ایشان با تلاشی مثال زدنی از سال 1359 ضمن مشارکت در برنامه‌های درمانی نظام جمهوری اسلامی ایران، با راه‌اندازی یکصد و هفتاد شعبه انجمن در سطح کشور، سهم بسزایی در ساماندهی امور بیماران کلیوی داشتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی درگذشت مصطفی قاسمی، موسس و رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران را تسلیت گفت.

در پیام دکتر سیدحسن هاشمی آمده است:

« انالله و اناالیه راجعون

درگذشت برادر ارجمند جناب آقای مصطفی قاسمی، مؤسس و رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران را به خانواده محترم، هیئت مدیره انجمن و بیماران کلیوی کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

ایشان با تلاشی مثال زدنی از سال 1359 ضمن مشارکت در برنامه‌های درمانی نظام جمهوری اسلامی ایران، با راه‌اندازی یکصد و هفتاد شعبه انجمن در سطح کشور، سهم بسزایی در ساماندهی امور بیماران کلیوی داشتند و در این مسیر، با فعالیت مؤثر در عرصه مدیریت پیوند از دهنده زنده و مشارکت در برنامه گسترش پیوند از افراد دچار مرگ مغزی، کمک شایانی به کاهش آلام این گروه از بیماران نمودند.

با امید ادامه یافتن راهی که آن برادر گرامی پیمود، از درگاه پروردگار مهربان برای بازماندگان، صبر و اجر و برای آن مرحوم، غفران الهی آرزومندم.»

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =