۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

سرگروه ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران گفت: از بازی امروز رضایت بیشتری دارم چون نسبت به دیروز بهتر بازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سعید معروف پس از مسابقه دوم دو تیم ایران و روسیه که سه بر صفر به سود ایران به پایان رسید، در نشست خبری افزود: برای اولین بار در تاریخ توانستیم روسیه را شکست دهیم. هر دو بازی مقابل روسیه را بردیم.
وی با بیان اینکه امروز خیلی بهتر بازی کردیم، گفت: برعکس تیم روسیه تغییرچندانی در این مسابقه نکرد. دریافت‌ها و سرویس‌های تیم ما عالی بود. به هر حال خوشحالم که بالاخره برای اولین بار در تاریخ برد در برابر روسیه نیز رقم خورد .

سرگروه تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سوالی درباره اعتماد به نفس وی که در این مسابقه خیلی بالا بود، گفت: طبیعی است وقتی تیمی را یکبار شکست دهید، در ادامه نیز اعتماد به نفس خواهید داشت. پس از شکست اول این تیم، به این باور رسیدیم که شکست روسیه ممکن است. قبل از بازی دیروز ما اعتماد به نفس نداشتیم چون قبل از آن هرگز روسیه را نبرده بودیم. اما در این بازی همه ما آرام بودیم و می دانستیم که می‌توانیم روسیه را باز هم ببریم و تعویض‌های بجا و مناسب کواچ در لحظات حساس نیز کمک بزرگی به این پیروزی کرد.

وی تاکید کرد: بازی‌های ما در خانه نیز بهتر خواهد بود زیرا طرفداران ما در ایران تیم را تشویق می‌کنند. امیدواریم که بتوانیم وضعیت بهتری را برای خود رقم بزنیم.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه متوالی در هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست روسیه شد و شش امتیاز از این تیم به دست آورد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =