کشف 200 کیلو حشیش و تریاک در درگیری مسلحانه پلیس یزد با قاچاقچیان

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف 200 کیلو حشیش و تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان درشهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سرهنگ عطاء ا... احمدي درخصوص جزئيات اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر جابجايي محموله اي از مواد مخدر از جنوب شرق کشور به پايتخت، تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهريز، براي توقيف محموله و دستگيري قاچاقچيان وارد عمل شدند.

احمدي افزود: پس از گشت زني در مسيرهاي فرعي و بيابان هاي اطراف شهرستان، ماموران به يک دستگاه خودروي پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ايست دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس به راه خود ادامه داد و ماموران نيز جهت متوقف كردن خودرو به سمت خودرو تيراندازي كردند كه خودرو پس از طي مسافتي متوقف شد.

وي گفت: خودروي اسکورت محموله نيز يک دستگاه پژو 405 بود که سرنشينان آن به قصد ممانعت از تعقيب خودروي حامل محموله، به سمت خودروهاي ماموران شليک کردند و سپس راننده و سرنشينان پژو پارس نيز سوار بر خودرو پژو 405 از محل متواري شدند.

احمدي با بيان اينكه ماموران موفق شدند يكي از قاچاقچيان را در محل درگيري دستگير كنند افزود: در بازرسي از خودرو پژو پارس 159 کيلو حشيش و 41 كيلو ترياک کشف شد.


جانشين فرماندهي انتظامي استان در پايان تصريح كرد: در تعقيب و گريز، قاچاقچيان پس از رها كردن خودرو و با استفاده از پستي و بلندي منطقه متواري شدند كه تلاش براي شناسايي و دستگيري آنها ادامه دارد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =