آخرین قسمت از برنامه «تخت گاز» با حضور گروه سازنده قدیمی برنامه، یکشنبه 28 ژوئن (هفتم تیرماه) پخش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جرمی کلارکسون مجری پیشین برنامه «تخت گاز» در توئیتر از طرفداران این برنامه عذرخواهی کرد.

قسمت آخر این برنامه یکشنبه 28 ژوئن از شبکه دو بی‌بی‌سی پخش شد، اما جای خالی کلارکسون در کنار جیمز می و ریچارد هاموند کاملا مشخص بود.

کلارکسون در حین پخش قسمت آخر برنامه نظرات خود را در توئیتر می‌نوشت و از طرفداران برنامه تشکر می‌کرد. او در توئیتر نوشت: «از پشتیبانی و تشویق شما در تمام این سال‌ها سپاسگذارم. بسیار غمگین و شرمسارم که برنامه اینگونه پایان یافت.» 

در طول قسمت آخر برنامه ریچارد هاموند و جیمز می، در حالی که در مقابل پیکره‌ای از یک فیل بزرگ ایستاده بودند به اجرای برنامه پرداختند. طرفداران برنامه مطمئن بودند که این فیل نماینده مجری محبوب آنها جرمی کلارکسون است. حضور مجسمه این فیل در برنامه برای طرفداران برنامه جذابیت داشت و بسیاری از آنان نسبت به حضور این فیل واکنش نشان دادند. یکی از این افراد در توئیتر نوشت : «حضور این فیل در اتاق، ایده درخشانی بود، ساده اما درخشان»

می و هاموند نیز در طول اجرای برنامه به فیل اشاره می‌کردند و به طنز از تماشاچیان می‌پرسیدند : «فکر می‌کنید یک فیل چه ماشینی سوار می‌شود؟»

پس از پخش قسمت پایانی برنامه «تخت گاز» با حضور تیم جرمی کلارکسون، از این پس کریس اوانز و دستیارانش این برنامه را تولید خواهند کرد.

منبع : دیلی میرور / 28 ژوئن

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    13 0
    جیمز و ریچارد معمولا اورانگوتان صداش میکردن نمیدونم حالا چرا فیل اوردن جاش ولی واقعا حیف شد که دیگه نخواهند بود توی این برنامه بنظرم دیگه کلا تخت گاز رو باید تعطیل کنند چون غیر ممکنه که بتونه با مجریهای جدید به موفقیت های قبلیش برسه.باید منتظر بود تا ببینیم این سه نفر توی شوی جدیدشون چه خواهند کرد
    • بدون نام ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      37 0
      دليلش برميگرده به زبان انگبيسى. اصطلاح فيل در اتاق نشيمن يعنى موضوع يا مشكلى كه همه مى دونن اما كسى ازش حرف نمى زنه
  • مصطفی IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    8 0
    حیف شد. برنامه خوبی بود با حضور این 3 نفر
  • حمید A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    حیف شد