جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: تمهیدات ویژه‌‌ای پیش‌بینی شده تا مردم با آرامش و امنیت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

سردار سرتیپ احمد‌رضا رادان در گفت‌وگو با فارس گفت: تلاش پلیس این است تا با برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه‌ای که در نظر گرفته مردم با کمترین مشکل مواجه شوند. مهم ترین سخنان وی بدین شرح است.

* مراسم امسال 22 بهمن ویژگی‌های خاصی دارد که به اعتقاد من با مراسم سال‌های گذشته متفاوت است اگرچه هر سال در راه‌پیمایی 22 بهمن شاهد حضور حماسه مردم و خلق صحنه‌های شگفت‌انگیزی هستیم.

*خصوصیت مردم ایران این است که پس از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب آن را بزرگ می‌دانند و این انقلاب را زنده و پابرجا می‌دانند. ویژگی‌ راهپیمایی امسال به این واسطه که مردم در راهپیمایی حماسه 9 دی صحنه‌های زیبایی را خلق کردند، پرشکوهتر خواهد بود، این راهپیمایی، حماسه حضور معنادار وابستگی و عشق به ولایت و دلدادگی به انقلاب بود.

* راهپیمایی 22 بهمن امتداد حماسه 9 دی است به همین منظور تمهیدات ویژه‌‌ای پیش‌بینی شده تا مردم با آرامش و آسایش بهتری در راهپیمایی شرکت کنند. نیروی انتظامی با آماده باش کامل یگان‌های خود در سراسر کشور برای تمامی مأموریت‌ها آماده است و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. تلاش پلیس این است تا با برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه‌ای که در نظر گرفته مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

*در موضوع انتظامی با همکاری و همراهی مردم امنیت غرورآفرینی را هدیه خواهیم کرد.حماسه 9 دی در حقیقت اعلام انزجار مردم ایران از فتنه‌گران بود و در این موضوع هیچ شکی نیست 22 بهمن نیز امتداد آن حماسه بزرگ مردم خواهد بود.

 *مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تحمل رفتارهای ناهنجار و خارج از عرف را نخواهند داشت و این ملاحظات و خواست مردم مورد توجه جدی پلیس است.

*مردم در راهپیمایی 22 بهمن هیچ نماد انحرافی، شعار انحرافی را تحمل نخواهند کرد و پلیس هم مانند مردم در قبال این‌گونه حرکات تحمل نخواهد کرد. اطمینان دارم سیل خروشان مردم مانند راهپیمایی 9 دی اجازه ظهور و بروز فتنه‌گران را نخواهد داد. راهپیمایی 9 دی تشییع فتنه‌گران بود و روز 22 بهمن مردم فتنه‌گران را خاک‌سپاری خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =