سال گذشته24 درصد شکایات مردمی رسیده مربوط به شهرداری های استان زنجان بود.

به گزارش خبر آنلاین مدیرکل بازرسی استان زنجان گفت: در مجموع سال گذشته 633 مورد شکایت به این اداره کل رسیده است که24 درصد آنها مربوط به شهرداری های استان است.

رضا شعبانی با بیان اینکه عمده این شکایات مربوط به تاخیر در رسیدگی به امورات مردم، برخی نارسایی ها در ارایه خدمات و امورات و تبعیض در ارایه آنها بود،افزود:اگر شهرداری ها و شوراهای شهرهای این استان تلاش جدی برای رعایت حقوق مردم و رسیدگی به امورات مراجعان را رعایت کنند، شاهد کاهش این حجم از شکایات خواهیم بود.

به گفته وی، مردم می توانند برای ارسال گزارش تخلف دستگاه های اداری از طریق سامانه www.bazresi.ir قسمت خدمات الکترونیکی، لینک سامانه ملی رسیدگی به شکایات، بخش ارسال شکایت اقدام و یا با مراجعه حضوری تخلف رخ داده را گزارش کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =