از این، سعداله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیر علوم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر روشن آمده است:

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف معاونت امور حقوقی و امور مجلس را برپایه قوانین،سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران و کارکنان گرامی در حفظ و حراست از حقوق قانونی وزارت متبوع و حوزه های مختلف و دانشگاهیان و تحکیم جایگاه قانونی وزارت بکوشید و با تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف سازی برنامه ها و اهداف و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به ماموریت های مختلف وزارت و برنامه های تقدیمی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان ایفا نمایید.

دکتر محمد روشن دارای دکترای حقوق خصوصی و خارج فقه و اصول و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است و علاوه بر ریاست دانشگاه سوره از سال 1385 تاکنون، در هيات رسيدگي به تخلفات اداري كاركنان بنياد شهيد انقلاب اسلامي از سال 1369 تا 1387 و كميسيون قوانين و مقررات بنياد شهيد و امور ايثارگران از سال 1384 عضویت داشته و نماينده دانشگاه شهيد بهشتي در مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري از سال 1385 و عضو و مدير هسته گزينش كاركنان این دانشگاه از سال 1379 تا 1385 بوده است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای ضمن موافقت با استعفای دکتر سعداله نصیری قیداری از خدمات وی در دوران تصدی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم قدردانی کرده است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    تو را به خدا شما يك فكري بحال كنكوريها و شرط معدل ديپلم بكنين
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 1
    یک اصلاح طلب دیگر را هم از وزارت علوم حذف کردن ....روحانی متشکریم
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 2
    دکتر قیداری کجا رفتند؟