آرژانتین 0 (5) - (4) 0 کلمبیا/ امضای حکم صعود، با شلیک آپاچی!

یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با برگزاری دیدار دو تیم کلمبیا و آرژانتین ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دیدار حساس در ورزشگاه استادیو سائوسالیتو برگزار می‌شد. آرژانتین با این پیروزی باید منتظر برنده دیدار برزیل - پاراگوئه باشد. 

ترکیب دو تیم:

کلمبیا: اوسپینا - آریاس نارانژو - موریلو سِرِون - کریستین زاباتا -زونیگا - جیمز رودریگز - میا - ایباربو - کواردادو - گوتیرز - جکسون مارتینز


آرژانتین:

رومرو - روخو - ماسکرانو - گارای - اوتامندی - زابالتا - بیگلیا - دی‌ماریا - پاستوره - مسی - آگوئرو

در نیمه اول، بازی کاملا در اختیار لئو مسی و یارانش بود. کلمبیایی‌ها که به عنوان تیم سوم گروه خود صعود کرده بودند، حرف چندانی برای گفتن نداشتند و حتی یک شوت هم به سمت دروازه رومرو زده نشد. در مقابل آرژانتینی‌هاکه به تازگی تولد 28 سالگی مسی را جشن گرفته بودند، حسابی شارژ بودند. اگر اوسپینا در این نیمه‌ درون دروازه کلمبیا نبود، شاید نتیجه‌ای باورنکردنی رقم خورده بود. گلر باشگاه آرسنال در یک صحنه موفق شد شوت آگوئرو در شش قدم را دفع کند و ثانیه‌ای بعد از آن ضربه سر مسی در سمت دیگر دروازه را به سمت کرنر روانه کرد.






 

 

 

 

 

با وجود آسان گیری داور و چشم پوشی او از خطاها، باز هم در 45 دقیقه نخست شاهد 6 کارت زرد بودیم. در این بین یک صحنه مشکوک به پنالتی‌هم مشاهده شد.

در نیمه دوم، آرژانتین باز هم حاکم توپ و میدان بود. تا دقیقه 67، کلمبیایی‌ها حتی یک بار هم به سمت دروازه رومرو توپی را شلیک نکردند. در این دقیقه اولین حمله جدی به سمت دروازه آلبی سلسته پی ریزی شد و اگر رودریگز کمی دقت داشت، می‌توانست دروازه رومرو را  باز کند. آرژانتین به حملات خود ادامه داد و در دقایق 78 و 80 دو بار تیر دروازه اوسپینا به لرزه درآمد. 

 

 

 

می‌توان گفت در 90 دقیقه وقت معمول این دیدار، تاکتیک تیم کلمبیا به علاوه مقادیری شانس بر تکنیک آرژانتینی‌ها چربید و بازی را به ضربات پنالتی کشاندند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنالتی‌ها


ماراتن پنالتی‌ها را یاران کلمبیا آغاز کردند، اما پایان دهنده این ضربات که به درازا هم کشید، آپاچی همیشه موفق آلبی سلسته؛ کارلوس توز بود.


جیمز رودریگز: گل
مسی: گل
فالکائو: گل
گارای: گل
کواردادو: گل
بانگا: گل
میروییل: از دست داد
لاوتزی: گل
کاردونا: گل
بیگلیا: از دست داد
رونیگا: از دست داد
روخو: از دست داد
موریلو: از دست داد
کارلوس توز: گل

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =