استاندار کرمانشاه با مطلوب خواندن وضعیت امنیتی استان، اظهار کرد: به دنبال ارتقاء این امنیت هستیم و در همین جهت باید تعاملات با مردم را افزایش دهیم و خدمات نیروی انتظامی نیز ارتقاء داده شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا،  ابراهیم رضایی بابادی امروز (20 خرداد) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان که با حضور فرماندهی نیروی انتظامی کشور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، خدمت در نیروی انتظامی را عبادتی خالصانه دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی استان کرمانشاه امروز با هماهنگی که با شورای تامین استان دارد در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: این نیروی خدوم همواره دنبال خدمتگزاری بوده و وضعیت آن روز به روز در حال پبشرفت است و این امر به جهت همکاری این نیرو با سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش، مرزبانی و نیز دستگاه‌های قضایی و شورای تامین استان است.

رضایی با مطلوب خواندن وضعیت امنیتی استان، اظهار کرد: قطعا به دنبال ارتقاء این امنیت هستیم و در همین جهت باید تعاملات با مردم را افزایش دهیم و خدمات نیروی انتظامی نیز ارتقاء داده شود.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: قطعا این توفیق جز با مشارکت همه دستگاه‌های خدمتگزار کشور و جز در سایه تعامل و همکاری مردم حاصل نخواهد شد.

امان اللهی تصریح کرد: در همین راستا نیروی انتظامی تلاش خود را در جهت همکاری با دستگاه‌های کشور و نیز تعامل با مردم معطوف کرده و آموزش‌های همگانی و افزایش سرعت در پاسخگویی به دغدغه‌های مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه این اقدامات موجب شد تا سال گذشته شاهد کاهش 12 درصدی سرقت، افزایش 42 درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش کشفیات سلاح و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =