نمایشگاه پوستر «تروریسم جهانی داعش» در عراق افتتاح شد

اولین نمایشگاه پوستر با عنوان «تروریسم جهانی داعش» توسط هنرمند حوزه هنری خوزستان در دانشگاه هنر بابل شهر حله عراق برپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مهر، اولین نمایشگاه با موضوع «تروریسم جهانی داعش» كاری از هنرمند گرافیست حوزه هنری خوزستان صبح یكشنبه در محل دانشگاه هنرهای زیبای بابل شهر حله عراق افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل ۳۴  اثر از هنرمند خوزستانی محمد باوی زاده مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان است كه برای اولین بار با موضوع داعش در عراق به نمایش درآمده است.

محمد باوی زاده در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مراسم افتتاح این نمایشگاه كه به همت حوزه هنری خوزستان و موسسه انماء الوطنی العراق برپا شده با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان فرهنگی و سیاسی شهر بابل عراق برگزار شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان اظهار كرد: مجموعه آثاری كه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، متشكل از ۳۴ اثر پوستر در بخش گرافیك و با موضوع «تروریسم جهانی داعش» است كه به مدت یك هفته در محل دانشگاه هنرهای زیبای بابل شهر حله عراق در معرض دید بازدیدكنندگان و علاقه مندان قرار می گیرد.

وی افزود: این مجموعه آثار از زمان شكل گیری گروه تروریستی داعش خلق شده اند و در كل می توان گفت جمع آوری آنان به شكل یك مجموعه واحد یكسال طول كشیده است.

باوی زاده این آثار را برگرفته از نمادهای مقاومت، پیروزی، فرهنگ و تاریخ عراق و نشان دهنده ماهیت تروریسم و خطرهای آن برای اسلام و كشور عراق عنوان كرد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان عنوان كرد: این نمایشگاه با حمایت و پیگیری حوزه هنری خوزستان، پس از طی مراحل اداری آن با هماهنگی روابط عمومی امور بین الملل حوزه هنری و سركنسولگری عراق در اهواز، با استقبال طرف عراقی در شهر بابل این كشور برپا شد و اینكه این كار برای اولین بار و توسط یك ایرانی انجام شده است كاری جالب عنوان شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =