فرماندار مهاباد : مخالفان گفتگوهای هسته ای از بینش و آگاهی کافی برخوردار نیستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد با حمایت از مذاکرات هسته ای دیپلمات های کشورمان با گروه 1 + 5 گفت: همه اقشار مختلف مردم با این مذاکرات هسته ای موافق و همراه هستند و از مذاکراه کنندگان حمایت همه جانبه دارند.

جعفر کتانی در گردهمایی دهیاران شهرستان مهاباد که به مناسبت روز دهیار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: سرداران عرصه دیپلماسی ایران اسلامی در صحنه نبردی جهانی با تمام توان از عزت و کرامت ملت ایران در حال دفاع بوده و مردم نیز از تلاش های خستگی ناپذیر آنها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه غرب علیه کشورمان تحریمی ظالمانه وضع کرده است، بیان کرد: مخالفان گفتگوهای هسته ای در داخل کشور افرادی هستند که یا از بینش و آگاهی کافی برخوردار نیستند و یا منافع و سود خود را که در قبال این تحریم ها به دست آورده اند ، در خطر می بینند.

کتانی با بیان اینکه تلاش برای برداشتن تحریم ها خود به شجاعت و دلاورمردی بالایی نیازمند است ، اظهار امیدواری کرد تا نتایج این گفتگوها با سربلندی ملت ایران به پایان برسد.

وی گفت: در چنین شرایطی تنها چیزی که قادر است کشورمان را از گزند تهدیدات داخلی و خارجی مصون سازد ، همدلی ، وحدت و همزبانی مردمی است که تاکنون با دولتی که در خط انقلاب و نظام گام برداشته ، همگام و همدل بوده و آن را تنها نگذاشته اند.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: تاریخ نشان داده که همه مشکلات و مسائل را نمی توان با جنگ و دعوا حل کرد بلکه گفتگو و حرکت در مسیر منطق و استدلال نیز می تواند ما را به اهداف خود رهنمون سازد.

وی در ادامه خطاب به دهیاران این شهرستان گفت: دهیاران باید با مشارکت شوراهای اسلامی روستاها زمینه لازم را برای آبادانی و توسعه مناطق روستایی به کار گیرند.

کتانی اضافه کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات رسانی خوبی در مناطق روستایی صورت گرفته ولی با وجود این ، تلاش مسوولان برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها آنچنان موفقیت آمیز نبوده است.

وی با تاکید بر ماندگار ساختن روستاییان در روستاها افزود: مهمترین وظیفه دهیاران در این زمینه باید به کارگیری تمام توان خود برای فراهم ساختن زمینه افزایش سطح درآمد روستاییان با اجرای طرح های مختلف برای ماندگار ساختن روستاییان در شهرها باشد.

کتانی بیان کرد: دولت در این زمینه اعتبارات بسیار خوبی را برای توسعه روستاها با اجرای طرح های اشتغالزا پیش بینی کرده است تا به افزایش میزان درآمد روستاییان کمک شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهیاران خواست تا با رعایت کامل بی طرفی ، زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم را در این انتخابات فراهم سازند.

در پایان این مراسم شماری از دهیاران نمونه شهرستان مهاباد با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شدند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =