رییس فدراسیون والیبال می گوید همه چیز را برای حضور ایران در لیگ جهانی فراهم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رییس فدراسیون والیبال که مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود درباره دیدار با آمریکا گفت:«مقابل بهترین تیم جهان بازی می کنیم.بدون شک رویارویی با این تیم در تهران جالب خواهد بود.»

داورزنی این را گفت و ادامه داد:«ما به دنبال ارائه یک نمایش خوب هستیم با این حال هر چه خدا بخواهد.ما هر کاری که لازم بود را برای تیم ملی انجام دادیم.بازیکنان از نظر شرایط روحی و روانی و آمادگی بدنی در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. همه چیز فراهم است تا یک نمایش قابل قبولی را مقابل بهترین تیم دنیا ارائه دهیم. »

رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال بهرام شفیع که درباره حرف های روز گذشته کواچ" آنها که فکر می‌کنند باید تیم ملی آمریکا را ببریم درکی از والیبال ندارند" پرسید این واکنش را نشان داد:«به نظرم سوء تفاهم پیش آمده است. در هر رشته ورزشی در میدان چیزی به عنوان باید پیروز شدن وجود ندارد و به کار بردن این کلمه منطقی نیست. کواچ و معروف در صحبت‌هایشان تأکید بر این داشتند که نباید تیم ملی را تحت فشار قرار داد و اعلام کرد باید آمریکا را در تهران شکست دهد. طبیعتاً نه تنها در دیدار با آمریکا بلکه در بازی با تیم‌های دیگر گروه نتیجه در زمین مشخص می‌شود و نه در بیرون زمین. هر تیمی که در داخل میدان کمتر اشتباه کند و در جمع‌آوری امتیاز موفق باشد قاعدتاً برنده است. اینکه ما تأکید کنیم باید ایران آمریکا را شکست دهد حرف منطقی نیست.»

وی در پاسخ به این سوال که "آیا دلیل پیروزی ایران مقابل روسیه افت تیم حریف بود یا قدرت والیبال کشورمان؟" گفت:« تنها غایب روسیه در بازی با ایران موزرسکی بود، بازیکنی که در بازی‌های قبلی روسیه در 2 پست به کار گرفته شد و تاثیر بسزایی در نتیجه بازی داشت. به طور نمونه در المپیک در شرایطی که روسیه دو گیم را به برزیل واگذار کرده بود، سرمربی این تیم موزرسکی را پشت خط آورد و این جابه‌جایی باعث شد این تیم بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر 2 برنده شود. به هر حال ما در هیچ بازی رسمی موفق به شکست روسیه نشده بودیم. روسیه در بازی با ما به غیر از موزرسکی همه ستاره‌های خود را در اختیار داشت و مربی آنها هر کاری لازم بود انجام داد تا در این بازی برنده باشد، حتی نیم ساعت بعد از بازی در حالی که برق سالن خاموش شده بود، سرمربی تیم ملی روسیه در سالن ماند و به این فکر می‌کرد که دلیل شکست تیمش مقابل ایران چه بوده است. »

داورزنی در واکنش به این مسأله که آیا حریف اصلی ایران برای صعود به عنوان تیم دوم از گروه فقط لهستان است، این واکنش را نشان داد:« قطعا نتیجه امشب روسیه و لهستان برای ما بسیار حائز اهمیت است، همچنین بازی‌های دیگر لهستان اما ما نباید به دیدارهای این تیم کاری داشته باشیم بلکه سرنوشت ما در دست خودمان است و باید بتوانیم بیشترین امتیاز خانگی که پیش رو داریم کسب کنیم تا انشاءالله به عنوان تیم دوم از گروه صعود کنیم.»

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    5 2
    آخه این هم گروه بود ما توش افتادیم؟ لهستان: قهرمان اروپا آمریکا: قهرمان لیگ قبل روسیه: قهرمان المپیک