والیبال را بردیم، اخلاق را باختیم / دلواپسی در زمین ورزش‌ هم جواب نداد

نتیجه بازی ایران و امریکا در ورزشگاه آزادی و در داخل زمین به نفع ایران رقم خورد، اما در خارج از زمین و در دنیای رسانه‌ها چه اتفاقی افتاد؟

آریا صالحی: زمانی که خبرنگاران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه‌های اجتماعی را زیر و رو می‌کردند تا لطیفه یا جمله‌ی قصاری برای وصل کردن بازی ایران و امریکا به مذاکرات هسته‌ای پیدا کنند، کارکنان وزارت امور خارجه ایالات‌متحده سرگرم نگارش‌ متنی بودند که قرار بود در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان به اشتراک گذاشته شود.

نتیجه‌ی تلاش خبرنگاران صداوسیما شد گزارشی که پس از خط‌ونشان کشیدن‌های مردمی، خانم خبرنگاری در پایان آن مقابل یک مانیتور ظاهر می‌شد و از جملاتی می‌گفت که در دنیای مجازی ایرانی‌ها بعد از برد تیم ملی نوشته بودند؛«آمریکا پس از باخت استادیوم آزادی را تعطیل می‌کند و اجازه ساخت 20 درصدی هم نمی‌دهد.»(نقل به مضمون)

وزارت امور خارجه آمریکا اما به این توئیت رسید، توئیتی که خیلی زود نه‌تنها در توئیتر که در سایر شبکه‌های مجازی هم‌دست به دست چرخید:«ضمن تبریک به تیم والیبال ایران، برای هردو تیم در بازی بعدی آرزوی رقابتی خوب داریم.»

این البته تنها رویه خبرنگاران صداوسیما نبود که در بخش‌های مختلف خبری برد ملی‌پوشان مقابل تیم ملی آمریکا را یک‌جورهایی به مذاکرات هسته‌ای 1+5 ربط می‌دادند و می‌کوشیدند، پای سیاست و دیدگاه‌های شخصی در مورد آمریکا را وارد دنیای توپ و تور کنند، خبرنگاران سایر رسانه‌های موسوم به تندرو یا منتقد دولت هم‌دست کمی از آن‌ها نداشتند.

در مقابل چه مسئولان تیم ملی والیبال آمریکا و چه دستگاه دیپلماسی این کشور خط دیگری را دنبال می‌کردند، آن‌ها به دنبال ترسیم چهره‌ای تازه از آمریکا بودند و در اظهارنظرها، رفتار و اتفاقات داخل و خارج از زمین می‌کوشیدند تا از فرصتی که والیبال در اختیار آن‌ها گذاشته استفاده کنند و نشان دهند که آمریکایی بودن چیست؟

شاید به همین خاطر بود که وقتی رسانه‌های ایرانی تیتر می‌زدند که «ایران 3-آمریکا 0 / آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند» مردم به‌جای کلیک کردن روی خبرهایی با این تیتر دوست داشتند، خبرهایی را باز کنند و بخوانند که بازگوکننده حرمت‌داری بازیکنان تیم ملی آمریکا در ماه مبارک رمضان بود.

رسانه‌های افراطی این بار هم زمین‌بازی را اشتباه گرفته بودند، آن‌ها که چند هفته‌ی پیش می‌کوشیدند گردهمایی ملی مردم ایران را در تجلیل از شهدای بازگشته به میهن، در حد یک میتینگ تبلیغاتی برعلیه‌ مواضع هسته‌ای دولت فرو کاهند، این بار سیاست را به هنرنمایی بازیکنان تیم ملی ایران گره‌زده بودند. هرچقدر سعید معروف در زمین با پاس‌هایش اعجاز می‌کرد و سید محمد موسوی با اسپک‌هایش چیزی جز بهت و حیرت برای تیم آمریکا باقی نمی‌گذاشت، رسانه‌های مخالف دولت از خرمن این پیروزی دنبال خوشه‌چینی سیاسی و تسویه‌حساب جناحی بودند.

شاید به همین خاطر بود که 6 امتیاز به‌دست‌آمده برای ایران از این دو بازی در روایت یک رسانه تبدیل شد به نمادی از سیاست و مذاکره؛ «آمریکا 1+5 امتیاز داد و رفت»

این رفتار که یادآور نشستن بر شاخ و بریدن بن، بود در شرایطی رخ می‌داد که در آن‌سوی مرزها آمریکایی‌ها از بازی ایران و قدرت این تیم تعریف می‌کردند و در داخل استادیوم آزادی هم اسپروو مربی تیم ملی آمریکا باخت را می‌پذیرفت و به‌جای آسمان به ریسمان بافتن می‌گفت: «از حضور در ایران لذت بردیم»

سیمای جمهوری اسلامی ایران اما دقیقاً همان رفتاری را انجام می‌داد که طرف آمریکایی می‌خواست، سرود ملی آمریکا را از شبکه سوم سیما پخش نمی‌کرد و در بخش‌های خبری هم از شکست شیطان بزرگ می‌گفت تا مذاکره‌کنندگان هم تشویق شوند مثل والیبالیست‌ها با آمریکایی‌ها برخورد کنند.

پیروزی مقابل آمریکا در آزادی خیلی شیرین بود، اما در خارج از زمین رفتار ما طوری بود که از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنیم، نه دستاوردی برای ما داشت و بوی پیروزی می‌داد.

آمریکایی‌ها حالا ایران را ترک کرده‌اند، با تصویری که از خود به‌جای گذاشته‌اند، تصویری که در آن و به روایت همه خبرگزاری‌های رسمی و غیررسمی (گیرم در ظاهر) بازیکنان آمریکایی به باور دینی بازیکنان ایرانی احترام گذاشتند تا اذان پخش نشد، آب نخوردند و همه جا از میزبانی عالی ایرانی ها سخن گفتند بعد ما برای تسویه‌حساب با دولت و تیم مذاکره‌کننده، از شکست شیطان بزرگی گفتیم که هیچ غلطی در ایران نتوانست بکند.

حالا باید انصاف بدهیم به پشت سر نگاه کنیم و ببینم که در خارج از زمین و در دنیای رسانه‌ها چه کسی پیروز میدان بود، ما با رفتاری افراطی یا آمریکا با سیاست رسانه‌ای حرفه‌ای؟

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 202
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    مهم بازیکنا و مربیای امریکا بودن که ایرانیای واقعی مسلمون رو در شهر و تو ورزشگاه دیدن و ازشون احترام دیدن و در آخر به باور دینیشون احترام متقابل گذاشتن. رسانه های سیاسیدولتی فقط دنبال اهداف خودشون هستند در دوکشور وگرنه نوع دوستی و احترام و محبت چیزی هست که همه جای دنیا یه جوره.
    • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      من واقعا نمی دونم چرا ما مسلمان ها اینجوری هستیم نه فقط ما ایرانی ها، فقط ادعا می کنیم بهترین و با اخلاق ترین آدم های رو کره زمین هستیم همین فقط ادعا
    • عادل IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      103 9
      امان از دلواپسی.........
  • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    اینقدر از لفظ ما استفاده نکن اونایی که اینکارا رو میکنند یه مش دلواپسن که هیچ ارتباطی با مردم ندارند تشویق بازیکنان آمریکایی در استادیوم گویای کامل این مساله هست
    • هیهات IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      349 8
      بیشتر ملت دلشون از رفتارهای صدا و سیما چرکینه..سیاست رو همش تو بخش های خبری با ورزش قاطی میکنه.اون از مستندسازیهاشون تو بخش های مختلف خبری که ورزش کشتی رو با سیاست قاطی میکنه و این هم از والیبال. یعنی فکر میکنید رسانه های بیشمار آمریکایی از اینکارا بلد نبودن که انجام بدن؟ واقعا اخلاق رو در حوزه ورزش باختیم. از ریاست جدید سازمان توقع داریم که جلوی این بداخلاقی ها رو بگیره.
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      امکان نداره کسی 2سال تمام خودشو به خواب بزنه... بیدار شید دیگه. حقایق رو ببینید
    • مهران IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      تا زمانی که دنیا رو باید از دریچه صداو سیمای ایران دید ، بهتر از این نخواهیم شد . فرهنگ بساری از ایرانیان به قهقرا رفته است .
    • فريد IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      247 4
      نه جانم همه بد بوديم، طبق معمول جو به جانمان افتاد و آن اتفاقي كه نبايد افتاد، اخلاق را باختيم، آمريكايي ها در زمين در يك اتفاق ساده ورزشي باختند اما ما در خارج از زمين بدجوري باختيم، سرود ملي آمريكا راقطع كردند، شعار ندهيم كه ما با ملت آمريكا مشكلي نداريم، قدرت دستمان باشد هر كاري ميكنيم، من،تو، همه ما ، مهمان نوازي را ما ميزبان نديديم، حالا مهمان آبروداري كرد باورمان نشود، موقع سرود ملي در استاديوم يك نفر هم سكوت نكرد،
    • غدغدا IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      102 4
      حرف خوبی زدی
    • بی نام A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      210 3
      مشکل ما اینه که فکر میکنیم مقابله با دشمن فقط فحش دادن و لگد پروندنه به فرض که آب نخوردن اونها نمایشی باشه ولی تاثیر گذار بوده یعنی جنگ رو بردن در عوض ما فقط وایسادیم کنار فحش میدیم.
    • با نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      حالا حکایت آب نخوردن این تیم قدر والبته بازنده در برابر ایران است. اولا چقدر زود بعضی مثل آب خوردن جو زده میشوند و شروع میکنند به مدح و ثناء آمریکا و از آن بدتر تحقیر و تعریض به فرهنگ و منش خودمان. ثانیا چقدر ساده انگارانه بعضی از جمله مسولان وزارت ورزش تصور می کنند این میدان فقط ورزشی است و ازاثرات و ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اش غفلت می کنند و نسبت به آن طرح و برنامه مهمی ندارند. این را هم اضافه کنم که تردید ندارم در این مسئله به ظاهر کوچک آب نخوردنشان، مشاوره و بلکه دستوالعمل از طرف دولتشان داشته اند.
    • بی نام A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      245 5
      فعلا که سکان دست همون یه مشته. «ما» هم یا جرأت نمیکنم یا همتش رو نداریم که مسیر رو عوض کنیم
    • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      41 4
      اظهار نظر گهربار آقاي امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه منو ياد اون لطيفه انداخت كه گوينده راديو مي‌گفت يه ماشين تو بزرگراه داره در خلاف مسير حركت مي‌كنه و اون راننده مي‌گفت يكي نيست، خيلي هستن. حالا هم ايشون در حالت توهمي كه داره مي‌خواد همه مردم ديگه رو از خواب بيدار كنه.
    • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      95 6
      به این نتیجه رسیده ام که مهمترین مشخه مشترک همه آنهایی که به دلواپسان معروف شده اند بی اخلاقی است
  • كيو A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    ما خيلي وقته اخلاق و باختيم
    • بی نام US ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      262 6
      متاسفانه تو این مملکت کسی اخلاق یاد نمیده اما تادلت بخواد هستن که دشمنی وکینه توزی یاد بدن
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    دلواپسی تو راه ندادن بانوان به استادیوم ورزشی که فعلا جواب داده متاسفانه
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    گزارشگر کانال سه حرف جالبی زد گفت بازیکنان امریکا به احترام روزه داران حاضر در استادیوم بطری های آب خود را کنار زمین گذاشتن و تا هنگام اذان لب به آنها نگذاشتن به این میگن فرهنگ مردم با کسانی که زر و زور و رسانه دارند فرق میکنند ، درک متقابل دارند
    • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      55 4
      بقول دوستان دلواپس نمایشی بوده باشه نمایشی بوده ولی مردم دنیا اون چیزی که میبینن رو قبول میکنن ما چه کردیم حداقل ریا میکردیم که هر روز تو رسانه ها و سطح جامعه زیا موج میزنه نشون میدادیم مهمون نوازیم ولی خوب ذاتمونو نشون دادیم
  • بی نام US ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    خیلی خوب گفتی حرف دل خیلی از مردم رو. ممنون خبر.....
  • میثم US ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    178 7
    از بعضی ها که نون شبشون گره خورده به کدورت بین دو کشور بیش از این هم نمیشه انتظار داشت.
  • امیر IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    100 4
    ما با رفتار خوبمون با کشورهای دیگه سطح شعور فرهنگ خودمون نشون میدیم بی ادبی کردن که کاری نداره
  • مسعود IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    142 7
    خیلی قشنگ نوشتید . بازی را بردیم ، اخلاق را باختیم . انسانیت را باختیم . مطالبتون عالی بود . متاسفانه سالهای سال است که عده ای قلیل که همه چیز رو برای خودشان میخواهند و همه تریبونها رو هم در اختیار دارند . بر طبل دشمنی و نفاق و نفرت پراکنی میکوبند . مردم اینها را دوست ندارند و خودشان خوب را از بد تشخیص می دهند اما کاری نمیتوانند بکنند . ربط دادن احمقانه و عمدی ورزش به سیاست تنها و تنها ما را روز به روز در عرصه جهانی منزوی تر میکند . با این رفتارهای زشت فقط آبروی خودمان را میبریم . مثل همه این سالها . فقط میتوان گفت مایه تاسف است .
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    58 5
    اخلاقی باختیم...
  • محمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    76 5
    بابا شما مگه سیمای میلی را نگاه میکنید بیکارید در حد یک سریال و یک بازی اگه پخش مستقیمش نباشه
  • بی نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    تحلیل فوق العاده خوبی بود. کو گوش شنوا
  • hh IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    344 6
    این رفتار نه باراول است نه بارآخرخواهد بود چشم بصیرت می خواهد که به این حالاحالاها خبری نخواهدبود محوشدن افراطگری زمانبراست
  • سجاد A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    353 8
    یعنی بعد از اون تیتری که صدا و سیما برا بازی زد خجالت زده شدم از این صدا و سیمای میلی که حتی فرق ورزش و سیاست رو نمیدونه یعنی خدا وکیلی اگه اونا این تیتر رو میزدن بعد از بردشون ادم ناراحت نمیشد؟ همین صدا و سیما خودشو میکشت که ای ملت ببینین شیطان بزرگ ورزشو قاطی سیاست کرد ..
  • عل ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    ما سالهاست كه اخلاق را باخته ايم وقتي قواعد بين المللي را كاغد پاره ميخوانيم وقتي فرهنگ ديپلماسيمان بازي با كلمات سخيف است وقتي فقط شعار ميدهيم و ... البته از همه مهمتر وقتي حقوق شهروندي و انساني هم وطن خودمان را در صف و رانندگي و جاهاي ديگر رعايت نميكنيم به تظر شما اخلاق را نباخته ايم
  • گهرخاني IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    10 0
    اين رسانه رسانه ملي نيست رسانه افرادي خاص است
  • مصطفی A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    از نظرمن که شخصیت و فرهنگ والیبالیست های آمریکایی واقعا قابل تحسین بود باید یاد بگیریم ازشون...متاسفم که بعضی رسانه ها از جمله صداسیما انقدر سیاسی و بی احترام و با بی ادبی تیتر زدن و بیشتر خودزنی کردن مثل همیشه چون مردم همه چیو دیدن...
    • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      ما اخلاق رو نباختیم، یک عده ی کمی باختن ، لطفا گردن همه نندازین ما از کار خوب تیم آمریکا تشکر می کنیم
    • بی نام RO ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      ما فقط ادعای با فرهنگی داریم ، ولی اونا فرهنگ رو واسه ما نشون دادند ،
    • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      222 9
      چرا دلواپس میشید شماها؟صدا و سیما و اخبارش مدتهاست برای مردم طنز شده.اینقدر درباره این مسایل فکاهی مقاله جدی ننویسید.
  • hamid A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    دمت گرم اقای صالحی...حرف دل ما رو زدی.با همه ی حرفهاتون موافقیم.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    بدجور هم اخلاق را باختیم. اونا به احترام مردم ایران قبل از اذان آب نخوردند با اینکه مسلمان نبودند. ولی ما انواع و اقسام بد اخلاقی ها رو انجام دادیم. از همه بدتر آقای سرافراز و رسانه خودش.
    • بی نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      و بدتر از همه اونها کافرند و ما مسلمانیم...........
    • علي A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      42 2
      البته مانه دلواپسان باختند. ازكوزه همان برون تراودكه دراوست.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      49 3
      برادر عزیز بیشتر امریکایی ها مسیحی هستند، نه کافر
    • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      36 2
      کافر به این چیزا نیست درست حرف بزن...
    • چه فرقی می کنه؟ EU ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      29 1
      کافر یعنی چه؟ اگه اون‌ها کافرند پس ما که اخلاق ، شرافت ، انسانیت و اسلام خدا را نادیده گرفتیم چی هستیم؟ فقط اسماً و ظاهراً مسلمانیم؟ ما حتی دیپلماسی ورزش رو هم نداشتیم چه برسد که بخواهیم دیپلماسی عمومی و فرهنگی و رسانه را داشته باشیم.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    آقای صالحی مقاله فوق العاده ای بود ممنون
  • محمود A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    450 8
    فرهنگ نکته گمشده اقلب کارهای ما است که یه جورایی باید آموزش داده بشه ولی متاسفانه تلویزیون نه تنها در این کار موفق نبوده بلکه به بی فرهنگی دامن میزنه
    • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      15 2
      اغلب
    • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      24 1
      یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده به هیچی نمیشه بیدارش کرد.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    382 8
    البته ما خودمون هم اونجا دو بازی رو واگذار کردیم.اگر مبنای غلط نکردن باختن باشه پس...
  • keyvan A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    332 8
    موافقم.تازه مگه ما بازی رفت رو نباخته بودیم؟الان تو برد و باخت مساوی ایم منتهی سیما فقط نیمه پرلیوان رو میبینه
  • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    اینقدر منزوی بودیم تو دنیا و دور افتادیم از جامعه جهانی خیلی از اتفاقات اجتناب ناپذیره..... فراموش نکنید تا همین 2 سال پیش مساله اصلی ما دست دادن یا ندادن به امریکایی ها بود، چه انتظاری دارید؟؟؟ بازم درود به غیرت والیبالیست ها که ما رو تو سطح جهانی سر بلند کردن تا بعضی ها یه چیزایی یاد بگیرن
    • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      یک سوال اگر ورزش از سیاست جداست ، چرا آمریکا به تیم فوتبال دنبا هم گفته که با ایران بازی نکنند کی روش دقیقا همینو گفت؟
    • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      فوتبال به فیفامربوطه نه به آمریکایه کم اطلاعاتتوببربالابعدنظربده
    • بی نام KR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      156 4
      ولي تا همين دو سال پيش ورود بانوان كشورمان به استاديوم مانعي نداشت. دوست من رفتيم عقب و داريم مي ريم عقب تر.
    • مجیدپرسپولیسی A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      137 7
      استاد امریکا به هیچ کشوری نمیگه شما فوتبال با ایران بازی نکنید بلکه ما توان براورده کردن خواسته های کشورهای دیگه رو نداریم .
    • محمود IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      35 2
      ببین با کیا شدیم هفتاد میلیون. آخه نابغه. همین چند روز پیش با شیلی و سوئد بازی کردیم
    • سجاد A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      35 1
      دوست عزیز این که هیچ تیمی حاضر نیست با ایران فوتبال بازی کنه به خاطر جایگاه فوتبال ایرانه.تیم های قوی تر از ایران برای بازی دوستانه پول میخوان که خب فدراسیون هم پولی نداره که خرچ کنه.آمریکا بیکار نیست که فوتبال ایران رو تحریم کنه.اگر هم بخواد تحریمی بذاره برای ورزش هایی میذاره که ایران حرفی برای گفتن داره.فوتسال رو ببینید با تمام تیم های سطح اول دنیا ایران بازی میکنه یا ورزشهای دیگه مثل کشتی و همین والیبال
  • بابا یادگار A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    خوب چکار میشه کرد ما جهان سومی هستیم و دنیای جهان سومی ها همینجوریه دیگه افسوس
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    خوب امریکایی ها هم توو کشور خودشون 15 امتیاز گرفتن این یعنی برد برد
  • من A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    فقط باید گفت بیست . نمره نویسنده این تحلیل
  • خزاعي RO ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    ما در داخل كه هيچي ، به لطف آقايون ... در دنيا هن چيزي نميشيم جزء باز كردن تصويري زشت از خودمان
  • مسعود A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    نکته جالب از اخلاق مداری و احترام بازیکنان آمریکایی به میزبانشان این بود که تا لحظه اذان مغرب به بطریهای آب کنار زمین دست نزدند و ننوشیدن...
    • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      215 8
      وای که این جمله چه حالی بهم میده...واقعا دمشون گرم..نومونه بارز اخلاق مداریو احترام به عقاید دیگران
  • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    395 7
    مردم از اين جماعت اندک ولي صاحب قدرت خسته شدند وقتي برخورد جدي با اين افراد نميشه ادامه ميدن همين امروز شنيديم از افرادي که در مراسم سخنراني رييس جمهور در حرم امام اخلال ايجادکردندتعهدگرفتند وآزاد شدند بيشترين تريبونهاي رسمي کشور در اختيار اين گروه هست البته اين گروه نماينده چند جريان پشت صحنه هست وقتي وضعيتي پيش میاد که از لحاظ اقتصادي به نفعشون نيست مسئله هسته اي شروع به بد اخلاقي ميکنن بار اولشون نيست بار آخرم نخواهد بود
    • بی نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      24 1
      این بداخلاقی ها یا شغل شده فقط کافی وضعیت مالی این آقا یون رو ببیند آنوقت می فهمید دلواپس چه نون وای داره
  • بی نام TR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    314 6
    فقط باید برای امثال چنین ادمهایی که منافعشان سالهاست یا تحریم و چنین مسائلی گره خورده تاسف خورد
  • araz A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    192 7
    عالی...
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    192 7
    هرچه كنى به خود كنى....
  • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    244 6
    چی بگم...؟ چی میشه گفت...؟ واقعا برخی اخلاق را فرهنگ را و مهمان نوازی را باختند آن هم سه بر صفر...
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    165 5
    جانا سخن از زبان ما میگویی . منظورم قسمتی از مردم ایران بود .
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    346 7
    مدتهاست رسالت صدا و سیما دهن کجی به خواست مردم و ساختن چهره ای منفور از ایران و ایرانی است
  • نادیا A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    258 9
    اخلاق؟ از اخلاق نگید ادم احساس شرم میکنه
  • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    155 5
    خبر آنلاین درود به شرفت که این مقاله رو نوشتی. یه سوال درام راست میگن توی ورزشگاه حین پخش سرود ملی آمریکا بعضی از مردم شروع به هوو کردن؟؟اگر راست باشه واقعا شرم میکنم از اینکه آبروی ایران رو بردند
    • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      38 2
      نه خدارو شکر همچین اتفاقی نیوفتاد. من اصل بازی رو از سایت اف آی وی بی دیدم، قبل از پخش سرود از پشت بلندگو گفتند سرود تیم ممان قراره پخش شه لطفا به نشانه احترام سکوت کنید و تماشاچی ها هم سرصدا نکردند.
  • افشین A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    143 8
    بنظر من اگه ما مشکلی با آمریکا داریم لااقل با تیم والیبال این کشور نباید مشکلی باشه ضمن اینکه یادمون نره ما هم تو زمین همین تیم دوبار باختیم د رهر حال تیم آمریکا خیلی حرفه ای برخورد کرد و ارزشهای دینی مارا ارج نهاد ، این رفتارها بعد از بازی با آمریکا فقط ارزش بازی قدرتمند ایران را کم میکنه ضمن اینکه برداشت سیاسی از یک بازی ورزشی و جوانمردانه خیلی پسندیده نیست و در ارزشهای دینی ما مسلمانان هم جایی نداره.
  • جری A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    مردم چرا کلاس خودشون اینقدر میارن پایین بابا یه کم سطح بالا باشین أخه تو کدوم کشوری واسه پیزوزی در یه مسابقه معمولی والیبال میریزن خیابون مگه فینال جام جهانی بردیم ایران بهترین والیبالیستهای دنیا رو داره و همین آمریکا رو تو لهستان برد حالا تو تهران بردن این همه خوشحالی داره مگه معروف بهترین پاسور دنیا نیست مگه سید بهترین مدافع دنیا نیست مگه محمودی امتیاز آورترین بازیکن گروه نیست
    • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      40 5
      خود بازیکن ها هم ذوق و شوق داشتن آخه چرا به خوشحالی ها و شادی های کوچیک و لحظه ای ملت هم حسادت میکنید؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    184 8
    واقعا این اقلیت دلواپس کاری میکنن که از ایرانی بودن خودم هجالت بکشم
    • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      72 2
      فقط اقلیت دلواپس؟ متاسفانه اکثریت جامعه ما حتی خودم از لحاظ اخلاقی و فرهنگی افتضاحیم همه دروغ، تزویر، ریا و ....
  • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    220 6
    این دست و پازدنهای صداوسیما درتحریک ه کردن وحس تخاصم با آمریکا بسیار زشت و زننده بود
  • بی نام A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    242 6
    صدا و سیما اخلاق را به مردم و دنیا باخته.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    210 7
    اونقدر که اونها به ما احترام میگذارند ما به خودمون نمیگذاریم جای تاسف شدید داره
  • على IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 86
    برادر من اخلاق چيه آخه؟ وسط بازى بازيكن هيجان داره. و بايد يك جور بروزش بده هيچ اشكالى هم نداره. با خودمون رو در بايستى كه نداريم، بازى جدى بود و آدرنالين بالا. در ضمن فكر نكنم ايجور چيزها اصلا براى امريكايي ها مهم باشه.
  • محمد A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    69 2
    طراحان تفکر طالبانی و داعشی در ایران به دنبال رانت و در آمدهای نامشروع دست به هرکاری می زنند . اگر دولت دکتر روحانی با تعامل با دنیا آرامش را به کشور برگرداند . افراطیون منابع در آمدی خود را از دست خواهند داد
  • منتقد A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 81
    حرف مفت نزنید. شیطان بزرگ شیطان است دیگه
    • کیوان A1 ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
      2 0
      از ادبیاتت تربیت و طرز فکرت مشخصه. طرف حسابت هزاران نفرند که مطالب رو تائید کردن.
  • علی A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 71
    اقای تحلیلی بهتر بودن انرژی خود را درابطه جنایات امریکاه درباره مردم ایران مصرف می کردی
  • تقی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    77 3
    تلویزیون نماینده مردم با شعورایران نیست جزیره ایست باادمهای تندرو واقلیت ولی با بودجه مردم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    62 2
    لعنت بر افراط لعنت بر خود بینی لعنت بر بیسوادی لعنت بر خودبرتر بینی
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    70 2
    این دلواپس ها پاشون رو خیلی از گلیمشون دراز تر کردن دیگه وقتش رسیده اینها رو سر جاشون بشونیم.
  • محمود A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    47 2
    درود به شرف. اقاي صالحي
  • علی A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    59 2
    هشت سال این چنین افکاری کشور را اداره میکرد و شاید بیشتر از هشتاد سال ایران را به عقب برگرداندند.....
  • sajad A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    52 2
    یعنی شخصیت و رفتارمون هم تحت تحریم است
  • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    36 2
    فرهنگ سازی کار رسانه است عملا رسانه در ایران در حال افزایش بی اخلاقی ها در جامعه هستند برای همین است که همه از رسانه های ایران متنفر شدندن
  • بدون نام ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    44 2
    مردم همه قضايارابه خوبي ميفهمندمخصوصارفتاربيطرفانه رسانه ملي را!!
  • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    55 2
    درود بر شرف و انسانیت گزارشگر بازی آقای محتشمیان که موصوع اخلاق مداری بازیکنان امریکا را بیان کرد
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    47 3
    ما ملت ایران خودمان را با طناب بزرگ خفه کرده ایم وفکر میکنیم بهتر از خودمان در دنیا کسی نیست.
  • پرویز IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    43 4
    با این رفتار هایی که داریم چطور انتظار داریم دنیا به ما اعتماد کند؟
  • عليرضا A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    47 2
    اين نشون از عقده هاي دروني ما داره هزاربار تو بسكتبال و.واليبال و ورزش هاي ديگ مارو شكست دادن ولي بعضي اقايون بارسانه مليشون فرهنگ زشت خودشون رو بنام ملت ايران زدن متاسفم برا اين مسولين جوگير وتشكر از اقاي صالحي وخبرانلاين
    • عادل A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      1 53
      اگر استفاده از رسانه علیه کشوری که دولتش ده ها سال جوان های کشور مارو به خاک و خون کشیده اشتباه هست؟پس چرا همون کشور در رسانه های خودش جوری علیه کشور ما تبلیغ منفی میکنه که حتی سرمربی خود امریکا هم میگه ایران اون چیزی نبود که به ما گفته بودن
  • ساشاهد A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    1 63
    چقدر آدم میتونه خار و ذلیل باشه که این مزخرفات رو بنویسه و ازون بدتر یسری آدمای... به به و چه چه کنن براش. این حرف رو نذاری توی نظرات... چون میترسید بدبختید
  • مرتضی A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    40 12
    دوستان حتی تشویق ما هم توام با جنگ اعصاب برای بازیکنان آمریکا بود وقتی می خواستند سرویس بزنند ما با سرو صدای زیاد باعث بهم ریختن تمرکزشون می شدیم دقیقا وقتی تیم های فوتبال ایران به کشورهای عربی می روند اونا با طبل و شیپور مزاحم بازیکنان ایران می شوند و ما همیشه به این اقدامشون معترضیم . ولی خودمون همین کار رو کردیم
  • محسن A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    106 3
    به افتخار محتشمی گزارشگر بازی ایران امریکا که علی رغم فشارها و حساسیت هایی که همه مون میدونیم رو مجریان و گزارشگران صدا و سیما هست مصلحت اندیشی نکرد و حرف حق رو زد. 1 اشاره به آب نخوردن بازیکنان آمریکا قبل از افطار و تاکیدش به این که این یک فرهنگ هستش و ما باید یاد بگیریم 2 انتقاد از نحوه اعتراض دسته جمعی و پی در پی بازیکنان ما به داور 3 اشاره به این مطلب که این فقط یک بازی والیبال هستش و نباید به مسایل دیگه ربطش داد. 4 اشاره به این مطلب که هدف و فلسفه ورزش فقط برد و باخت نیست و اخلاق رو نیابد فدای نتیجه کرد.
    • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      18 1
      عالی عالی عالی عالی
  • علیرضا A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    48 3
    واقعا راست میگی مردم ایران که نه یه عده اخلاق رو باختن و داستان این برد هم مثل شهدای غواص مایه سو استفاده یه عده شد
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      11 1
      دقیقا خوب گفتی
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    35 3
    حق گفتی
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    باسمه تعالی خیلی آمریکا به ما احترام میذاره به نظر شما هواپیمای مارو که زدن با تعدادی بچه وزن وافراد غیر نظامی احترام به مابود ؟ دائم وارد شدن به آب های سرزمین ما احترام به ماست ؟ تحریم رو بر نمی دارند که حتما نهایت احترام به ما هست ؟ این همه تحقیر کردن ما توی مذاکرات احترام به ماهست ؟ جنگ ایران وعراق وکمک به صدام و سلاح شیمیایی و... احترام به ما بود ؟ این همه جنایت این همه خیانت احترام به ماهست یادتون نره این آمریکا همون هست که قبل از انقلاب از دولتمون برای زندگی در کشورمون حق توحش می گرفته ؟ حالا حتما بهتر می تونید بفهید که قرآن سر نیزه با امامک علی چه کرد ؟ البته بعید می دونم این مطلب من رو در معرض دید بذارید
    • امیر A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      43 2
      میخواهی بفهمی این ورزشه جنگ نیست
    • ناصر A1 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      11 1
      برادر بی نام / جنابعالی سیاست نداری و تاکنون هم چیزی رو از دست ندادیم و با عزت هم هستیم و بسیار مقتدر و به ایرانی بودنم افتخار میکنم . بخاطر چنین تفکرهای تند ، فیلم های ایران هراسی هایی مانند "فیلم 300" و امثالهم میسازند . اجدادمان ااین چنین نبودند سیاست سرجای خودش ، پاسخ دادن به تجاوزگریها جای خود . عملا" می بینیم که سرود کشور مقابل را به عمد در بازیها پخش نمی کنند . در بازی اول گزارشگر ، هنگام خواندن سرود کشور آمریکا ، گزارش میدهد ارتباط صدا با سالن دوازده هزار نفری قطع شده به محض پایان یافتن سرود کشور آمریکا ، اعلام میکند ارتباط صدا برقرار شده و از این قبیل چیزها اگر قرار باشد در ورزش هم مقابل یکدیگر قرار بگیریم اصلا" هر کشوری که دوست نداریم ورزشکاران آن کشور را راه ندهیم و ......
    • حسین IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      18 1
      عزیز من بالاخره این تخاصم باید فروکش کنه یا نه؟ میدونی نادرشاه رفت هند چه غارتی کرد؟ حالا هندیا راه بیفتن هر روز به ما فحش بدن؟ اصلاً میدونی روسیه چه خیانتهایی در حق ما کرده؟ همین صد سال پیش چه مناطق زرخیز و عظیمی را از ایران در معاهدات ترکمنچای و گلستان گرفته؟ در جنگ با ما چند هزار ایرانی را کشته؟ حالا چی کار کنیم راه بیفتیم هی فحش بدیم به روسیه؟ چرا به روسیه فحش نمیدیم پس؟ حتما جوابش اینه که "مصلحت ایجاب نمیکنه". خوب در مورد آمریکا و اروپا هم همینه. ما از ادامه تخاصم چه نفعی میکنیم؟
    • ناهید A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      این همه بحث شد سر اینکه سیاست از ورزش جداست,بعد شما اومدی دقیقا اون دو تا رو با هم قاطی کردی؟حالا یجوری
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    60 4
    واقعا برای این صدا سیما متاسفم که خیلی زود جو گیر میشه درسته امریکا بازی رو باخت اما از نظر فرهنگ وادب خیلی جلوتر ازما هست واقعا ادب واحترام این تیم قابل تحسین میباشد دمشون گرم.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    54 5
    اخلاق از صداوسیما رخت بربسته.
  • بی نام ES ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    من قبول دارم حرفاتونو ولی انصافا ظلمی که سیاست امریکا در حق ما کرده و دورویی نشون دادن که ما آستانه تحملمون تموم شده... اینم تو قضاوت در نظر بگیرید
    • بی نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      7 46
      اين كسايي كه منفي دادن منظورشون اينه كه كاملا در سي سال گذشته دولتنه ملت آمريكا كاملا به ايران كمك مالي و اقتصادي و صنعتي و امنيتي و فرهنگي و هنري و... كرده و ما ايرانيا قدر اونا رو ندونستيم. بايد شكر گذار آمريكا باشيم . دولت آمريكا همون كشوريه كه هم پيمانهاش به خاطر خيانتهايي كه بهش كرده ازش شاكي هستن. مردم آمريكا براي من هم محترم هستن و كار اشتباهي كردن سرود ملي آمريكا رو پخش نكردن، اما به خاطر لطماتي كه به مردم ايران در قرن اخير انجام داده آيا آمريكا حاضر هست فقط عذرخواهي كنه . خواهش ميكنم نه منفي و نه مثبت بديد اگه نظرتون با من موافق نيست دليل برام بياريد كه چرا بايد دولت آمريكا رو دوست داشته باشم ؟اين بگم كه كار صدا سيما و پخش نكردن سرود ملي آمريكا محكوم به عدم رعايت اخلاق .
  • علي IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    60 5
    سيماي ما خيلي وقت ميلي شده......
  • حامد A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    63 3
    ما مردم اخلاق رو نباختیم این صداوسیما بود که اخلاق رو باخت بدم باخت
  • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    98 9
    مگه هنوز کسی صداوسیما نیگا میکنه؟؟
  • سرباز A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 45
    سلام بازم اومدم گرچه میدونم باز هم مثل روزهای گذشته نظرم را تائید نمیکنید خیلی جالبه این همه نظر هست ، دریغ از یک نظر مخالف دیگه خودتون میدونید چند تا نظر را منتشر نکردید گفتید ما افراطی ها والیبال را سیاسی کردیم / من یه سوال از شما دارم اینکه سیاسی ترین وزارت خانه آمریکا برای این بازی پیامی توئیتری میفرستد چه معنایی دارد؟؟ اگر بازی سیاسی نبود چه معنی داشت که وزارت خارجه آمریکا پیام بدهد؟؟ البته من کار بازیکنان والیبال را هم کار قابل تقدیری میدانم گفتید که "زمانی که خبرنگاران صداوسیمای ، شبکه‌های اجتماعی را زیر و رو می‌کردند تا لطیفه یا جمله‌ی قصاری برای وصل کردن بازی ایران و امریکا به مذاکرات هسته‌ای پیدا کنند،" فکر کنم کمی اغراق کرده اید چون خیلی هم گشتن ندارشت
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 32
    حواستون باشه اینها هموم کسایی هستند که حتی دارو هم به روی ما تحریم کردند و جون بیماران ما رو به خطر انداختند یا هواپیمای مسافری ما رو با افتخار سرنگون کردند. البته نظر من اینه که این به علت دیپلماسی غلط ماست، نباید ابنقدر با امریکایی ها خشن برخورد کنیم که اونها رو الکی دشمن خودمون کنیم...
  • رضايي A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    17 3
    آقا بنويسيد ديدگاه صداوسيما ارتباطي با مردم فهيم ايران ندارد. بنده اين بازي راهم ازماهواره ديدم
  • بی نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    با احترامی که برای مردم تمام ملت های قائل هستم . معتقد مکه اگر اعتقاد به آزادی بیان داریم اقلیت ولو تندرو هم باید حرفشون را بزنند. ما درست کاری را داریم می کنم که به آن خرده می گیریم.
    • بدون نام ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      32 1
      برادر شما كاملا درست مي گي و ما هم قبول مي كنيم اما سزاواره كه همه تصميمات رو اين اقليت تندرو بگيره پس حق اكثريت چي ميشه ايا اكثريت اجازه لغو يكي از تصميمات اينارو داره
  • امیر A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    10 1
    واقعااااااا.کاش همه دلواپسان نظر نویسنده رو داشتن
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    4 27
    درست است که ورزش از سیاست جداست اما رفتار آمریکائیها با ملت ایران منجر به این نوع رفتار با شیطان بزرگ شده است.همین چند روز پیش مطلبی خواندم که آمریکائیها از پذیرش یک بیمار صعب العلاج ایرانی به دلیل تحریم سرباز زده اند.آیا این رفتار انسانی است و یا در فیلم هایی که اخیراً ساخته اند مثل 300 چقدر توهین به ملت شریف ایران کرده اند و....لطفاً اینها هم دیده شود.
  • مراد A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 51
    یانکی ها حالا حالا ها نه به من نه به تو به دنیا بدهکارند،،بریید تاریخ معاصر رو مطالعه کنید ،،نمیگم تاریخ کهن،،چون پیشینه ندارند،،،ببینید اینهمه جنگ خونریزی کشتار به غیرت شما اجازه میده،،با شیطان بزرگ محترمانه برخورد کرد،،حاشا به غیرتتون،،اونوقت که میگند از تو اشپزخونه شما هم باید بازدید کنیم ،،به غیرتتون اجازه میده احترام بگذارید،،اونهایی که اومدند تو ازادی باید این پیام رو میبردند که یانکی ها رفتیم تو کهن سرزمین دیدیم محبت احساس و امنیت رو وسط میدان آتش،،بیایید به احترام ایرانی تحریماشون رو برداریم و تمام قد به افتخار این کشور بلند شیم،،زنده باد ایران
  • قادر IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    28 2
    هرچه این حرکات صدا سیما بیشتر شود تنفر مردم از این رسانه بیشتر میشود
  • محمد A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 48
    مرگ بر آمريكا
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    6 2
    خوشحالم که خبرآنلاین شرایطی را فراهم میکنه که همه عقایدشان را بیان کنند.ازنظرمن هم هرجیزی جای خودش را دارد ورزش هم برای ورزش است اگرهنگام ورزش عقایدسیاسی و مذهبی خودرابرای برتری جویی ابراز کنی مخالف اخلاق انسانی است
  • همت A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 32
    خدایی طوری نوشتی که اخلاق رو باختیم انگار ما بودیم که دمکرات ترین دولت تاریخ ایران رو سرنگون کردیم..انگار ما بودیم که از خونخوارترین شاه دنیا در مقابل ملت ایران حمایت کردیم ..انگار ما بودیم که هشت سال جنگ رو به این ملت تحمیل کردیم و انواع سلاح ها رو در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادیو هزاران جوان این مملکت رو به خاک خون کشیدن.....انگار ما هواپیمای مسافربری آمریکا رو با ده ها کودک بر فراز آبهای بین المللی سرنگون کردیم انگار ما بودیم بهترین دانشمندان این مملکت رو فقط به بهانه تحقیق به شهادت رسوندیم.انگار ما بودیم 35ساله ملت آمریکا رو تحریم کردیم.......ووو پس جمع کنید این تعارفات رو...
    • بدون نام ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      7 2
      اين چه ربطي به مردم امريكا از جمله اندرسون و لي و هالت و ساندر و اسپارو داره
  • بی نام DE ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    5 38
    بازیکنان آمریکا به احترام روزه داران ایرانی آب نخوردند دولت آمریکا به احترام روزه داران مردمه یمن و سوریه و عراق را آواره نکند به احترام انسانیت دانشمندان ما را ترور نکند به احترام انسانیت دارو را بر مریض سرطانی نبندد به احترام انسانیت داعش را جمع کند به احترام انسانیت هواپیمای مسافربری را نزند وخیلی چیزای دیگه پس جو گیر نباشیم
  • به رنگ ارغوان GB ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    9 1
    واقعا ما دوست نداریم به اسم ورزش هر حرفی از زبان ما ملت گفته بشه بهرته که ورزش جای خودش باشه و سیاست هم جای خودش
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    10 1
    دشمن دانا به از دوست نادان . از کیش تو نبود و مهمان تو بود بر کیشت ادای احترام کرد و از مهمان نوازیت تمجید کرد اما دریغ مهمان نوازیت خوب نبود . باختی ذوست من
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    7 1
    در برد اول مون حتی وزارت امور خارجهء أمریکا با همهء خباثتشون به ایران تبریک گفت چون میخواهند در عرف جهانی موجه جلوه کنند و ورزش را از سیاست جدا کنند بعد سیمای ما سرود ملی امریکا را قطع کنند و در ادامه هم انچه شما نقل کردید را پیش اوردند ورزش را چه به سیاست ؟ اگر اینطور است چرا ما به آمریکا رفتیم؟ خب بیائیم امریکارا هم مثل اسرائیل تحریم کنیم
  • محمد ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    5 1
    واقعا حرف دل من و زدين تو اين چند روز اخبار و ك ميديدم واقعا حالم بد ميشد من نميدونم اين كارا يعني چي ربط دادن واليبال ب مسال سياسي خيلي بچگانه بود
  • پوریا IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    5 1
    ادعای چیزهایی را داریم که دیگر اثری از آنها نمانده مانند اخلاق، ادب و مهمان نوازی و ... ولی در واقع این حماقت و لمپنیسم است که هر روز پررنگ تر می شود.
  • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    7 1
    اینجاست که بعضی ها کمبود شخصیت خودشون رو نشون میدن،وای بر ما که فرهنگ چند هزارساله مون رو فدای خودخواهی یه عده کردیم
  • محمود A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    8 1
    آدم از این کارها باید خون گریه کنه،همه چیز را زیر پا میزارن ،از همه چیز برای اهداف خودشون استفاده می کنند،بیچاره مردم ایران
  • بی نام ونشان A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    5 1
    امریکا ایران چند چندشد؟؟؟
  • مددکار اجتماعی US ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    8 2
    در شرایطی که رسانه ملی که عامل نشر فرهنگ و اخلاق در جامعه میتونه باشه با هزار بهانه و دروغ عدم پخش سرود ملی یک ملت را به نقص فنی ربط میده اختلاس و ریا و دروغ افکنی در جامعه یک پدیده نرمال میتونه تلقی بشه
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    10 2
    شما بهتر است از واژه ما برای آنچه در صدا وسیما وبعصی رسانه های دلواپس استقاده میشود،استفاده نکنید.واقعیت جامعه ما همان مهمان نوازی است که بازیکنان امریکایی احساس کرده اند.بگذارید صداو سیما ودلواپسان، که همه چیز را به ابتذال کشانده اند، آنرا غربزدگی وحود باحتگی در برابر امریکا بنامند وباخت امریکا در زمین بازی که تازه در برد وباخت با ما مساوی شده اند را، "غلطی نمیتواند بکند" قلمداد کنند.نگران نباشید،دیگر هیچکس صدا وسیما را نماینده ملت ویاحتی دولت ایران نمیداند.پس ما اخلاق را نباجته ایم اقلیت دلواپس باخته اند وکسی آنرا به جساب کل ایران نمیگذارد
  • بی نام IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    6 1
    بایددید برنامه های منصفی چون خبر۲۰:30وحساس نشو چطور رفتار امریکاییهارا جلوه میدهند
  • رضا IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    6 0
    اگه یه تماشاگر حرفی بزنه عیبی نداره ولی صدا و سیما و مسئولین بالادست همیشه مصالح شخصی و جناحی را بر مصالح ملی ترجیح دادند و حالا وضعمون اینه
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    7 45
    خطاب به اونایی که از دیشب مدافع و مبلغ فرهنگ آمریکایی شدند امریکایـی ها‌ ... به احترام روزه داران خون مردم یمن را نریزند به احترام روزه داران زنان و بچگان عراق و سوریه را آواره نکنند به احترام انسانیت فتنه به پا نکنند به احترام انسانیت دارو را بر مریض سرطانی نبندند به احترام انسانیت هواپیمای مسافربری را نزنند به احترام انسانیت به حقوق ملتها تعرض نکنند به احترام انسانیت گروهک های تکفیری را تجهیز نکنند و به جان ملتها نیندازند به احترام انسانیت به قرآن مسلمانان توهین نکنند به احترام انسان بودن جوانان ما را دست بسته لب تشنه زنده به گور نکنند و البته به احترام انسانیت ، دانشمندان مارا ترور نکنند ... آب نخوردن توی زمیـن والیبال پیشکش
    • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      10 2
      خیلی از این ها رو که کشور دوست وبرادر عراق انجام داده
    • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      2 2
      اشتباهی مثبت دادم
  • مهدی A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    13 2
    مردم آمریکا رو با دولتش نباید یکی کرد.من با گره زدن والیبال به سیاست و بی احترامی به والیبالیستهای آمریکایی مخالفم.کاری که متاسفانه بعضی رسانه ها انجام دادن که خیلی زشت بود.پرچم و سرود وعقاید مردم آمریکا برای مامحترم هست کاری که عملا تو خاک ما انجام شد.اما خبرآنلاین هم متاسفانه کمی اغراق کرده که این هم یه نوع بی اخلاقی هست.با وجود انتقادهایی که به صداسیما دارم اما هیچ خبری با کلمه ی شیطان بزرگ تو صداسیما منتشر نشد.
  • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    8 1
    یکی از بهترین مطلبایه عمرمودیدم و خوندم و درک کردم ما اخلاق رو باختیم
  • بی نام A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    11 1
    مرگ بر هر کسی که فرهنگ این آب و خاک رو با وحشی بازی داره به دنیا منفی نشون میده
  • بی نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    7 8
    مگه امام خمینی درسخنرانی هایشان نمی گفتن مردم امریکا ربطی به دولتش نداره وما بمردمش احترام میگذاریم
  • بی نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    5 30
    خبر جان درسته که رسانه های ما یکم تندروی کردن ولی سلام گرگ بی طمع نیست لازم نبود رسانه های امریکای کودک کش رو به رخ بکشی اونا برای رضای خدا موش نمیگیرن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    4 10
    اقا این حرفا چیه ؟ حتما مردم ایران خوب ازشون پذیرایی کردن که دارن تعریفمون میدن و الا مرض ندارن ازمیزبانی خوب ایران بگن
  • آنتی شیطان IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    4 17
    عزیزان بیشتر از اینکه ما اخلاق را ببازیم یا فرهنگمون رو پاییین نشون بدیم خودباخته ایم ، خودمونو گم کردیم ، لا اقل بفهمیم که هیچ وقت آمریکا با ما رو راست نیست.
  • آرمان IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    13 3
    واقعاً مگه میشه برنامه های صدا و سیما را دید من تعجب می کنم از شماها تازه از کوزه همان تراود که در اوست
  • سجاد A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    12 1
    ببینید یه حرکت ساده ی بازیکنان آمریکا چه بازتاب مثبتی بین ما داشت و چطور فرهنگ بالای خودشون رو عرضه کردن تماشاگرای ما هم آخر بازی تیم آمریکا رو تشویق کردن و این مطمئنا تاثیر میذاره آخه یه عده ای کی میخوان بفهمن که همه چیز رو به سیاست ربط ندن بابا این ورزشه ورزش بفهمید
  • سالار A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    4 9
    بس کنید تو رو به خدا. صلوات بفرستید
  • ناشناس IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    18 2
    واقعامتاسفم ماملتهرچی آبروداری کردیم آبروبرایمان نگذاشتید.آمدندبرج میلادمردم بادسته گل ازآنهااستقبال کردندمیهمان نوازی کردیم تشویقشان کردیم درمقابل آنهانیز به مااحترام گذاشتندباآب نخوردن وتعریف وتمجیدبه احترامما پاسخ دادند.ولی متاسفم برای صداوسیمای میلی برای دلواپسان .البته آنهامیدانندصداوسیمامال مردم نیست چون اگرصداوسیما ملی بودمردم این همه به ماهواره رونمی آوردند.ااخلاق راباختیم .
  • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    11 1
    یکی از کارکرد رسانه اموزشه ما هم اموزش بی اخلاقی میدیم چه طوری از ورزش برای عقده های فروخفته مون استفاده کنیم اینا درسهای رسانه بماس کاش وای کاش که کمی به خودمون بیایم
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 15
    دوستان هی از دلواپس و رانت خواری صحبت می کنند چه کسی تولی بنزین داخل را تعطیل کرد تا بنز ین یورو4 وارد کنه و ایشان با رانت ایجاد شده بنزین یورو صفر را هم وارد نکرد بنده ی خدا میشه جناب عالی بفرمایید چه کسی به اروپایی ها رش وه داد تا تحریم ها را افزایش دهد چه کسی نبض بازار دستش بود و مرتبا آنرا به تحسن وادار میکرد تا دولت تصمیمات غیر معقول بگیر د
  • محمّد IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 1
    خیلی خوب بود
  • بی نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    6 1
    مثلث mmm :معروف موسوی محمودی
  • بی نام A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    4 7
    خوب فرق جهان دوم و سوم گفتی
  • بی نام RO ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    6 7
    بقول ی دوست سیاست رو بذارید برای مردان سیاست خوش باشید بازی لذت بخشی بود.
  • عماد A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    15 3
    دلواپسان منافعشان در همین شیطان بزرگ امریکا است. وجود دارد.
  • بی نام US ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    9 37
    شما که تحمل ندارید عده ای که تمام حقوقشون توسط آمریکا در سراسر دنیا پایمال شده و برادران شیعه و مسلمانشان را با جنگهای نیابتی روزانه در بیخ گوش ما به خاک و خون میکشند، انتقاد بکنن زیاد پز روشنفکری و اخلاق مداری نزنید ورزش عرصه ای از رویارویی دولتها نیز هست
  • پویا EU ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    7 34
    راستی ساخت فیلم 300 هم در راستای همین فرهنگ بالاشونه ؟
  • چ IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    9 49
    واقعا خودت فهمیدی که چه مطلب بی معنی گذاشتی تیم امریکا باخته چرا شما دردش رااحساس می کنی .ودیگر اینکه چقدر مثل خودت احساس سوزش کردن که در نظراتشان مشخص است.نوچه دشمن وشیطان بودن هم حدی دارد .بین شادی برد جوانان حرف های بی ربط می زنید.جای بسی تاسف وتعجب است که چرایک هموطن ازبرد تیمش خوشحال که نمی شود هیچ بلکه احساس سوزش هم می کند وای این دیکه نوبرشه..اگرنظرمرا نگذارید هیچ تعجب نمی کنم چون ازاین طرزتفکر چنین انتظاری می رود.
    • امین EU ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
      1 0
      یه جوری سوزش سوزش می کنی که کاملا مشخص بسیار تجربه کردی این حس رو برادر
  • محمود IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    18 1
    رسانه وقتی انحصاری باشد می شود این دیگه صدا و سیما سالهاست مشکل داره گوشش به کسی هم بدهکار نیست و حرف کسی رو پشیز حساب نمی کنه و بودجه های کلان و بدون نطارت هم نوش جان می کنه
  • اباذر دارآفرین A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    29 3
    واقعا جای تاسف داره صدا و سیما با این کارهای زننده زحمات جوانان والیبالیستمون رو زیر سوال برده
  • مالی A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    1 2
    نمیدونم چرا ما عادت نکردیم مث اونا خوبیهامونو تو دنیا نشون بدیم بابا یکی نبود تو نظرات بنویسه که ما چقد با احترام با اونا برخورد کردیم ولی از احترام هایی که گذاشتیم حتی شما رسانه ها صحبتی نمیکنید واقعا جای تاسفه
  • علی ناجی A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    5 1
    این از خصوصیات کشورهای متمدن می باشد که هرگز ورزش را باسیاست قاطی نمیکنند..
  • بی نام A1 ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 1
    هر وقت مردای جامعه اینقد مرررد بودن ک بفهمن مشکل راه ندادن خانوما به ورزشگاه فقط مشکل خانوما نیس، اونوقت صدا و سیما و امثال اونم جرات نمیکنن با مردم آگاه هر جور دلشون میخواد رفتار کنن
  • چ IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    2 10
    آدم كور و كچل و لنگ و كر و لال و چلاق باشه بهتر از اين كه حقير باشه. شما حاضر هستي پيام تبريك وزارت خارجه آمريكا رو به جون دل بپذيري ولي يه ذره براي هموطنت تره احترام قائل نشي. من ياد كودتاي 28 مرداد افتادم كه اونچيزي كه باعث سقوط مصدق شد قطبي شدن جامعه بود، اون چيزي كه الان گم شده احترام خودمون به خودمون هست، حالا توي ايران ، ايراني ها براي روزه دارها احترام قائل هستن كه احترام اونا به چشمتون اومده. اگه اخلاق علوي توي جامعه باشه به مانند علي با دشمن رفتار با مدارا ميكني و با دوست هم مروت . نكته ديگه اين كه الان ايران توسط آمريكا تهديد نظامي ميشه دوسته يا دشمن؟
  • بی نام IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    10 1
    ما جهان پنجم هم نیستیم.
  • shaki EE ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    3 1
    ...این نیز بگذرد...
  • majid IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    5 1
    من اغلب نظرات بالا رو خوندم ما خیلی قشنگ حرف می زنیم ولی پای عمل که می رسه تمام حرفای قشنگ بالا یادمون میره متآسفانه خیلی وقته ملت ایران شعاری شده اند و در میدان عمل اغلب غایبیم.هرکسی هم بخواد بر اساس منطق و شعور انسانی رفتار کنه مسخرش میکنند...
  • آزاد IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    1 1
    جناب صدا و سیما : آبروی فرهنگی و حیثیت ملی مردم این سرزمین که اینگونه برای حمایت از تیم ملیشون با شور و اتحاد دور هم جمع می شوند ، خیلی قابل احترام و ستایش هست همانطور که احترام یه کشور خارجی میهمان به آداب مذهبی کشور میزبان ... لطفا با این شیوه عملکردتون اون رو خدشه دار نکنید ....هرچند طبق معمول به جای عذرخواهی و به جای پاسخگویی به این شیوه زننده عملکرد خودتون تو فکر تدوین یه سناریو در قالب یه گزارش خواهید بود تا از طریق آنتن های انحصاری خودتون از این کار دفاع کنید ...شما تو این کار خبره ترین هستید
  • علی A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    2 0
    منفی و مثبت پیام ها نشانگر این واقعیته که مردم ایران اخلاق را نباختند و باخت واقعی و شرمندگی برای یکعده انگشت نما ی دلواپسابو موسی اشعریهاست است. ممنون از آگاه سازی نویسنده مقاله فوق
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    13 1
    از صدا و سیمایی که مجری آن حسینی پیش از بازی به خودش اجازه میده و با کمال وقاهت برای توصیف بازیکنان حریف اصطلاح آمریکایی های مادر مرده را استفاده می کند چه انتظاری می توان داشت؟ برای خودم به عنوان یک ایرانی متاسفم
  • هاشم IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    6 1
    ملت سرگردان و سیاست زده
  • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    5 1
    من يك سوال دارم كسانيكه در اين كامنتها عليه رفتار مودابه كه نشانه شخصيت تو است نظر دادند و شعارهاي كيشه اي كاسبكارنه به مردم مي فروشند اين ادام ها مي توانند قسم بخورند كه در امريكا خونه ندارند يا سرمايه گذاري نكرده اند البته در انور ببلي هياز كاليفرنيا ما كه ميگم مودب باش به نون شب محتاجيم اونكه در ورزش دم ازسياست مي زنه خودش سرمايه گذاره در امريكا تو را به خدا اين حال و روز ماست اين اگر يك تراژدي اجتماعي نبود ممكنه همه از خنده رود بر بشن ضد امريكايي بودن با شعار نيست با عمله اتفاقا ادب ما بيشتر ترس اور است براي حريف تا هارت و پورت كردن و دادن شعارهاي بي محتوا كه دشمن بهتر به ماهيت تو پي مي برد
  • محمدی زاده اصل IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    5 22
    طولانی بود نخوندم. اما با توجه به کدتای سال 1332 و تصویر بد امریکا در ازهان مردم، مرگ بر آمریکا شعار ملت شده است.
  • نادر اسدی A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    8 1
    صدا و سیما با این کارشون فقط حرص مردم رو در میاره آدم هر وقت به شبکه های ایران نگاه میکنه فقط عصابش خورد میشه
  • ایران IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    11 3
    اگر بینمون اخلاق بود که از ورود خانمها به استادیوم جلوگیری نمیشد.پس ظاهرا بر عکس این که داعیه مسلمون بودن رو داریم اما اخلاقش و نداریم.همیشه حواسمون پرت که همونجور که به راحتی دیگران رو قضاوت میکنیم به همون راحتی هم قضاوت میشیم.متاسفانه ماها دیگه نه ایرانی هستیم نه مسلمون.
  • علیرضا A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    12 1
    آدم وقتی نظرات رامی خونه و منفی و مثبت ها را نگاه می کنه می فهمه صداسیما و دلواپسان چقدر با مردم فاصله دارند و افسوس می خوره که چرا درس عبرت نمی گیرند و فاصله ی خودشان راهرروز بیشترمی کنند
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    9 4
    این نوع کارها یک جور کج فهمی و بویی از اخلاق نبردن است آیا در امریکا هم با ورزشکاران ما هم همین کارها و بر خوردها میکنند؟
  • مژگان A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    9 3
    دین و مذهب برای نجات انسان وانسانیت امده انسان با اخلاق بدون اخلاق ادعای دینداری نکنیم و اخلاق نیکو رسم خداپرستیست
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    4 30
    اونا حقه بازن ما روراست. اگه اخلاقی هم باشه بدون شک ما از اون ادم کشا با اخلاقتریم
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    4 20
    فشارهایی که ملت ایران چه قبل از انقلاب و چه فشارهای ناشی از تحریم ها در سی سال اخیر از آمریکا تجربه کرده است ، تنفر شدیدی نسبت به آمریکا دارد. بعداز انقلاب هر جایی که آمریکا می توانست فتنه و آزار و اذیتی نسبت به ملت ایران داشته باشد از آن ، کوتاهی نکرده است. یک سوال : طی 30 سال گذشته چه الطافی از طرف آمریکا شما لمس کرده اید؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    13 1
    واقعا صدا و سیما کار بدی کرد سرود ملی امریکا رو پخش نکرد اینا فقط میخوان مردم ایران و توی دنیا بد کنند وگرنه خودشون بهترین جاهای دنیا جا دارن از انگلیس و امریکا بگیر تا کشورهای دیگر
  • سحر A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    7 2
    عجب مقاله ای . عمیقا دلم شکست و حسرت خوردم . کاش ماهم در رفتار های سطحی مون کمی تجدید نظر کنیم .خدا مسئولین صداو سیما رو هدایت کنه
  • مهرداد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    11 1
    متن بسیار زیبا و خوبی بود واقعا همینطوره فقط میتونم بگم خدا مارو از دست این قوم نجات بده ...
  • امیر IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    4 2
    با تشکر از نویسده و اقای گزازشگر که به حق به موارد خوبی اشاره کردن من به عنوان یک ایرانی و مسلمان از رفتار بد صدا وسیما متاثر شدم و تنها کاری که می توانم انجام دهم به برنامه هاشون نگاه نکنم
  • f IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    3 2
    مشکل ما اینه ک فقط خودمونو میبینیم..... همین... فقط حرفی رو میزنیم ک به نفع خودمون باشه...
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    جای آن است که خون موج زتد در دل لعل
  • منتظر IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    2 0
    سلام خواستم دوستانی که ناراحت رابطه با امریکا هستند بگویم اخیرا جناب پتین گفته اند ایران امریکایی از ایران هسته ای خطرناک تر است همه کسانی که اگاهانه یا نااگاهانه سعی در مانع تراشی بر سر روابط ایران و امریکا دارند در راستای منافع روسیه پلید قدم بر می دارند منم نمی دانم چرا کسی از جنایتهایی که روسها بر سر ایران در طول تاریخ اوردند و همچنان هم ادامه داردسهم ایران ازدریای خزر را سرچ کنیدحرفی نمی زند ایا شهیدان ما پیامی در این خصوص نداشتند اگر کشوری پیدا کردید که از رابطه با روسیه به جایی رسیده باشد بگویید ماهم بدانیم
  • ایرانی IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    5 9
    بلند بگو : مرگگگگگگگ بر آمریکا
    • بدون نام ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
      5 3
      مرگ بر منفعت طلب
  • چکیده IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 1
    بعنوان یک ایرانی مسلمان حرکت زشت وناپسند صداوسیمارا بشدت محکوم میکنم ما ایرانیها به همه آحاد جهان باهرعقیده ومسلکی احترام میگذاریم وبرائت خود را از اقتدارگرایان اعلام میکنیم ، متاسفانه مدتهاست اخلاق را در همه ابعاد باخته ایم یکسری به خارج از ایران برویم ببینیم درباره ما چه فکر میکنند.
  • لیلی A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 6
    چرا شماها ازپذیرایی بسیارگرم تیم ما حرف نمی زنید خیانت های اونارو به این راحتی فراموش کردی وچه زود تحت تاثیر اونا قرار گرفتیدیدشاید نقش هاوشگدی دارن
  • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 2
    متاسفم واقعاً
  • ناشناس A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    1 2
    سلام شما ناراحت این قضایا نباشید آمریکایها آنقدر با قهرمانان ایرانی رفتار نابهنجار انجام داده اند که کاری که عوض داره گله نداره