ایسنا نوشت:

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به اختلاس 32 میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان در دولت گذشته گفت: این پرونده در قوه قضاییه در حال رسیدگی است و نتیجه آن از سوی قوه قضاییه اعلام می‌شود.

دکتر مجتبی صدیقی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به رقابت‌های بیست‌وهشتمین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مساله به دادگاه رسیده و در حال بررسی است، اظهار کرد: چندین پرونده وجود دارد که تک تک در حال بررسی است و پس از بررسی نتایج آن اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رییس اسبق صندوق در کمیسیون آموزش حضور پیدا کرده، گفت: رییس اسبق صندوق در جلسه حضور پیدا یافت و مسائلی را مطرح کرد، بنابراین قوه قضاییه وارد کار شد.

رییس سازمان امور دانشجویان در ادامه در مورد احکام بورسیه نیز گفت: هر حکمی که به دانشگاه‌ها ابلاغ شده، دانشگاه‌ها به دانشجویان ابلاغ کرده‌اند اما ممکن است یک دانشگاهی حضوری اعلام کرده باشد و دانشگاه دیگری به صورت کتبی، زیرا همه موارد خصوصی بوده و نباید منتشر می‌شد به همین دلیل آرا مستقیما به دانشجویان ابلاغ شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م EU ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    19 1
    والا ما در دوره ارشد یک میلیون و هفتصدهزار تومان وام گرفتیم الان که رفتیم بازپرداخت کنیم گفتند دو میلیون و چهارصد. حق اختلاس آقایون بالاست گویا.
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    12 0
    آقا تو رو هر کی دوست دارید که مشکل تعاونی مسکن کارکنان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم رو هم پیگیری کنید . 22 سال پیش یعنی سال 1372 نفری 200 هزار تومن گرفتن تا تو منطقه مارلیک بهمون زمین مسکونی بدن تا 2 سال پیش خبری از زمین نبود . دوسال پیش گفتن زمینها مشکل داشته مشکلش رو رفع کردیم منتها شهرداری 60 درصد از زمینها رو گرفته و فقط چهل درصد مونده قرار شد پیمانکار بیارن انبوه سازی کنه به جای زمین اپارتمان بدن بعد گفتن یا 30میلیون بگیرید واگذار کنید یا 140 میلیون بدید تا پیمانکار براتون بسازه . الان 2 سال هم از وعده و وعیدهای آخری گذشته نه خبری از پول هست نه آپارتمان نه پیمانکار.وقتی تو تعاونی ثبت نام کردم 33 سالم بود الان 55 سالمه این پول ، خونه یا زمین رو برا زنده بودنم میخوام نه برای سر قبرم.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
      3 1
      دست بالای دست بسیار است یکی از کارشناسان شما "10 سال" پرونده ما را معطل نگه داشت و هزار بار بهانه تراشی کرد و هزار جور دردسر برای ما درست شد تا بالاخره بعد از ده سال به این نتیجه رسیدن که کارشون رو انجام بدن. من توی این مدت خیلی بیچارگیها بخاطر رفتار همکار شما کشیدم هرگز نمیبخشم
    • بی نام EU ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
      1 0
      آقای محترم چرا وقتی دلت پره سر بقیه خالی میکنید . این تعاونی فقط اسمش مربوط به سازمان امور دانشجویان وزارت علومه وگرنه اغلب اعضاش افراد خارج از این سازمانن ، از جهاد دانشگاهی بگیر تا حتی اموزش پرورشی ها هم تو این موضوع گیر کردند . 90 درصد این بندگان خدا هم کارمندان و کارگران قراردادی بودند از نگهبان جلوی در تالار مولوی تا تحصیل دار نشر جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران . یعنی کسانی که غالبا هشتشون گرو نهشون بوده وگرنه همین امروزش هم زمین و خونه تو مارلیک ارزشی نداره چه برسه به 22 سال پیش که یه بیابونی بوده . یعنی اقشار درگیر این تعونی غالبا یه بدبختی هستن بدتر از شما که 30میلیون هم براشون 30میلیونه . خرج دوا درمون خودشون یا جهیزیه دخترشونه .
  • ملت A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    8 0
    هردم ازاین باغ بری میرسد
  • بی نام RO ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    1 0
    آقا ما چن ریالی از این صندوق رفاه دانشجویان وام گرفتیم. هر روز صبح با تلفن صندوق رفاه بیدار میشیم پشت سرهم زنگ میزنن که قسط وام عقب افتاده
  • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    4 0
    صندوق رفاه دانشجویانی که پول خوابگاه دانشجویی رو که قبلا یا توسط خیرین ساخته شدند رو سریع از دانشجو ها می گیره و یه عالمه فشار رو به اونها تحمیل می کنه؟ وای بر ما...
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    5 0
    حداقل جلوی اختلاس و تو فضای علمی بگیرید.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    6 0
    درود بر دولت قبلی اینجا اختلاساونجا اختلاسهمه جا اختلاس. فقط کافیه یکی برکنار ویا کناره گیری کنه تا اختلاسش رو بشه اللهم عجل لولیک الفرج
  • امین IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    8 1
    انشااله همه اختلاس ها خالصانه باشه