ایران نوشت:


20 اردیبهشت ماه امسال چهار دزد مسلح در منطقه مشکین دشت استان البرز هنگام تعقیب و گریز با شلیک گلوله، ستوان یکم جواد مرادی مأمور اداره آگاهی فردیس را به شهادت رساندند و از صحنه متواری شدند.
جزئیات عملیات دستگیری
فرمانده پلیس استان لرستان گفت: چهار عضو یک باند جنایتکار در لرستان پیش از دستگیری توسط مأموران پلیس اقدام به خودکشی کردند.سردار محمد قنبری گفت: روز 7 اسفندماه سال 93 در محله اسدآبادی خرم‌آباد، مردی به نام محمد ولی‌پور سپهوند توسط گروهی شرور با اصابت گلوله به قتل رسید.وی با اشاره به اینکه بلافاصله فرد قاتل توسط پلیس شناسایی شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این مرد دارای سوابق ارتکاب جرایم زیادی بود، متواری شد.
حدود دو ماه پیش در استان لرستان قرار شد متهمی از زندان به دادگاه برای بازجویی انتقال داده شود که پلیس مطلع شد قاتل فراری به همراه اعضای باندش قصد دارند مرد زندانی را فراری دهند.
وی افزود: پلیس با اطلاع از این نقشه مرد زندانی را به دادگاه منتقل نکرد و وی در زندان بازجویی شد و این در حالی بود که برای دستگیری باند جنایتکار تظاهر به انتقال وی به دادگاه شد.سردار قنبری با بیان اینکه این افراد شرور بیش از دو ساعت در یک مکان نبودند، گفت: این افراد در همان شب هنگام خارج شدن از مخفیگاه با پلیس راه درگیر شدند و سردسته آنان زخمی و پس از متواری شدن مشخص شد در کرج مخفی شده است.وی افزود: این مرد با همدستی نوچه‌هایش در کرج برای سرقت از یک طلافروشی یک خودرو را سرقت و یک افسر وظیفه‌شناس را شهید کردند و سرانجام متواری شدند.
تسلیم شدن بدون مقاومت
فرمانده پلیس استان لرستان بیان کرد: پس از اقدامات شبانه‌روزی، پلیس آگاهی لرستان شب دوشنبه ایـــــــــن جنایتکاران را در خیابان 60 متری خرم‌آباد شناسایی و محاصره کرد که پس از 35 دقیقه رایزنی بدون تیراندازی دستگیر شدند.
ملاقات با خانواده‌ها
وی اظهار کرد:‌ این تبهکاران هنگام انتقال به پلیس آگاهی درخواست ملاقات با خانواده‌شان را کردند و این در حالی بود که پیش از دستگیری و در محاصره پلیس، آنها اقدام به مصرف قرص کرده و پس از ملاقات با خانواده‌هایشان دو شرور به کام مرگ فرو رفته و دو تن دیگر در بیمارستان بستری شدند.وی گفت: پس از معاینه این افراد توسط اورژانس و بازجویی، اقدام به خودکشی آنان مشخص و اظهارات آنان توسط بازپرس ثبت شد.
فرمانده پلیس استان لرستان افزود: این تبهکاران به هفت فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و دورود اعتراف کردند و سردسته باند معروف به علی‌ کله‌شیر یکی از جان‌باختگان بوده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرزاد A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    8 5
    چه رمانتیک تموم شد
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    8 0
    اگر این شخص را که سوابق متعدد داشت را به سختی مجازات شده بود و ریشه یابی نشده بود الان آن مامور پیش خانواده اش بود