مربی کرجی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز : این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد/ بی مهری به فوتبال کرج

درحالیکه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به اتمام رسیده و تیم ها در حال جذب بازیکنان مورد نظر هستند تب فوتبال ساحلی در کشور بالاست و شهرداری تبریز که در رده ی سوم جدول قرار دارد تغییراتی در راس کادر فنی خود به وجود آورد.

مریم پورابراهیم/ خبرآنلاین- البرز:شهرام دانه کار مربی سابق تیم ملی تایلند و دستیار اسبق فلاحت زاده و اوکتابیو در تیم ملی که کارنامه موفقی در تیم ایران توسعه و سایپا در لیگ برتر داشت به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد. گفتگوی ما را با این مربی کرجی بخوانید:

 چطور شد مربیگری تیم تبریز را برعهده گرفتید؟
 با توجه به اینکه تبریز قطب فوتبال ساحلی در ایران است امسال قرارداد تیم هایش را برای مسابقات باشگاه های آسیا و قهرمانی در این بازیها بسته بود ولی از آنجاییکه از نتایج بدست آمده مربی گذشته برای باشگاه قابل توجیه نبود، طی صحبت هایی که انجام شد برای مربیگری به تبریز آمدو و با قبول شرایطی که اعلام شد با عقد قرارداد مربیگری تیم را برعهده گرفتم.
 وضعیت تیم های لیگی در فوتبال ساحلی چگونه است؟
 در شرایط فعلی فوتبال ساحلی در ایران دارای لیگ پویایی است که با 13 تیم مسابقات لیگ برتر شروع شده و مسابقات به شکل منظم در حال برگزاری است که تیم شهرداری تبریز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
 در حال حاضر در تیم ملی چه شرایطی حاکم است؟
 تیم ملی در حال حاضر در اردوی برزیل به سر می برد و در دهم تیرماه برای مسابقات جام جهانی به پرتغال می رود. با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی در چند دوره ای نتایج قابل قبولی آورده است از این تیم توقع زیادی می رود و از آنجاکه در جام جهانی در هیچ دوره از مرحله خودش بالا نرفته در حال حاضر این توقع وجود دارد که حداقل از مرحله خودش بالا رود.
 باتوجه به اینکه کرج در فوتبال ساحلی کشور قهرمانی دارد پس چرا در حال حاضر تیمی ندارد؟
 سیستم کرج با شهرهای دیگر کاملا متفاوت است. متاسفانه در رابطه با این رشته بی مهری وجود دارد و برای خود من هم که 8 الی 9 سال در کرج کار کرده ام و 4 دوره قهرمانی برای کرج آورده ام جای سوال دارد! من همچنین سرمربی تیم اسبق تیم تایلند بودم و در مدتی که در تایلند به سر می بردم حتی زمینی که با مشقت فراوان در باشگاه انقلاب تهیه کرده بودیم را از بین بردند که واقعا مرا متاثر کرد و در حال حاضر زمین بازی برای این رشته در کرج وجود ندارد و این امر باعث شد که امتیاز لیگ برتری را که داشت از بین رود. به همین دلیل سعی کردم دیگر در کرج کار نکنم چون در استان های دیگر از لحاظ مالی و احترام بیشتر به این مساله توجه می شود.
 فکر می کنید در استان البرز فقط در ارتباط با این رشته چنین برخوردی می شود؟
چون با رشته های دیگر در ارتباط نبودم از وضعیت آنها با خبر نیستم ولی در ارتباط با فوتبال ساحلی واقعا بی مهری شد و برای تیمی که 4 دوره قهرمانی آورد خیلی سخت است که اینطور رها شود و در حال حاضر خیلی از بچه های کرج که شاگردان من بودند در جاهای دیگر به عنوان مربی پراکنده شده اند. به نظر من این وظیفه شخصی است که در راس ورزش استان البرز قرار دارد این پتانسیل را برای کرج که همیشه افتخارآفرین بود، نگه دارد.
 به عنوان صحبت پایانی چه گفته ای دارید؟
 از آقای سهرابی، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز و آقای سید ابوالفضل قصاب، رئیس کمیته فوتبال ساحلی تبریز کمال تشکر را دارم که با اطمینان خاطر تیم را به من سپرده اند و امیدوارم که با کمک خداوند بتوانم تیم را به قهرمانی برسانم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =