عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس‌ ضمن مستدل خواندن پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی گفت: بسیاری از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون عمران از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی برای دومین بار در هفته جاری به کمیسیون عمران مجلس رفت تا در رابطه با سوالات نمایندگان توضیح دهد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با واکنش های مثبتی از سوی اعضای کمیسیون عمران روبرو شد به طوریکه نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاكيد بر اينكه وزير راه و شهرسازي با سعه صدر به سئوالات نمايندگان پاسخ داد گفت: نمایندگان سوال کننده تا فردا فرصت دارند نظر خود را در خصوص باقی ماندن بر طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی یا پس گرفتن امضاها اعلام کنند.

علیرضا خسروی درباره نتیجه جلسه روز سه شنبه دوم تیرماه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر راه و شهرسازی با هدف پاسخ به سوالات تعدادی از طراحان طرح استیضاح از وی برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه سوالات مختلفی در زمینه فعالیت‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی از جمله حوزه حمل و نقل هوایی، جاده‌ای و ریلی و نیز مسکن مهر مطرح شد که آخوندی با صبر و حوصله به همه سوالات پاسخ داد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان سوال کننده تا فردا فرصت دارند نظر خود را در خصوص باقی ماندن بر طرح استیضاح یا پس گرفتن امضاها اعلام کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که به طور کلی سوال کنندگان از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند گفت: امیدوارم طرح استیضاح آخوندی به صحن علنی مجلس ارسال نشود.

از سوی دیگر عضو هيئت‌رئيسه كميسيون عمران مجلس‌ ضمن مستدل خواندن پاسخ‌های وزير راه و شهرسازی گفت: بسياری از نمايندگان در جلسه کمیسیون عمران از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند.

محمد فيروزی با مستدل خواندن پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازي در جلسه امروز (سه‌شنبه ۲ تیر) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه در ادامه نشست روز یکشنبه ۳۱ خرداد این کمیسیون و با موضوع مطرح کردن برخی ابهامات تعدادی از نمایندگان از وزير راه و شهرسازي تشكيل شد که شامل سوالات متعددي در حوزه‌هاي حمل و نقل ريلي، جاده‌اي، هوايي و دريايي بود كه آخوندی به همه آنها پاسخ هاي مستدل ارائه داد.

نماينده مردم نطنز در مجلس شوراي اسلامي افزود: مقرر شد پاسخ‌هاي آقاي آخوندي طي گزارشي فردا سوم تيرماه به كميسيون عمران مجلس ارائه شود تا مورد بازنگري مجدد قرار بگيرد. به نظر مي‌رسد با توجه به پاسخ‌های قانع كننده وزير راه و شهرسازی، احتمال کاهش یافتن تعداد امضاهای نمایندگان سؤال‌کننده زياد است.

 عضو هيئت رئيسه كميسيون عمران مجلس با اشاره به اينكه استیضاح آخوندی در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست تاكيد كرد: پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازی بسياري از نمايندگان پرسش‌كننده را در حوزه‌هاي تخصصي وزارت راه و شهرسازي قانع كرد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =