هشدار اطلاعات سپاه ارومیه به گروه های تجزیه طلب و مخلان امنیت مردم

مسئول واحد اطلاعات سپاه ارومیه گفت:اطلاعات سپاه ارومیه با فعالیت ریزبینانه در حوزه فعالیت های تجزیه طلبانه، دو عملیات مهم را به انجام رسانده و فعالیت گروه های دیگر نیز به دقت زیر نظر دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی  و به نقل از ندای ارومیه، شامگاه روز چهارشنبه رزمندگان گمنام اطلاعات سپاه ارومیه پس از مدت ها زیر نظر داشتن یک گروه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، آن را در یکی از روستاهای جاده سرو ارومیه منهدم کردند.

رزمندگان اطلاعات سپاه ارومیه پس از تیراندازی های متمادی موفق به دستگیری سوداگران مرگ و کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از آنان شدند.

در حاشیه این عملیات مسئول اطلاعات سپاه ارومیه  گفت: همچنین در روزهای گذشته رزمندگان سرافراز اطلاعات سپاه ارومیه توانستند در دو عملیات باند بزرگ ساخت و توزیع قرص های پیش ساخته مواد مخدر به تعداد بیش از 400 هزار قرص را منهدم کنند.

وی افزود: همچنین در دو عملیات جداگانه، دو باند تهیه و توزیع مشروب حامل بیش از 500 لیتر مشروبات الکی در جاده مهاباد منهم شد.

مسئول اطلاعات سپاه ارومیه همچنین از انهدام باندهای خرید و فروش عتیقه، سلاح های شکاری و ماهواره در ارومیه خبرداد.

وی گفت: اطلاعات سپاه ارومیه با رصد هوشمندانه در حوزه فعالیت های تجزیه طلبانه، دو عملیات مهم را به انجام رسانده و فعالیت گروه های دیگر نیز به دقت زیر نظر دارد.

مسئول اطلاعات سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت باندهای سازمان یافته با هدایت سازمان های ضدانقلاب خارجی، چشمان تیز بین رزمندگان گمنام سپاه ارومیه نگرانی های مسئولین و مردم عزیز را برطرف کرده است.

وی افزود:برابر اصل 150 قانون اساسی، اطلاعات سپاه ارومیه توانسته است با به کار گیری ظرفیت های بسیج منطقه ای خواب را بر سوداگران مرگ و مخلان امنیت و آسایش مردم حرام کند.

مسئول اطلاعات سپاه ارومیه تصریح کرد: با قاطعیت به مخلان امنیت و سوداگران مرگ هشدار میدهم که هیچ گونه تحرکی از چشمان تیز بین نیروهای اطلاعاتی به دور نیست و با هرگونه اقدام خلاق قانون به شدت برخورد خواهد شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =