تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس قطعا با انتخاب مدیرعامل جدید همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزی که نژاد فلاح اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را به مقصد باشگاه پرسپولیس ترک کرد همگان او را جانشین مدیرعامل در حبس پرسپولیس می دانستند ولی وی با عنوان عجیب و غریب قایم مقام پا به باشگاه سرخپوشان نهاد.
قایم مقام معمولا توسط مدیر عامل انتخاب و معرفی می شود ولی این بار نژاد فلاح اصرار داشت خود را نه قایم مقام مدیرعامل که قایم مقام باشگاه معرفی کند. عنوانی که نمونه آن را در هیچ جای دنیا نمی شد پیدا کرد.
اینکه چرا در حالی که وی منصوب وزارت ورزش بود عنوان مدیرعاملی را اختیار نکرد نکته مهمی بود.نژاد فلاح قصد دارد در انتخابات مجلس که در اسفندماه برگزار می شود شرکت کند و براساس جزء الف ماده ۲۹قانون انتخابات مجلس،برخی اشخاص دارای مناصب دولتی از داوطلب شدن در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور محرومند مگر اینکه حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء‌نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.یکی از این گروه هااعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکتهای دولتی و وابسته به دولت که حیطه وظایف و اختیارات آن‌ها به کل کشور تسری دارد هستند.
باشگاه پرسپولیس شرکتی دولتی است که حیطه اختیاراتش به کل کشور تسری دارد و اگر نژاد فلاح به عنوان مدیرعامل معرفی می شد باید تا قبل از 27 خرداد 94 از سمت خود استعفا می داد در حالی که قایم مقام از این موضوع مبراست و وی به همین دلیل تمایلی نداشت مدیرعامل باشد.
اکنون که هیات مدیره جدید معرفی شده باید مدیرعامل هم انتخاب شود و دیگرنمی توان با عناوینی ساختگی مانند قائم مقام باشگاه کار را پیش برد.انتخاب نژاد فلاح یعنی محرومیت او از حضور در انتخابات مجلس و این اصلا خوشایند او نخواهد بود.
بنظر می رسدنژاد فلاح تمایل داشت با همان عنوان قبلی تا زمان انتخابات به کار خود ادامه دهد اما تیر او به سنگ خورد و قطعا هیات مدیره برای این باشگاه مدیر جدیدی انتخاب خواهد کرد.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    6 0
    استفاده سیاسی از پرسپولیس .البته نه اون سیاسی بل این سیاسی
  • محسن IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    6 4
    بهتر .......... این آقا هم سر از فوتبال درنمیاره ......... با اوردن برانکو محافظه کار وترسو سال بعد نتیجه ای نمیگیریم
  • بی نام A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    2 3
    عابدینی خوبه. زمان عابدینی قراردادهای خوبی با جوونا میبستن. با همون پولی که از ترانسفر مهدوی کیا گرفتن خیلی کارها انجام شد. حداقل وارده. یه مدیر بزارن تا 5 سال دست نزنن بهش باشگاه ثبات داشته باشه. بازیکن نداشتیم، همون دوتایی هم که بودن دارن میپرن میرن.
  • ملت A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    9 2
    قحط الرجاله دیگه این آقامگه یه عکس باشورت ورزشی داره این همه پیشکسوت محترم پرسپولیسی حالا چون خانواده شهیده بایدبیست تا شغل داشته باشه
  • سعید A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    9 1
    تواین مملکت چقدرعشق ریاست داریم
  • علی A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    6 2
    تاج و خادم این تیم را نابود کردند
  • بی نام US ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    5 1
    حالا بريد يقه چند تا بازيكن جوان بي تجربه را بگيريد اين از بزرگتراشون
  • رادين IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    4 2
    دولت ما هواداران و پيشكسوتان واقعي پرسپوليس رو از خونه خودش بيرون كرده. پس ما بريم براي خودمون يك خونه ديگه بسازيم. اسمشم بزاريم پرسپوليس ايرانيان. اشكال نداره يك سهميه ليگ دويي يا ليگ يكي مي خريم و شروع مي كنيم. ما هواداران هم هرگونه حمايتي لازم باشه از تيم مي كنيم. ببينيم از تيم دولت چي مي مونه، اون تيم بمونه به قول آقاي جعفر كاشاني براي هواداران خواص، تيم پرسپوليس ايرانيان هم براي ما هواداران عوام
  • بی نام FI ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    8 1
    قشنگ معلومه آدم سود جو و ماهيگيريه
  • بی نام RO ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    3 6
    باز دکتر زادمهر باز حسین عبدی و .... جناب زادمهر قبلا نشون دادن که حاضرند برای رسیدن به منافعشون، تیم رو بهم بریزن و برای همین با دایی شاخ به شاخ شد در ابتدای فصل و باشگاه رو با هماهنگی استیلی و سیاسی کاملا بهم ریخت.دایی لیست داد برای خرید بازیکن و زادمهر و سیاسی وتو کردند نتیجش شد ازار هوادار بدبخت...
  • peyman A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    4 3
    نمی دونم ما ی هوادار شدیم اقا دیوی تو کلاه قرمزی یا وزارت ورزش چون هوادار هرچی می گه هر چی دوست داریم بر عکسش اتفاق میفته هوادار میگه هدایتی می خوایم ایشون نا اهل میشن,می گیم باشگاه خصوصی بشه دولتی می مونیم،می گیم عابدینی بشه مدیر عامل نمیشه می گیم سیاسی و اطرافیانش تو باشگاه نباشه بر عکس همه دوستان هستن،می گیم خادم تصمیم گیرنده باشگاه نباشه می بینیم با قدرت بیشتری تصمیم گیری میکنه،حالا این سری می گیم خدا کنه نژاد فلاح مدیر عامل نشه بر عکس بشه شایدمدیر عامل بمونه تا هوادار ی نفسی بکشه