افتتاح فرودگاه کاشان در روز عید سعید فطر

شهردار کاشان از افتتاح فرودگاه این شهر در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید محمد ناظم رضوی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: به همین منظور مسوولان شهرداری نخستین نشست را با اعضای هیات مدیره فرودگاه روز سه شنبه برگزار می کنند.

وی پیشتر نیز در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده بود عقد قرارداد با شرکت تهران گشت برای ارایه خدمات فروش بلیط، انجام پرواز کاشان - مشهد در دستور کار است و پروازهای کاشان به قشم، کیش، بندانزلی و نجف اشرف در دستور کارهای بعدی قرار دارد.

ناظم رضوی خط کشی باند فرودگاه، از لاین 11تا 29 و اپرون شماره یک افزون بر 25 هزار متر طول و عرض 15 سانتیمتر، نظافت دوطرف باند پرواز، ساخت سرویس بهداشتی و آزاد کردن دور مارکرهای باند پرواز را از جمله فعالیت های شهرداری در فرودگاه کاشان بیان کرد.

وی تهیه انشعاب گاز، سه کنتور برق و 10 خط تلفن، کندن کانال تاسیسات و تهیه غلاف آن به طول یک هزار متر برای انتقال کابل فیبر نوری از مقر فرماندهی پایگاه به سالن موقت و ساخت پارکینگ را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری در فرودگاه کاشان برشمرد.

فرماندار کاشان هم پیشتر اعلام کرده بود پس از گرفتن مجوز پرواز در فرودگاه این شهر زیرساخت های لازم با هزینه ای افزون بر 60 میلیارد ریال توسط شهرداری کاشان انجام شده است.

ابوالفضل صدرائیه تصریح کرد: نخستین پرواز این فرودگاه پس از بهره برداری، از کاشان به مشهد مقدس خواهد بود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين ظاهري کاشان A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    4 1
    اميدواريم پس از سالها انتظار فرودگاهى با امکانات ايمنى و مجهز داشته باشيم.