روز گذشته برای دومین بار 30 هکتار از اراضی طبیعی شهرستان خنداب استان مرکزی دچار حریق شد.

روز گذشته براي دومين بار 30 هكتار از اراضي طبيعي شهرستان خنداب استان مركزي دچار حريق شد.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از معاونت اجتماعی نیرویا انتظامی استان مرکزی، فرمانده انتظامي شهرستان خنداب در تشريح اين خبر گفت:روزگذشته در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي110 درساعت 14 و 11 دقيقه مبني بر وقوع آتش سوزي در اراضي طبيعي روستاي "شر شره" شهرستان بلافاصله ماموران پليس به همراه نيروهاي امدادي و عوامل آتش نشاني براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ" جعفرشمس بيرانوند" بيان داشت: پس از تلاش هاي فراوان، عوامل آتش نشاني و سايرگروه هاي امدادي حاضر در صحنه موفق شدند حريق را اطفاء كنند.
بيرانوند ادامه داد: با ارزيابي به عمل آمده توسط كارشناسان منابع طبيعي متأسفانه 30 هكتار از اراضي مذكور در اثر آتش سوزي دچار حريق شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان خنداب اظهار داشت: اين دومين آتش سوزي است كه طي 48 ساعت اخير در سطح اراضي اين شهرستان به وقوع پيوسته است و كارشناسان آتش نشاني در حال بررسي موضوع در راستاي مشخص شدن علل و عوامل اين آتش سوزي مي باشند.
وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از تمام كساني كه در اين زمينه با پليس و ساير نيروهاي امدادي همكاري كردند از شهروندان و مسافران خواست در فصل تابستان و باتوجه به گرماي هوا،هنگام حضور در طبيعت و تفرجگاه ها سعي كنند به نكات ايمني توجه كافي داشته باشند و از روشن كردن آتش در مكان هايي كه احتمال وقوع آتش سوزي متصور است جداً خودداري كنند و در حفظ منابع طبيعي و ملي كوشا باشند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =